Poedertrip dinsdag... deel I, de sporen van Dechelle?

Poedertrip dinsdag... deel I, de sporen van Dechelle?
madritsch1-1
madritsch1-1

Dechelle, geen onbekende voor je als je regelmatig wePowder bezoekt. Een echte poederzoeker. Schroomt er niet voor om als het kan ieder weekend richting de sneeuw te knallen. Heeft in z’n haast om in de poeder te geraken al heel wat boetes en dergelijke opgelopen. Als hij online in gesprek gaat met DJ_fistel en zich laat onderdompelen in z’n Antwerpse dialect dan ben ik regelmatig het spoor bijster. Maar een ding is zeker. Dechelle is waarschijnlijk een van de meest toegewijde rijders op wePowder. Hij heeft een voorliefde voor Sulden en is blij dat we die uit het eerste wePowder boek hebben gelaten. Net voor het afgelopen weekend hadden we nog contact. Of Sulden een goede keuze zou zijn? Omdat hij ook nog na het weekend tijd had was de keuze snel gemaakt. Solden was een GO. Gister kreeg ik een sms-je [b]"20 cm pow op piste v dezenacht! 35 cm vers in totaal erbij, hier ook op tafels Madritschhutte! Er zijn slechts 2 freeriders, ge kent ze ;) Superseizoenstart!'[/b]. De hele ochtend heb ik tussen m’n werkzaamheden door een blik gehad op de webcams. Het was mistig, maar daarnet opende de hemel zich. Ik zie 2 sporen… zou het Dechelle zijn?.. Kan bijna niet anders… Chapeau! Geniet ervan!

meteomorris

Reacties

Beginner
knights2Auteur10 november 2009 · 11:13

leuk geschreven artikel.

Expert
meteomorrisAuteur10 november 2009 · 11:31

Thanks… maar het doet wel pijn… Ik vind het een heerlijk gevoel als mensen poeder scoren. Zeker als ik daar behulpzaam in heb kunnen zijn, maar wat zou ik daar graag nu staan… Maar ik ben bezig met een ander projectje. Daarover zo meteen meer in m’n versesneeuw bericht…

powfinder.com
Toerist
chiloAuteur10 november 2009 · 11:46

GETVERDEMME! Wat lekker!

My Life Is Better Than Your Vacation!
Toerist
Teon2Auteur10 november 2009 · 12:40

@morris Het is ook een heerlijk gevoel om te scoren met jouw hulp ;-)

Expert
meteomorrisAuteur10 november 2009 · 13:11

@Teon… jajaaa… smeer de poeder er nog wat harder in :)

@de Fam… Ik heb een lijstje met 121 gebieden klaarliggen. Maar dat gaat er dit seizoen niet meer van komen

powfinder.com
Gevorderd
telemikeyAuteur10 november 2009 · 14:22

Grappig: altijd gedacht dat Dechelle een meisje was…

White room,Pillow lines,I rule
Gevorderd
ArjenproadminAuteur10 november 2009 · 15:28

@deFam Maar alles op z’n tijd. We moeten elkaar een beetje hongerig houden toch?

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Toerist
Steven2Auteur10 november 2009 · 16:55

@Mikey: ik ook, net als dorfke bijvoorbeeld. Xlitoluv daarentegen…

Gevorderd
koen_djfistelAuteur10 november 2009 · 19:27

@telemikey : dechelle is god ; is god vrouwelijk of mannelijk?

@morris : moktu ni druk ; gesnaptniwovorimpactghebt ; thx4that :-)

sbs roelz
Gevorderd
snelle_henkieAuteur10 november 2009 · 22:43

Volgens mij komt dat linker spoor van een Kajak, check: http://www.dumpert.nl/mediabase/696681/e5165778/sneeuw_kayakken.html

Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
Expert
meteomorrisAuteur10 november 2009 · 23:19

@koeienlap… Nummer 2 komt zeker niet deze winter… of ie volgend jaar komt hangt af van de hoeveelheid sneeuw komende winter ;).

powfinder.com
Gevorderd
koen_djfistelAuteur12 november 2009 · 23:48

@dechelle : aan de sporen te zien was diën andere nen boarder ; ofni ? asdazo is … isdani frustrerend? ;-)

sbs roelz
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!