VerseSneeuw... livecams

VerseSneeuw... livecams

FF een rondje livecams gedaan. Ga er maar eens voor zitten… Dit prikkelt je ogen ;)
Ga ik wel, of ga ik niet… Net Costijn gesproken, heeft net een dikke spray getrokken, maar wel rotsig en dikke poederstress in Stubai. Boven de 1700 meter ligt een mooie laag, maar daaronder is het minimaal. Morgen rijdt hij waarschijnlijk verder naar het oosten.

Tignes
tignes-panoramic

Ja, klik maar eens even op [url=http://farm3.static.flickr.com/2631/4077640658\_0da32712be\_o.jpg]deze link[/url], dan voel je de vlokken.

Nog een keer Tignes
grand-motte-big

Ovronnaz
ovronnazweb

Davos
pos_3

Tauplitz
pic_00004

Van west naar oost is het heerlijk wit.
In het westen boven de 2000 meter 40-60 cm in het oosten boven de 1500 meter 40-70 cm. Boven de 2500 meter in de alpenhoofdkam van Oostenrijk al een meter. Wat een lekkere start!

meteomorris

Reacties

Expert
meteomorrisAuteur5 november 2009 · 11:31

@snah, nee… ik heb net besloten NIET te gaan. Ik heb Costijn gesproken en die zegt dat het nu (donderdag) al erg druk is en dat er NU al poederstress is. Je weet wel… POEDERSTRESS. Op een glestjer en niet ver daarnaast! Daarnaast zijn de sharks (lees rotsen) erg dichtbij en heeft Sjonnie geen vellen… Ik stel het ff uit… en dat doet pijn…

powfinder.com
Toerist
JaapvRAuteur5 november 2009 · 11:32

Wat een lekkere lensjes zitten er in die webcams! Moet jij geen fotograaf worden moris? die plaatjes van Tgines kunnen ze in de 2010-gids…

Expert
ThijsAGAuteur5 november 2009 · 11:50

Ai, dit doet pijn om hier nog te zitten.

Toerist
AnoniemAuteur5 november 2009 · 12:27

Ik ben er vandoor: het is dan wel een Anwärteropleiding, maar ik ga toch met volle teugen genieten de komende anderhalve week. Tschüss.

Expert
meteomorrisAuteur5 november 2009 · 13:08

@snah… altijd… altijd… en lekker dichtbij

powfinder.com
Gevorderd
rockyAuteur5 november 2009 · 15:23

Pitztal gletcher: bijna geen volk volgens enkele skivrienden van me en alle liften open!!

Toerist
AnoniemAuteur5 november 2009 · 15:24

ja morris, moeten we toch naar t pitztal!!! :P

Gevorderd
RoelaanoAuteur5 november 2009 · 16:17

Ja morris :P je gaat toch niet een of andere Sjaak A…k worden he :)

Gevorderd
RoelaanoAuteur5 november 2009 · 16:17

en Hintertux heeft een prima park :D

Toerist
Teon2Auteur5 november 2009 · 17:08

Zit nog te twijfelen.

Na de woorden van Morris, met de input van Costijn, toch wel benieuwd naar de regio waar het het beste is.

Moeten we dan toch een gletsjer op?

Toerist
AnoniemAuteur5 november 2009 · 18:28

@dechelle dit weekend of zondag pas weg?

Toerist
AnoniemAuteur5 november 2009 · 18:58

Wat een foto’s dikke poeder stress… we moeten gaan!!

Ziet er echt vet uit dat wordt road trippen en vol gas spray’s trekken!!! Ik zeg over een uur of twee rijden naar??? Waar de pow het dikste is Teon schiet ef op want we gaan zo!!!

Toerist
Teon2Auteur5 november 2009 · 19:45

@dechelle Zoals je kan lezen heeft Richard er zin in. Wij willen vanavond gaan rijden. Tips? Oostenrijk …

Gevorderd
RoelaanoAuteur5 november 2009 · 19:57

Ach ja, als je je eigen poederalerts al niet eens meer achterna gaat rijden, dan ben je natuurlijk een poederweerman van niks he… In een keer je hele geloofwaardigheid weg ;-)
\


@ Morris, Hoe laat vertrekken we toch stiekem :-D

Beginner
knights2Auteur5 november 2009 · 20:07

Een mooie cam van Tignes (le lac)

Vooral de functie van het versneld terugspelen van de images… moeite waard!!
\

http://www.tignes.co.uk/webcam.htm#LeLac

Toerist
AnoniemAuteur6 november 2009 · 13:33

@dechelle, ik moet dinsdag naar mallorca, dus dat wordt dan net iets te krap, maar volgende keer wil ik toch wel eens wat lijnen rijden met de magische dechelle!!!

Gevorderd
ArjenproadminAuteur6 november 2009 · 13:37

@sjonnie Op Mallorca ook een poederalert? ;)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Elite
kanskiAuteur6 november 2009 · 17:48

Wat een fantastische week Stubai!!! Gehele week poeder gescoord. Van enige stress was geen sprake… misschien een beetje tijdens de bluebird van gisteren. Veel lange lijnen trekkers gezien zonder techniek… toch jammer. Begin van de week was nog dun maar nu ligt er toch een serieuze laag in de luwtes. Ach en een haaietand hier en daar hou je toch;)

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!