Beelden voor het weekend......

Door meteomorris op 6 november 2009 路 9

Reacties

• powderskifun2
    Tourist
    powderskifun2 op 6 november 2009 路 12:05
    Dit was mijn plan voor aankomend seizoen, maar de heren van de visumdienst in Duitsland waren er niet blij mee... Volgend jaar dan maar! En dit maakt het t wachten alleen maar meer waard!馃榾 Whistler Here i come!馃榾
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 6 november 2009 路 12:06
    Volgens mij zijn er een aantal mensen die die cliff meepakken levensmoe haha 馃槂 Maar wel respect dat ze het allemaal proberen
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 6 november 2009 路 13:26
    is het daar nummertje trekken voor cliffhuckers?! wel mooi alle oeh's en aah's uit de wachtrij van de lift.
    http://verticaldissidents.net
  • arno_laeven2
    Tourist
    arno_laeven2 op 6 november 2009 路 14:10
    1100$ p/m voor 12m2 dat zijn de betere huisjesmelkers praktijken in Whistler. Maar hij heeft wel zijn ski's gratis van Salomon, dat dan weer wel
  • Lampie
    Tourist
    Lampie op 6 november 2009 路 14:32
    Yeah, Whistler here we come!! Zo'n garagebox kun je toch ook wel met zijn 2-en delen?
    glisseur de poudre
  • op 6 november 2009 路 18:30
    Volgens mij zijn er een aantal mensen die die cliff meepakken levensmoe haha 馃槂 Maar wel respect dat ze het allemaal proberen.

Doe me denken aan Golden drie jaar geleden. Toen hebben twee maten en ik ook boven zo'n rand gestaan. Drop van 10 meter met een bak poeder eronder. Verstand op 0 en droppen maar 馃槂 We hadden alleen geen liftpubliek in de rij, maar alleen in de lift.
  • thijzel2
    Tourist
    thijzel2 op 6 november 2009 路 19:38
    $1100, dan was nendaz toch wel een stuk cheaper 馃槂 . Neerslagtotalen liggen alleen wat anders 馃構 .

Wat een kamikazepiloten trouwens, heb er weinig daadwerkelijk recht op hun ski's zien landen..
  • op 6 november 2009 路 21:59
    @ teleaddict: de vraag is natuurlijk doen ze het voor de kick of voor het gejoel.. dat laatste zou erg treurig zijn natuurlijk
  • op 9 november 2009 路 10:43
    Prachtig die lemmings 馃槂
    De 3 andere episodes van salomonfreeski zijn ook erg cool.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro