Poedertrip dinsdag... Sulden (1e poederalert, weet je nog..?)

Poedertrip dinsdag... Sulden (1e poederalert, weet je nog..?)

[flickr-photo:id=4129327592,size=s][url=http://www.wepowder.nl/node/1866]10 november[/url] schreef ik; [i]Dechelle, geen onbekende voor je als je regelmatig wePowder bezoekt. Een echte poederzoeker. Schroomt er niet voor om als het kan ieder weekend richting de sneeuw te knallen. Heeft in z’n haast om in de poeder te geraken al heel wat boetes en dergelijke opgelopen. Als hij online in gesprek gaat met DJ_fistel en zich laat onderdompelen in z’n Antwerpse dialect dan ben ik regelmatig het spoor bijster. Maar een ding is zeker. Dechelle is waarschijnlijk een van de meest toegewijde rijders op wePowder.[/i]

Het weekend voor die bewuste dinsdag hadden wenog contact… Sulden was een GO. In die dagenkreeg ik een sms-je "20 cm pow op piste v dezenacht! 35 cm vers in totaal erbij, hier ook op tafels Madritschhutte! Er zijn slechts 2 freeriders, ge kent ze ;) Superseizoenstart!'. Dit weekend kreeg ik z’n foto’s. Dan te bedenken dat het nu warm is in de alpen.

meteomorris

Reacties

Toerist
chiloAuteur24 november 2009 · 13:21

Getver! ;)

My Life Is Better Than Your Vacation!
Gevorderd
DioAuteur24 november 2009 · 14:02

Laatste foto: niks mis met een toerbindinkje en vellen… ;)

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Toerist
FabergeAuteur24 november 2009 · 17:53

1e foto; movement fly swatter? Hoe kom je daar aan, maar vooral hoe skied dat??

www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
Expert
meteomorrisAuteur24 november 2009 · 19:35

@de fam, deze is van het weekend dat Teon en Richard in Kaunertal zaten + Robert en Costijn Stubai. Pas na het weekend werd het toen goed in de zuidalpen. Dechelle zat er toen ze vielen en het op dinsdag opklaarde

powfinder.com
Gevorderd
koen_djfistelAuteur24 november 2009 · 23:42

pfff skiën …

sbs roelz
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!