Poedertrip Dinsdag: Waar ben jij al overal geweest dit seizoen?

• Antonis
    Advanced
    Antonis op 25 maart 2009 · 10:55
    Nieuw hier, jammer dat ik nu pas achter deze site kom.
    Canazei (Dolimiti Superski) en Fieberbrunn (wegblijven daar), april nog weekeind Lenk of elders waar alert is...
  • op 25 maart 2009 · 17:12
    december 7 dagen hochgurgl...3 poeder
    januari 3 dagen Andermatt... 1 poeder
    februari 7 dagen portes du soleil...1 poeder
    April....3 dagen bestemming onbekend

Veel te weinig poederdagen. Volgend jaar voor mij dus ook geen geplande reizen meer.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 25 maart 2009 · 20:15
    Heerlijke woorden.. Keep them coming..
    @ Antonis.. welkom!
    May the powder be with you.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 25 maart 2009 · 21:49
    @40PK Laten we de agenda's eens syncen volgend seizoen en een tripje plannen (wel even overleggen met Kyra natuurlijk 😉 )
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • PK2
    Tourist
    PK2 op 25 maart 2009 · 22:12
    @ Dio; goed plan!
  • BelgKoen
    Tourist
    BelgKoen op 26 maart 2009 · 01:49
    15 dec 2008: St Moritz
    16 dec 2006: Lenzerheide
    Januari: Champex, Nendaz, Siviez, Ovronnaz
    Februari; Tignes (gepland en frustrerend)
    Maart; 5 dagen Oberengadin, Corvatch, Diavolezza, Lagalb, mega afdaling van de noordwand gedaan op Corvatch

Hopend op nog wat freshies in april, (Engelberg is ideaal dan!!) Verblijf ik..
    It's better to be "off piste" than to be "pissed off"
  • op 26 maart 2009 · 11:06
    rond kerst in Engelberg (vaste prik) ingewaaid, maar toch nog wat gevonden.. 😃
    17 Januari Les Sybelles, op aangeven van het versesneeuw, 3* 30 cm gevallen....top week.. 😃
    en....Klosters Davos met SSC, daarna door Voralberg (AU, Warth en Damuls) mooi mooi mooi, blijft toch een favorietje op 850 km rijden... 😃 geen vertical drop zoals in Engelberg (galti is toch bijna 2000hoogtemeter), maar heerlijk en....max plezier, minimaal risico....😃
    en nu voor het eind nog een weekend powder chasen....somewhere....hopelijk rond pasen met Lampie.. 😃
  • Lampie
    Tourist
    Lampie op 26 maart 2009 · 15:07
    Mooi om te lezen dat iedereen min of meer z´n stoke op peil heeft weten te houden. Ook ik ben definitief om, minder standaardvakanties, meer kort & heftig en poeder. Eén weekend poeder (en ik heb 16 dagen poeder gereden) is leuker dan 5 dagen pistes afknallen (dat is ongeveer mijn poederpercentage dit jaar). Op naar de 20!
    glisseur de poudre
  • Spider
    Tourist
    Spider op 26 maart 2009 · 22:39
    8-11 nov solden , geen poeder
    28-30 nov St moritz en Davos, 3 dagen poeder
    13-15 dec Davos/Klosters, 1 dag poeder.
    11-17 jan Koningsleiten, geen poeder
    23 jan Champex, 1 dag poeder (blessure dag 2 en 3)
    20-22 mrt Planneralm &krippenstein, 3 dagen uberpoeder)

Nogal wat skidagen gemist door en paar weken griep in januari en een gescheurde kuitspier op 23 jan.
    Better to burn out, then to fade away.
  • Buuk
    Beginner
    Buuk op 30 maart 2009 · 22:53
    Axamer Lizum, Bregenzerwald (Mellau, Warth), Flumserberg, Montafon (Schruns), Wilder Kaiser/ Brixental, Laax-Flims, Lenzerheide Valbella, Tschiertschen
    Powdered by BMB Custom made Skis & Boards -- www.bmb-ski.nl
  • op 31 maart 2009 · 00:12
    @morris
    wat een geweldige eindeloze golven op die endless summer tape, zo strak. heerlijke old school tapeje ook😃 Ik kijk er al naar uit om komend zomer weer paar weekjes Biarritz te gaan doen!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro