Poeder in Argentinië

Poeder in Argentinië

[flickr-photo:id=3689300687,size=s]Hoewel de meesten van ons in een zomermodus zitten, waarbij de mountainbike, racefiets of surfplank momenteel meer aandacht krijgen dan de ski’s en het snowboard, heb je ook mensen die in de zomer geen genoeg kunnen krijgen van het witte goud. Je zou dan naar een gletscher in de Alpen kunnen gaan, maar de kans op poeder is daar wel erg klein. Echte pow rijd je op het zuidelijk halfrond. Deze foto’s kreeg ik doorgestuurd van Nero, die momenteel met zijn vriendin in Argentinië en Chili verblijft.

De pics zijn gemaakt op 1 juli in Penitentes, Argentinië. Enjoy!

[flickr-photo:id=3689300631,size=s]

[flickr-photo:id=3689300569,size=s]

[flickr-photo:id=3689300513,size=s]

[flickr-photo:id=3689300445,size=s]

[flickr-photo:id=3689300687,size=s]

[flickr-photo:id=3689300445,size=s]

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
SpiderAuteur5 juli 2009 · 18:07

Goed bezig o, slechte keizer.

We doen wat rustiger tegenwoordig
Toerist
AnoniemAuteur5 juli 2009 · 19:07

He’s alive and kicking! Lekker pics nero!

Gevorderd
DioAuteur5 juli 2009 · 20:15

Haha! :-D Die houding op foto 5 ken ik maar al te goed. Den the man die met tiefentlastung volgas die volgende bocht gaat inzetten. Als de klik een halve seconde later was geweest zou je een muur van 2 meter pow hebben gezien. Goehoed bezig.

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
Pollux2Auteur5 juli 2009 · 22:54

Goed bezig Nero. Ben benieuwd naar een volledige raportage!

Toerist
AnoniemAuteur22 juli 2009 · 12:40

Ik weet niet of ie nog in Argentinie is… maar als Nero ook naar Chili gaat, dan is het merengebied ook leuk om te skien… op de vulkaan bij Pucon bijvoorbeeld… tussen die gekke bomen daar…

Gevorderd
ArjenproadminAuteur22 juli 2009 · 14:44

Ik weet vrijwel zeker dat Nero weer terug is. Tot zijn eigen spijt waarschijnlijk…

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!