Poeder is een keuze... nog 54 uur!!

Poeder is een keuze... nog 54 uur!!

[flickr-photo:id=3999059618,size=s] Vorig jaar gaven we een helivlucht weg ([url=

]klik klik[/url] voor het filmpje), dit jaar gaan we iemand de winter van z’n leven geven. Hoe? Waarom? Allereerst dat laatste. Iedereen op wePowder heeft voor poeder gekozen, dat is duidelijk. Wat doe je anders op wePowder ;) Maar voor een carrière in de poeder zijn er geen uitgeschreven leerpaden voorhanden. Wil je een pisteridder worden, dan ga je naar een skischool. Wil je freestylen, dan kijk je heel veel video’s en ga je het park in. Maar wat als je goed wilt leren freeriden?

Overtuig ons waarom jij de poederwinter van je leven moet winnen en wij regelen de rest. Vrijdag aanstaande sluiten we om 11.59 uur de e-mailbox voor ‘Poeder is een keuze’. De inzendingen druppelen binnen. Wil je nog meedoen, dat kan! Vrijdag 20 november 11.59 uur sluit de inzendingstermijn. Omdat de vraag kwam [i]11.59 AM of PM?[/i] hebben we besloten nog duidelijker te communiceren in jouw voordeel. We hebben er nu 23.59 uur van gemaakt. Dat geeft je 12 uur extra! Veel succes!!

[b]Nog vragen?[/b]
Lees ff goed de site [url=http://www.poederiseenkeuze.nl]www.poederiseenkeuze.nl[/url] of stel ze hier. Nog een paar dagen… en dan start jouw winter! ;)

from Rutecki Productions on Vimeo.

meteomorris

Reacties

Expert
ollieAuteur18 november 2009 · 19:53

kuch, je mazzelt ze nog meer, 2x6 extra dude! ;)

...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
Expert
meteomorrisAuteur18 november 2009 · 20:24

kuch, helemaal gelijk… pas het ff aan…

powfinder.com
Toerist
Steven2Auteur18 november 2009 · 20:28

Om de boel nóg duidelijker te maken…

Expert
meteomorrisAuteur18 november 2009 · 20:30

de tijd tikt door ;), nog 53 uur en 30 minuten… hoeveel tijd kost het ook alweer om een filmpje te uploaden…?? ;)

powfinder.com
Expert
meteomorrisAuteur18 november 2009 · 20:31

wat zeg ik… 51 uur en 30 minuten… volgens mij kan ik aan het infuus inmiddels (maar goed dat er nog geen sneeuw ligt… of toch wel in Scandinavie…?)

powfinder.com
Toerist
powderskifun2Auteur20 november 2009 · 20:41

Nog 4 uur

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!