VerseSneeuw:... na 6 maanden van exceptionele droogte eindelijk HEEL VEEL vers

VerseSneeuw:... na 6 maanden van exceptionele droogte eindelijk HEEL VEEL vers

[flickr-photo:id=4065173126,size=s] Eindelijk. Na 6 maanden van exceptionele droogte in de westalpen is er eindelijk de aangekondigde verlossing. De komende week heel veel vers. Hoeveel en wanneer? Vanavond daarover meer. Ik ga nu eerst ff lekker wat eten en de kaarten bekijken en kom er dan op terug. Het eerste poederalert? Wax up? Wat moet jij wel en niet weten als je komend weekend weg wilt… Stay stoked. Tot wat later deze avond.

pcp12h_web_3
pcp12h_web_3
meteomorris

Reacties

Toerist
sanderkwww.severeboardgear.comAuteur1 november 2009 · 19:05

bonne humeur!

Toerist
Steven2Auteur1 november 2009 · 19:18

Hmmm, heb al even de kaartjes zitten bekijken die op versesneeuw flickr staan. Een lage drukgebied gaat zich uitdiepen boven de hebriden. Daar draait de wind tegen de klok in naartoe dacht ik. Omdat het lage-drukgebied noordelijk ligt komen de fronten dus pal west naar de Alpen, wat bovenstaand kaartje verklaart: Grand Massif en Chamonix krijgen dump. Gaan er daar liften open??? Lijkt me niet. Misschien maar hier thuis zeggen dat het pow-alert niet komt, of misschien weet Morris meer???

Toerist
thijzel2Auteur1 november 2009 · 19:28

Ai ai ai! Snel die arg’s laten mounten dan!

Toerist
AnoniemAuteur1 november 2009 · 19:31

stuiter stuiter, mijn arg’s staan al gemount en ik kan vanaf donderdag knallen!!!

Toerist
Steven2Auteur1 november 2009 · 19:34

Ik heb van Slet rentals gekregen met brede remmen. Die komen op de nieuwe ski’s.

Met Sjonnie niet nodig, beiden lid van de 306 club!

Toerist
thijzel2Auteur1 november 2009 · 20:09

Als er iets fatsoenlijks open is is het game on voor mij!

Toerist
Teon2Auteur1 november 2009 · 21:10

Joehoe! Even de collega’s lief aankijken om een standbydienstje te ruilen komend weekend.

Maar als de sneeuw valt is dat vet, maar belangrijke vraag is natuurlijk wat er open is/gaat.

Wellicht kan Morris dat ook opnemen in z’n volgende posting straks.
\

Stoked!

Toerist
powderskifun2Auteur1 november 2009 · 21:30

Goed nieuws dit! Stoked!:D

Expert
huibAuteur1 november 2009 · 22:17

Damn, laat ik nu net dinsdag de winterbanden op mijn auto zetten en is mijn agenda vrijdag zo goed als leeg. Als dat geen teken is!

Gevorderd
SpiderAuteur1 november 2009 · 22:18

Laat ik nu net donderdag vertrekken naar Solden tot dinsdag…hoop dat daar ook wat valt.

We doen wat rustiger tegenwoordig
Expert
meteomorrisAuteur1 november 2009 · 22:53

@spider… ja hoor, maar niet zo heel veel… Westlage he…

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!