De eerste poederlijnen zijn getrokken!!!

De eerste poederlijnen zijn getrokken!!!

[flickr-photo:id=4031250493,size=s] Yesssssssssssssssss… de eerste strepen zijn getrokken en het was heerlijk! Afgelopen zondag, ben ik samen met Robbert en zijn broer Bas richting Hintertux gereden voor de eerste pow van het seizoen :) Boven lag er ruim een meter vers, dus de hele dag hebben we faceshot na faceshot kunnen scoren, en steeds onverspoorde hellingen gevonden. Omdat we maandag alles afgekrast hadden in Tux zijn we na een telefoontje met Morris richting Kaprun gereden.

[flickr-photo:id=4031999130,size=m] Helaas hebben we Semmel niet kunnen vinden, maar wel Erwin (ook wePowderaar). Waarne we heerlijk hebben gespeeld in Langwied. Boarders en skiers onder elkaar en allemaal dezelfde smile. Zelfs op de gesloten pistes vonden heel veel en hele fijne freshies gescoort. Ook hier een meter vers en eigenlijk helemaal niet druk. Een groot feest kortom.

[quote]Roelaano is een jong pikkie, skier, mountaineer en met een hoge comfortzone . Hij poederde zich afgelopen winter in de kijker en maakt vanaf deze winter deel uit van het wePowder freeride team. Komend seizoen blogt hij op wePowder over zijn poedertrips en belevenissen. Daarnaast gaat hij je online (in samenwerking met Costijn en Robbie) de basisbeginselen van ski- en snowboardtouren uitleggen. Wil je komend seizoen DEEPER de backcountry in, dan zit je goed.[/quote]

19 oktober is daarmee een memorabele start van de winter geworden. Weliswaar stak dinsdag de aangekondigde Fohn op. Maar ik ben nu al helemaal stoked voor de rest van de winter

Roelaano

Reacties

Gevorderd
DioAuteur22 oktober 2009 · 08:29

Ahahahaaaa ! Goehoeoed (wel 2x hetzelfde filmpje btw).
\

Moet ik weer een nieuwe doos tissues pakken… ;D

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
snelle_henkieAuteur22 oktober 2009 · 09:53

Ahhhh, maak me gek!!!

Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
Expert
semmelAuteur22 oktober 2009 · 09:54

mooie beelden!! :D Helaas ben ik in NL, maar van het weekend ben ik weer in Maishofen…

Respect the Mountains..!
Toerist
AnoniemAuteur22 oktober 2009 · 10:23

Zit hele seizoen in kitzbuhel als leraar met vrije weekenden nu hopen dat sneeuw in de weekenden er altijd zo bijligt…

Toerist
AnoniemAuteur22 oktober 2009 · 20:20

In Hintertux kan je toch het hele jaar door skien?

Gevorderd
SpiderAuteur22 oktober 2009 · 22:30

ik begin nu zo langzamerhand te stuiteren

We doen wat rustiger tegenwoordig
Beginner
wimdesAuteur22 oktober 2009 · 23:39

yummie!!! maar zo sjeezen door een pak vers op een groene berg, zonder ingeklonken basis laag, is dat niet super riskant om op rotsen, paaltjes en andere slapende koeien te knallen?

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!