Beelden voor het weekend.... teasers 09/10.. Dit is een must-have!

Beelden voor het weekend.... teasers 09/10.. Dit is een must-have!

[flickr-photo:id=3598163831,size=s] Wederom een teaser voor komende winter. En niet zomaar een teasertje… In september komt [url=http://www.sweetgrass-productions.com/]Sweetgrass Productions[/url] met een nieuwe film. Vorig lieten ze al een duidelijke eigen handtekening achter met [url=

]Hand Cut[/url] en voor komende winter staat er weer iets moois op het programma… Onderstaand 2 impressies…

Dit is wat ze zelf zeggen: [i]After 3 months on the road with Hand Cut, the Sweetgrass crew is back in the mountains, filming deep winter in the woods of Hokkaido, Japan. From the gold and orange of fall to the pink blossoms o… After 3 months on the road with Hand Cut, the Sweetgrass crew is back in the mountains, filming deep winter in the woods of Hokkaido, Japan. From the gold and orange of fall to the pink blossoms of spring, the film will capture an entire season in one place, exploring it’s people and culture. Hand hewn log home builders, snowsurf board shapers, the self-taught avalanche forecaster, and snowsliding in all it’s various forms: board, noboard, ski, and drop-knee. Backcountry freeriding in self propelled style coming September 2009.[/i]

Geniet van de beelden en pluk je weekend! Heb je tijd… Vrijdag en zaterdag lekkere golven in onze Noordzee. Wie weet tot in het water ;-)

meteomorris

Reacties

Toerist
arno_laeven2Auteur5 juni 2009 · 09:01

Erg mooi hoor! Weer eens wat anders dan steeds maar weer bizarre afdalingen in Alaska op snoeiharde muziek (ook leuk hoor)

Het zou wel te gek zijn om eens een film te zien die volledig in Europa is opgenomen. Of bestaat die al? Zo niet, WePowder film productions?

Toerist
stefaan2Auteur5 juni 2009 · 09:29

Hey mede poederjunkies,
\

Ik ben een collectie filmen aan het verzamelen.

Uiteraard vooral poeder filmen, dus als je een echte must see kent, laat dan maar gerust weten!

Eventueel ook waar je ze kan vinden (mogelijks een of ander download forum)?
\

Alvast bedankt en keep on dreaming!

Gevorderd
yannickdbAuteur5 juni 2009 · 09:34

ooh, Hokaido,
\

nu staat het vast…twijfel al een tijdje tussen Canada, Kirgizië en Japan voor een verre skitrip, maar zeker na het zien van deze beelden gaat het toch die richting uit gaan denk ik…

En wat een prachtig idee van golfgeluiden te gebruiken, ben helemaal zen nu ;-)

Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
Toerist
baselhorstAuteur5 juni 2009 · 13:15

Thompson pass Rules met Python!!

Gevorderd
DutchessAuteur5 juni 2009 · 21:31

@ Stefaan:
\

Voor zover ik me kan bedenken(alle snowboard): Lines, gemaakt door Pauporté, en Let it Ride natuurlijk, over het snowboardleven van Craig Kelly. Zijn volgens mij must sees.
\

Thermos van een paar jaar geleden, is misschien niet meer te krijgen (maar die moet ik toch ergens hebben) sympathiek filmpje met toch voor de helft heerlijke poederscenes erin, op youtube staat een excerpt (slechte kwaliteit maar je krijgt een beeld)


\

Gefilmd bij de Rochers de Naye. (Geheimtip)
\

Er zijn er vast nog wel meer…

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Toerist
stefaan2Auteur8 juni 2009 · 11:46

@ Dutchess,
\

Tnx man, lines had ik al, maar let it ride en thermos nog niet.

De zoektocht kan beginnen :)
\

Grtz,

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!