[flickr-photo:id=3230481563,size=s]
[i]wePowder goes ISPO[/i]. 2 Volle dagen zijn we met de complete wePowder crew aanwezig op de ISPO. De ISPO is [i]de[/i] beurs op het gebied van wintersport in Europa. Maandag 2 en dinsdag 3 februari zijn we live aanwezig en verschijnen er regelmatig nieuwtjes op de site. 2 dagen lang gaan we op zoek naar de nieuwtjes voor ons poederrijders, voor jou dus. Maar goed, wat wil jij weten? De dikste lat? We gaan 'm voor je zoeken. Het meest eco-vriendelijke board? We gaan 'm vinden? De exacte datum van de lancering van de Tracker 2? Ik ben benieuwd. Wie levert er de beste airbag; ABS airbag of Snowpulse? Hoe dan ook, kom maar op met je vragen....
[youtube]bX3Q7Y5Jc0A[/youtube]
Volle bezetting in Munchen betekent overigens ook dat wePowder guides vanwege onze afwezigheid tussen zaterdag 31 januari en woensdag 4 februari pas weer op donderdag 5 februari verzonden zullen worden. Wil je de [url=http://www.wepowder.nl/gids]wePowder guide[/url] snel in huis hebben, bestel 'm dan voor vrijdag 30 januari 12.00 uur.
Na afsluiting van de ISPO gaat een deel van de crew, waaronder ik zelf op zoek naar nieuwe pareltjes in de sneeuw. Vanaf zaterdag 6 februari ben ik dan te vinden in Disentis waar ik zal fungeren als tailguide tijdens de lawine praktijktrainingen van het Snowsafety Center. Wie weet tot dan!