Donderdag Geardag: preview van de eerste wePowder en girlPowder shirts...

Donderdag Geardag: preview van de eerste wePowder en girlPowder shirts...

[flickr-photo:id=3365724757,size=s] Daar zijn ze dan. De eerste foto’s van de wePowder en girlPowder shirts. We hebben lang gezocht, veel gevoeld, gedragen en afgewezen. We wilden kwaliteit, eerlijke handel, een logo met drie kleuren en een eigen label. De eisen waren hoog, maar we willen je niet opzadelen met een shirt dat je na drie keer dragen alleen nog maar aan durft te doen als je gaat verhuizen of verbouwen. Nee, we zochten een shirt waar je mee opstaat, naar bed gaat en na jaren nog steeds wilt dragen. We zochten een shirt dat goed gesneden is en niet valt als een vuilniszak en we zochten eerlijke handel. Geen kinderarbeid kortom. We vonden dit alles en zelfs nog beter. De shirts worden [i]carbon neutral[/i] geproduceerd en zijn voorzien van een driekleuren handmatige zeefdruk. Wanneer ze te koop zijn? Vanaf volgende week is het bestelsysteem online. Voorinschrijving is een must. We gaan geen voorraad aanleggen. Op is dan ook direct op.

O ja, had ik al gezegd dat je binnenkort een preview van de hoodies kunt zien. Dat al heel wat wePowderaars de shirts en hoodies hebben gezien tijdens de tweede poeder en borrels en natuurlijk in Davos…En dat we de shirts natuurlijk dragen tijdens de borrel van de 27e in Belgie… stay stoked ;-)

meteomorris

Reacties

Toerist
JanG131Auteur19 maart 2009 · 16:51

ziet er heeeeeel proper uit!

benieuwd naar de hoodies!

Toerist
AnoniemAuteur19 maart 2009 · 17:26

HOODIIIEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!! :-P

Toerist
AnoniemAuteur19 maart 2009 · 17:42

leuk verhaal over de shirts enzo maar ik heb toch het gevoel dat ik iets essentieels mis… een foto van iemand die het girlie-ding showt, haas bijvoorbeeld ;)

Gevorderd
doovAuteur19 maart 2009 · 18:43

Hier word ik hebberig van!

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Gevorderd
doovAuteur19 maart 2009 · 18:46

Hier word ik heel hebberig van!

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Expert
semmelAuteur19 maart 2009 · 19:05

moet ik maar weer ff wat geld sparen :D

Respect the Mountains..!
Toerist
AnoniemAuteur19 maart 2009 · 21:31

euh… heb je ook een maatje 50???

:o)

Toerist
marijke2Auteur20 maart 2009 · 15:02

Hebben!!

Hoe kunnen we voorinschrijven?

Expert
meteomorrisAuteur20 maart 2009 · 15:11

@Marijke, vanaf volgende week te bestellen…

powfinder.com
Expert
meteomorrisAuteur21 maart 2009 · 07:08

@koeienlap…

natuurlijk zitten er stickers bij…

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!