A shout out to you.... THANKS

A shout out to you.... THANKS

[flickr-photo:id=3706773746,size=s] Vandaag las ik de [url=http://jeremyjones.net/2009/07/a-shout-out-to-the-deeper-crew/]laatste posting van Jeremy Jones[/url] op z’n DEEPER blog waarin hij de complete crew bedankt voor een geweldige winter.

Hij start als volgt: [i]“Men wanted for hazardous journey. Small wages. Bitter cold. Long months of complete darkness. Constant danger. Safe return doubtful. Honour and recognition in case of success.”[/i] In zijn post kijkt hij terug op het DEEPER project en bedankt iedereen.

Daardoor popte een gesprek dat ik onlangs met Bart had weer naar boven. Ik zie Bart de laatste tijd vaak. Erg vaak. Vaker dan ik serieuze golven heb gezien lately. Misschien wel vaker dan m’n kinderen. Maar goed de winter 09/10 komt er aan en wij willen mooie dingen gaan maken…FF terug naar dat gesprek.Want nadat we alles betaald hadden en de balans hadden opgemaakt bleek dat we zowaar na een zomer en winter hard werken wat geld hadden overgehouden aan wePowder. Geld dat we direct weer gaan investeren in allemaal moois voor jou het komende seizoen.

We waren kortom een beetje aan het kijken en rekenen welke mooie dingen er zouden moeten komen. Gelukkig staan we zelf regelmatig in de sneeuw en hebben we een beetje een gevoel waar je naar zoekt ;-) Maar ook heel prettig was het feit dat jij en zovele anderen de enquete hadden ingevuld. Laurence (die alle resultaten heeft verwerkt) is inmiddels afgestudeerd dankzij jou (Thanks 1). En met de enquete kregen we een nog beter beeld wie je bent en wat je zoekt (Thanks 2).

Maar Thanks 3 is het vertrouwen dat je in ons had. Meer dan een jaar geleden stapten Arjen, Bart en ik in het poederbootje. Niet wetende wat er zou komen. Regelmatig vielen we hard, was de weg langer dan we dachten, bleek het enorm veel meer uren te kosten dan we dachten, verloren we onszelf in wepoeder, wat in huiselijke kring zacht gezegd wel eens tot een aanvaring met de poederboot leidde, kregen we hier en daar ook stevige kritiek en liepen soms vrienden en zaken(partners) anders dan we verwacht hadden. Maar de hoogtepunten blijken dan nog hoger. De wijze waarop jij wePowder hebt ontvangen, dat je blind een boek kocht van ons, je enorm positieve beoordeling van de activiteiten tot nu… THANKS!

Bart en ik realiseerden ons opeens dat we al die mooie dingen die we aan het maken zijn voor komend seizoen niet hadden kunnen gaan maken zonder jou. THANKS… het aftellen naar een nieuwe winter is begonnen… Stay stoked!

meteomorris

Reacties

Toerist
jobslegersAuteur10 juli 2009 · 18:13

No shit Morris! Meen je dat bovenstaande verhaal nu echt?! Ik bedoel, tis mooi geschreven hoor maar dit is de wereld op zn kop! Als iemand hier zou moeten “shout outten” ;-) dan zij wij, de wepowder gebruikers, het wel!
\

Door jullie boek en site had ik het overzicht. Door jullie platform had ik de tips. Via jullie kreeg ik de bevestiging. Door jullie zaten ik en mn maat right on the spot! Capice ;-)?!
\

Ben benieuwd waar jullie ons volgend jaar mee gaan verwennen!

Expert
ThijsAGAuteur11 juli 2009 · 13:21

A shout back to you:
\

Thanks voor alle goede info dit seizoen, voor het schrijven van de nieuwe bijbel en al het andere goeds! Ik hoop dat het in de toekomst alleen maar beter wordt!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!