Je al opgegeven voor 26 november?

Je al opgegeven voor 26 november?

[flickr-photo:id=2810229189,size=s] 26 november wordt een interessante avond. Waarom? 1. Opening wePowder Labs, 2. Bekendmaking 5 genomineerden ‘Poeder is een keuze’, 3. filmpjes en 4. freeride world tour rijder(s).

26 november vieren we s’avonds bij MK in Bilthoven de opening van winter 2009-2010. Opgeven is noodzakelijk. stuur een mailtje naar [b]info[at]mkskiservice.nl[/b] en vergeet je poedergear niet. Wie weet knallen we later die nacht als de condities goed zijn zelfs wel door naar de Alpen… ;) In omgekeerde volgorde wat er die avond allemaal te doen is

[b]4. Freeride World Tour[/b]
We hebben tenminste een en wie weet zelfs twee rijders uit de Freeride World Tour op bezoek. De eerste is [url=http://www.freerideworldtour.com/en/riders/MATTHIAS\_HAUNHOLDER\_0-477]Mathias ‘Hauni’ Haunholder[/url]. Oostenrijker met als basis Fieberbrunn. Hoewel gesponsord door merken (Atomic, Spyder) die je eerder associeert met apres-ski, slalom en pisteridders slaagde hij er vorig seizoen in om 4e te worden overall (en zelfs eerste in Chamonix). Zo zie je maar, het is de rijder die het doet… ;). Mogelijk dat er nog een tweede FWT-rijder opduikt. Als alles daaromtrent zeker is, dan lees je het hier. ‘Hauni’ komt om zijn film te promoten en eens de scene in NL te proeven. Meer over Hauni lees je op z’n site [url=http://www.skiersdream.at/]skiersdream.at[/url]

[b]3. Filmpjes[/b]
Freeriden is in Oostenrijk nog klein in vergelijking met Zwitserland en Frankrijk. Zelfs een FWT rijder als ‘Hauni’ heeft moeite om z’n sponsoring rond te krijgen. Atomic verkeert financieel in zwaar weer en bij Rossignol hebben we al gezien dat zelfs grote rijders als een Jeremy Jones en Henrik Windstedt daar slachtoffer van kunnen worden. Freeriden is small business en Hauni doet er alles aan om z’n keuze voor poeder in stand te kunnen houden. ‘Made in Austria’ is daar een voorbeeld van. Made in Austria is een film over de freeridescene in Oostenrijk. De 26e krijgen we de complete film te zien.

We gaan komend seizoen ‘Hauni’ zelfs van dichtbij volgen. Voor en na iedere FWT wedstrijd hebben we even kort contact met 'm en krijgen zo een kijkje achter de scene van de FWT.

Het tweede filmpje dat we gaan kijken is ‘Adrenaline’ van [url=http://www.matthiasmayr.com/?p=68]Matthias Mayr[/url]. Matthias is freerider en Dr. Geen onverdienstelijke freerider overigens, check maar eens [url=

]z’n first descent[/url] in Loser. Als bewegingswetenschapper heeft hij zich verdiept in adrenaline. Het blijkt dat als we freeriden tot dertig keer meer adrenaline aanmaken dan normaal gebruikelijk is. Waarover hij een film heeft gemaakt en nu mee op tournee is. Hier de trailer, de 26e de complete film.

[b]2. Poeder is een keuze[/b]
26 november maken we ook bekend wie de 5 genomineerden zijn voor poeder is een keuze. Daarna kan het stemmen beginnen. 7 december is dan de winnaar bekend.

[b]1. wePowder Labs[/b]
Salomon, Black Diamond, Nidecker en BMB-ski’s hebben al materiaal in de Labs zitten. Volgt er nog meer?..

meteomorris

Reacties

Beginner
knights2Auteur16 november 2009 · 13:33

het filmpje: made in australia is verwijderd door de gebruiker…

Toerist
AnoniemAuteur16 november 2009 · 13:50


En hier weer te vinden!

En het Made in Austria Knights, (scheelt maar een paar bergruggen:-)

Expert
meteomorrisAuteur16 november 2009 · 13:53

aangepast

powfinder.com
Toerist
powderskifun2Auteur16 november 2009 · 13:55

Ik heb me net aangemeld! I’ll be there!

Gevorderd
MarcoAuteur17 november 2009 · 09:44

Opgegeven voor de 26ste!

Toerist
AnoniemAuteur17 november 2009 · 13:29

Vertrek donderdag naar de sneeuw en blijf daar 2 weken. Kan er dus niet bij zijn de 26e…[au,dat doet toch een beetje pijn]. Kan ik ergens nog een beetje van de pret inhalen? Vooral die films lijken me interessant. Wil deze winter veel gaan freeriden in Oostenrijk, dus een beetje inspiratie zal m’n ziel goed doen ;)

Toerist
AnoniemAuteur17 november 2009 · 13:44

@poling, is idd waar maar naambordjes is ook weer zo wat he…

Je kan mij altijd herkennen aan mijn zilveren S-ketting!

Toerist
AnoniemAuteur17 november 2009 · 15:03

allemaal je wepowder shirt/trui aantrekken :-)

Gevorderd
LeonieproAuteur25 november 2009 · 22:29

Ik ben een meisje…das makkelijk
\

Dus nu alleen nog Anouk, Marieke, Mirte, Skiester en Dutchess en… en mij uit elkaar houden…
\

Maar wbt de contacten, we zijn allemaal powder, duzzz…

... but if you try sometime, you just might find, you get what you need!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!