wePowder zoekt foto's (en woorden)

wePowder zoekt foto's (en woorden)

[flickr-photo:id=3332171369,size=s] Ola, net terug uit Marocco. Weliswaar de laatste sneeuw in de Alpen gemist, maar daarentegen de hoge Atlas bezocht (heel veel potentie, maar 4x4 is een must) en heerlijke golven gehad (surf en poeder…). Natuurlijk ook al heel veel kunnen nadenken over winter 09/10.

Ik heb een heel mooi projectje in m’n hoofd. Ik weet allemaal nog niet of het gaat lukken, maar ben op zoek naar mooie publiceerbare foto’s van de memorabele winter 08/09. Actieshots, sfeerimpressies, beelden van mens en poeder. Het maakt niet uit wat, als ze maar om poeder draaien. Faceshots, ingesneeuwde auto’s, hele dikke vlokken, treeruns… alles kan…

Heb jij, of weet je iemand met, goede foto’s van deze winter laat het ons weten. Stuur een mailtje naar morris [at] wepowder.nl en werk mee om op memorabele wijze een memorabele winter te verwoorden en verbeelden.

[b]Wat we graag willen weten[/b]
Vermeld bij je foto de datum waarop geschoten, de locatie, de naam van de eventuele poederrijder in beeld en natuurlijk de naam van de fotograaf. Mocht je de locatie geheim willen houden, dan respecteren we dat natuurlijk, vermeld dan even in welke regio de locatie ligt…

[b]Voorwaarden[/b]
De foto’s zijn van winter 08/09 en van voldoende omvang om af te drukken. Op de foto’s staan rijders uit de Benelux…

Giel-4---Fieberbrunn
Giel-4—Fieberbrunn
meteomorris

Reacties

Elite
kanskiAuteur5 mei 2009 · 14:00

Hoge Atlas.

Ik zat in de trein terug van Zermatt richting Täsch met een vrouw van 77 jaar oud. We raakten in gesprek op het station en ze vroeg me hoe de condities boven waren en dat ze vroeger ook een fanatiek skiester was. Ze had alle toppen in de omgeving van Zermatt geklommen en geskied en ook had ze de Haute Route een aantal keer gelopen. Ze vertelde dat ze hele mooie herinneringen had aan de drie weken die ze in het hoge Atlas gebergte had doorgebracht. Naast de Toubkal had ze daar nog zes toppen van om en nabij de 4000m geklommen en geskied!

“Maar dat is alweer lang geleden”, zei ze erbij, “in 1965 was dat”!!!

Toen was ik -1 en 4x4 nog niet uitgevonden!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Toerist
AnoniemAuteur5 mei 2009 · 14:22

Als voorwaarde bedoel je denk ik foto’s van winter 08/09 en niet van 09/10 toch? Die moeten nml. nog gemaakt worden :-)

Expert
meteomorrisAuteur5 mei 2009 · 15:29

@Floris… right… pas ik ff aan…

@Kanski… mooi verhaal. Ik zou die vrouw graag gesproken hebben. De muilezel is natuurlijk de ultieme 4x4…

Kom je nog naar NL deze zomer?

powfinder.com
Gevorderd
DioAuteur5 mei 2009 · 23:13

@Kanski: Treinontmoetingen kunnen je heel lang bij blijven, ik ontmoet vaak de twee uitersten van het spectrum. Of heel interessante mensen of ongelooflijke acorns (hmmmm, in welke categorie zou ik bij die ander vallen…?).

Enniewee, je +43ste hebben we goed gevierd dit jaar. Volgend jaar weer? Same place, same time, same pow!

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
DioAuteur5 mei 2009 · 23:15

Enne @Pollux, zo verdiend die prijs, ik zei het toch al voor de verkiezing… :-D

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
DioAuteur5 mei 2009 · 23:17

@MM:…nice to have back, bro…

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Toerist
JohnSonAuteur6 mei 2009 · 00:30

wordt 't een glossy (waarover ik je ge-pm’t heb)?

jaja…doen!

Expert
meteomorrisAuteur6 mei 2009 · 21:56

@ginga…ssssssttttttt

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!