Wat VerseSneeuw woorden en beelden voor de ochtend...

Wat VerseSneeuw woorden en beelden voor de ochtend...

Gisteravond schreef ik onderstaande bericht. De webcambeelden van vanochtend zijn nog mooier dan verwacht. Check daarom vooral ook de beelden van deze mooie witte ochtend… [url=http://www.wepowder.nl/node/1459]KLIK HIER…[/url]

Vanavond pas weer een update van het VerseSneeuw bericht. Kijk je nu naar buiten in les Pays flat dan voel je de lentekriebels, maar kijk je deze ochtend even wat beter naar dit scherm dan gaat je poederhart sneller kloppen. Het 25e poederalert doet z’n ding. Sneeuw op de webcams in Montgenevre. Onderstaand beeld is van gistermiddag.

montgenevreD1
montgenevreD1

En de sneeuwval is zich aan het intensiveren. Ik ga je zeker geen superdroge pipapoeder beloven, maar ik denk als je vrijdagochtend en zaterdagochtend vroeg aan een van de betere spots van de Haute Maurienne of Piemonte staat… je zeker gaat scoren. Deze woorden geven hoop. Zeker als je je realiseert dat er de afgelopen 24 uur al 30-60 cm vers viel boven de 1900 meter.

[i]En Haute Maurienne et localement dans le secteur de Tignes/Val d’Isère, les chutes de neige attendues au-dessus de 2000 mètres (80 à 30 cm d’ici jeudi soir)[/i]

[i]Le retour d’est se renforce : sur l’est du Queyras des précipitations abondantes sont de nouveau attendues avec 60 à 80 cm possibles sur le haut Guil au-dessus de 2000/2200 m. Sur le reste de la chaîne frontalière, les hauteurs de neige fraîche sont plutôt de l’ordre de 10 à 40 cm en allant du nord au sud.[/i]

Het zal passen en meten worden dit weekend, maar er kan zeker poeder gescoord worden. Ter voorbereiding heb ik al een fotootje met classic routes in de Haute Maurienne klaar gezet. Klik ff op het regioweerbericht van regio [regio=5]

meteomorris
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!