Boer zoekt... eeh, wePowder zoekt coder

Boer zoekt... eeh, wePowder zoekt coder

[flickr-photo:id=3612013168,size=s] Gezocht: coder, moet geniaal zijn met php/mysql (lees: een stuk beter dan ik, we only do A+ people ;-)) bij voorkeur bekend zijn met het Drupal platform, LAMP, Subversion kunnen gebruiken en enigszins ervaren zijn in het co-produceren van code… En ohja, je moet een beetje into het hele wePowder gebeuren zijn natuurlijk :P

Want? We zoeken versterking voor ons code-team (nu bestaand uit 1 persoon, moi) om de bouw van wePowder 2.0 wat te kunnen versnellen. We hebben zelf nog niet zo goed nagedacht over hoe en wat, maar we laten ons graag verrassen :)

Beloning? Liefdewerk meets oud papier… maar d’r zijn natuurlijk wel een aantal perks aan verbonden als de winter weer begint :)

Interesse? Laat het me weten via bart [at] wepowder.nl

keyboard-for-real-coder-big
keyboard-for-real-coder-big
Bart1

Reacties

Gevorderd
DioAuteur9 juni 2009 · 23:01

Hier worden de verhoudingen toch wel schrijnend duidelijk.
\

[quote=meteo morris]Het was een heerlijke week. Allereerst heerlijke golven. Net nog een lekkere sessie gehad met Arjen.[/quote]
\

[quote=bart]Want? We zoeken versterking voor ons code-team (nu bestaand uit 1 persoon, moi) [/quote]
\

:shock:

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
OpaproAuteur10 juni 2009 · 10:15

Nou dit lijkt mij op het lijf geschreven. Heb diploma derde graads digibiel! ;-)

Age is a matter of mind: if you don't mind it doesn't matter!
Toerist
Bart1Auteur10 juni 2009 · 19:11

jep… Ik denk dat ik ook maar moet leren surfen ;)

You ski? wePowder!
Expert
semmelAuteur10 juni 2009 · 19:50

@ Opa
\

Dan krijg je ook een apparaat met 0, 1, 2…!! :)

Respect the Mountains..!
Gevorderd
OpaproAuteur11 juni 2009 · 10:08

Altijd al willen hebben!

Age is a matter of mind: if you don't mind it doesn't matter!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!