Poedertrip dinsdag... deel I, de sporen van Dechelle?

Door meteomorris op 10 november 2009 · 18

madritsch1-1
madritsch1-1

Dechelle, geen onbekende voor je als je regelmatig wePowder bezoekt. Een echte poederzoeker. Schroomt er niet voor om als het kan ieder weekend richting de sneeuw te knallen. Heeft in z'n haast om in de poeder te geraken al heel wat boetes en dergelijke opgelopen. Als hij online in gesprek gaat met DJ_fistel en zich laat onderdompelen in z'n Antwerpse dialect dan ben ik regelmatig het spoor bijster. Maar een ding is zeker. Dechelle is waarschijnlijk een van de meest toegewijde rijders op wePowder. Hij heeft een voorliefde voor Sulden en is blij dat we die uit het eerste wePowder boek hebben gelaten. Net voor het afgelopen weekend hadden we nog contact. Of Sulden een goede keuze zou zijn? Omdat hij ook nog na het weekend tijd had was de keuze snel gemaakt. Solden was een GO. Gister kreeg ik een sms-je [b]"20 cm pow op piste v dezenacht! 35 cm vers in totaal erbij, hier ook op tafels Madritschhutte! Er zijn slechts 2 freeriders, ge kent ze ;) Superseizoenstart!'[/b]. De hele ochtend heb ik tussen m'n werkzaamheden door een blik gehad op de webcams. Het was mistig, maar daarnet opende de hemel zich. Ik zie 2 sporen.. zou het Dechelle zijn?... Kan bijna niet anders... Chapeau! Geniet ervan!

Reacties

• knights2
    Beginner
    knights2 op 10 november 2009 · 11:13
    leuk geschreven artikel.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 november 2009 · 11:31
    Thanks... maar het doet wel pijn.. Ik vind het een heerlijk gevoel als mensen poeder scoren. Zeker als ik daar behulpzaam in heb kunnen zijn, maar wat zou ik daar graag nu staan.. Maar ik ben bezig met een ander projectje. Daarover zo meteen meer in m'n versesneeuw bericht..
    May the powder be with you.
  • chilo
    Tourist
    chilo op 10 november 2009 · 11:46
    GETVERDEMME! Wat lekker!
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • Teon2
    Tourist
    Teon2 op 10 november 2009 · 12:40
    @morris Het is ook een heerlijk gevoel om te scoren met jouw hulp 😉
  • op 10 november 2009 · 12:48
    @MM: wat bedoel je met het eerste wePowder boek?
    Is de volgende in de maak?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 november 2009 · 13:11
    @Teon... jajaaa.. smeer de poeder er nog wat harder in 😃
    @de Fam.. Ik heb een lijstje met 121 gebieden klaarliggen. Maar dat gaat er dit seizoen niet meer van komen
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 10 november 2009 · 14:22
    Grappig: altijd gedacht dat Dechelle een meisje was...
    White room,Pillow lines,I rule
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 10 november 2009 · 15:28
    @deFam Maar alles op z'n tijd. We moeten elkaar een beetje hongerig houden toch?
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Steven2
    Tourist
    Steven2 op 10 november 2009 · 16:55
    @Mikey: ik ook, net als dorfke bijvoorbeeld. Xlitoluv daarentegen........
  • op 10 november 2009 · 19:24
    op de bever site, agenda van tilburg, 2 dec

"Met een beetje mazzel heeft hij zelfs een primeur bij zich. De nieuwe wePowder guide"

dus dat gaat het niet worden?
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 10 november 2009 · 19:27
    @telemikey : dechelle is god ; is god vrouwelijk of mannelijk?
    @morris : moktu ni druk ; gesnaptniwovorimpactghebt ; thx4that 😃
    sbs roelz
  • snelle_henkie
    Advanced
    snelle_henkie op 10 november 2009 · 22:43
    Volgens mij komt dat linker spoor van een Kajak, check: http://www.dumpert.nl/mediabase/696681/e5165778/sneeuw_kayakken.html
    Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
  • op 10 november 2009 · 22:45
    @ poling: Dat had ik ook gelezen en wil ook al een tijdje de gids. Dacht wel even te wachten op de nieuwe, maar nu...
    @MM: komtie echt pas volgend jaar? dan zit ik een beetje in een dilemma..
  • op 10 november 2009 · 22:56
    @henk_pater watta f&%k...ten eerste al zo leip zijn om die hele kajak naar boven te slepen en dan nog de ballen hebben om met een cliffdrop op 40gr plus naar beneden te storten.... my god!!
    die drop o 3:23 😀
    maar ballen hebben ze....
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 november 2009 · 23:19
    @koeienlap.. Nummer 2 komt zeker niet deze winter.. of ie volgend jaar komt hangt af van de hoeveelheid sneeuw komende winter 😉.
  • op 12 november 2009 · 23:31
    Wooooow Morris! Ik lees dit nu pas... Tnx man! We hebben weer zaaalig gescoord met jouw hulp! Maar ook niet overdrijven, ik ben eigenlijk maar nen amateur hoor! 😉 Maar dan wel super bezeten door de pow pow. Wel heel leuk dit te lezen en terug te zien zo na je eerste poederdoop van het seizoen! Merci!
    @koen_djfistel: da's er ver over, heel ver! Trouwens ik ben niet gelovig 😋 Maar toch bedankt voor de aanbidding 😉
    @telemikey, Steven: sorry dat ik jullie teleurstel, maar powdergirls zoals Marketa zijn nu eenmaal zeldzaam! Tot mijn grote spijt...
    @henk_pater: lol, ik denk eerder van fly swatters (movement), met daarop de trotse eigenaar Fritzz. Die zijn zo breed als 2 kajaks 😀 Vet filmpje trouwens!
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 12 november 2009 · 23:48
    @dechelle : aan de sporen te zien was diën andere nen boarder ; ofni ? asdazo is ... isdani frustrerend? 😉
    sbs roelz
  • op 13 november 2009 · 09:23
    @koen_djfistel: nope and nope. Ik heb u toch ook door sneeuw zitten sleuren...
    http://www.newschoolers.com/web/content/pictures/id/265778/member_id/1... Samen breder dan een board...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro