Poedertrip dinsdag... Sulden (1e poederalert, weet je nog..?)

Door meteomorris op 24 november 2009 路 9

[flickr-photo:id=4129327592,size=s][url=http://www.wepowder.nl/node/1866]10 november[/url] schreef ik; [i]Dechelle, geen onbekende voor je als je regelmatig wePowder bezoekt. Een echte poederzoeker. Schroomt er niet voor om als het kan ieder weekend richting de sneeuw te knallen. Heeft in z'n haast om in de poeder te geraken al heel wat boetes en dergelijke opgelopen. Als hij online in gesprek gaat met DJ_fistel en zich laat onderdompelen in z'n Antwerpse dialect dan ben ik regelmatig het spoor bijster. Maar een ding is zeker. Dechelle is waarschijnlijk een van de meest toegewijde rijders op wePowder.[/i]

Het weekend voor die bewuste dinsdag hadden wenog contact.. Sulden was een GO. In die dagenkreeg ik een sms-je "20 cm pow op piste v dezenacht! 35 cm vers in totaal erbij, hier ook op tafels Madritschhutte! Er zijn slechts 2 freeriders, ge kent ze ;) Superseizoenstart!'. Dit weekend kreeg ik z'n foto's. Dan te bedenken dat het nu warm is in de alpen.

Reacties

• chilo
    Tourist
    chilo op 24 november 2009 路 13:21
    Getver! 馃槈
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 24 november 2009 路 14:02
    Laatste foto: niks mis met een toerbindinkje en vellen.. 馃槈
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • op 24 november 2009 路 16:41
    waarom dit nu weer oprakelen?
    kan me de pb van Dechelle van toen nog herrinneren in Antwerps koeterwaals:
    Ga je nu nog gaan? Kan je vandaag niet meerijden met Roelaano en robbert? En dacht dat Morris ook ging gaan...

we gingen uiteindelijk dus niet gaan...zucht
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 24 november 2009 路 17:53
    1e foto; movement fly swatter? Hoe kom je daar aan, maar vooral hoe skied dat??
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • op 24 november 2009 路 19:14
    Deze geven ook nog wel een goei impressie vind ik:
    http://www.flickr.com/photos/dechelle/sets/72157622744371157/...

@Dio, good thinking! 馃槈
    @fam vermeent: omdat ik de foto's veel te laat heb doorgespeeld... Die zijn trouwens van een andere dump dan die van Roelaano en robbert in Tux. Ik vrees dat je ivm die pb erover hebt gezien dat ik die enkel nr jou gestuurd had. Ik kon je toch niet uitnodigen in een groep waar ik geen deel vanuit maak... Er stond idd wel een conversatie met die mannen gequote, wat normaal ook niet mag zonder toestemming, maar ik wou het verhaal niet opnieuw doen... Sorry mate, maar ik pak je eens mee om het goed te maken, ok?

@Faberge, idd! Naar't schijnt super... bindingen staan te groot voor mij 馃槥 Maar ik spring wel eens in zijn botten! Hij heeft die via via al vorig seizoen kunnen kopen...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 november 2009 路 19:35
    @de fam, deze is van het weekend dat Teon en Richard in Kaunertal zaten + Robert en Costijn Stubai. Pas na het weekend werd het toen goed in de zuidalpen. Dechelle zat er toen ze vielen en het op dinsdag opklaarde
    May the powder be with you.
  • op 24 november 2009 路 19:48
    @dechelle: ach, je heb mazzelpikken en mazzelpikken h猫. En met de 2 R's (omg. A'dam) is het voor ons sowieso kwa topografische ligging handiger als Antwerp.
    @MM: je hebt gelijk, de 2 R's gingen naar de gletsjer en dat was voor jou een no-go advies. En iets met liften die nog niet draaiden.
  • op 24 november 2009 路 22:34
    @MM, zelfs maandag hadden we al dik chance. Zie de eerste foto en de panoramafoto in jouw set. Of de 2 laatst bijgevoegde foto's in de mijne. Eentje met sneeuw uit nen blauwe hemel! 馃槂
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 24 november 2009 路 23:42
    pfff ski毛n .....
    sbs roelz

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro