Last-minute.. Er zijn plaatsen vrij voor lawine I cursus in Disentis!

Last-minute.. Er zijn plaatsen vrij voor lawine I cursus in Disentis!

Ben jij door de ongevallen van de afgelopen weken doordrongen geraakt van het nut van safe freeriden, heb je de theoriecursus lawine I al gevolgd, wil je echt aan de slag met lawineberichten, wil je een degelijke cursus met Nederlandse berggidsen, wil je de cursusdagen onderweg zijn met gelijkgestemden, wil je de geheimpjes ontdekken van een wePowder sterren gebied (namelijk Disentis) en wil je de rest van de winter nog zelf veilige tripjes maken in de Alpen? Dan is dit je kans. Wil je een keer met Morris zelf rijden dan is dit ook je kans (non-argument, maar wel gezellig ;-))

[flickr-photo:id=3214299923,size=s]

Door wat blessures (ja, de sneeuw geeft en de sneeuw neemt) zijn er plaatsen vrijgekomen voor de [url=http://www.snowsafety.nl/Lawine\_I.html]praktijktraining lawine I[/url] van het Snowsafety center. Deze training vindt plaats van 7 t/m 10 februari in Disentis. Kosten E 525,- Dat is inclusief 5 overnachtingen in hotel, halfpension en dagelijkse begeleiding door Nederlandse berggidsen.

Wil je erbij zijn, mail dan snel naar Maarten en Rolf van het Snowsafety Center: [b]inschrijven@snowsafety.nl[/b] Wie weet tot dan!

[youtube]QEK2aW7cvMY[/youtube]

meteomorris

Reacties

Toerist
sandmanAuteur1 februari 2009 · 08:15

jammer dat ik de theorie nog niet heb gedaan!! Sta wel in het wachtrijtje voor volgend seizoen

strepenzetter
Toerist
AnoniemAuteur2 februari 2009 · 16:27

Ik zou wel willen, maar ik heb geen theorie gedaan… shit zeg!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!