wePowder freerideteam in Norge...

wePowder freerideteam in Norge...

[flickr-photo:id=3908603433,size=s] ‘Morris, vandaag Beitostolen gereden. De freeride berg was gesloten dus daarvoor moeten we nog een andere keer terugkomen! Het familiegebiedje was wel open en er lag uiteindelijk zo’n 15cm vers zo rond het vriespunt. Paar runs tussen de berkenboompjes door, beetje te vlak. Daarna hebben we ons een paar uur vermaakt met kleine clifjes droppen en pillowlijntjes rijden. Daarvan dus de foto’s. Beitostolen is heel erg relaxed. Alles rustig, heel lekker rustig gaat het allemaal hier. Ons nogal brede skis en baggies zijn hier de buitenbeentjes tussen de langlaugteams van kazachstan, suisse, norge, sweden en duitsland en japan, die in town zijn vanwege de langlauf world cup vandaag. Morgen richting Hemsedal… grtzz Robbie’

salomon freeski logosmith logo

robbie

Reacties

Toerist
JaapvRAuteur23 november 2009 · 11:26

Lekker hoor! Hebben jullie daar nog een beetje daglicht?

Toerist
Steven2Auteur23 november 2009 · 17:44

Wat doet Roel daar nou met zijn ski???

Gevorderd
DioAuteur23 november 2009 · 20:10

Is dat Roel zijn ski wel? Lijkt op een foil. Iemand die vorige seizoen een Yannickje heeft gedaan?

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Toerist
AnoniemAuteur23 november 2009 · 20:30

waar blijven de vids? heel wat gereutel op 't forum over vholdr’s en gopro’s!
\

wat ook wel fijn zou zijn als die foto’s op wp soort van full-screen bekeken kunnen worden ipv vd thumbnails :-)
\

maar vet hoor, nog 3 weekjes en dan is 't weer mijn beurt om te knallen, nu maar hopen dat 'r ook wat gaat vallen :)

Toerist
Steven2Auteur23 november 2009 · 21:16

@Dio: Ik ken niet heel Roel zijn quiver. Het is in ieder geval geen hellbent of pontoon. Is Sjonnie hem dan misschien aan het bekogelen?

Gevorderd
ArjenproadminAuteur24 november 2009 · 01:27

@karel: dat kan ook. Klik maar eens op die vier pijltjes rechts onderin.
\

Ik hoor het die ski zeggen: That was the biggest air I’ve done since the 90’s dude!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Toerist
thijzel2Auteur24 november 2009 · 09:15

@arjen: zullen we d’r een quizje van maken?
\

The waiting game, die skibum uit Jhole.
\

nou jij: “Ik live right next to Dave McRenolds which is pretty cool because he’s one of my favourite guys to ride pow with.” :D

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!