De genomineerden zijn bekend

De genomineerden zijn bekend

[flickr-photo:id=3999059618,size=s] Pffff, wat poeder al niet losmaakt in mensen. Het was te druk om even een korte presentatie te geven over het weer. Die heb ik dus maar even gelaten voor wat die was. Maar ook supergezellig. Bedankt! Dan het belangrijkste, de genomineerden zijn: Juulski, Marco, Nicky, Robbert, Steef en Steven. [url=http://www.poederiseenkeuze.nl/inzendingen.php]Bekijk hun inzendingen hier[/url]. Bedenk goed op wie je wilt stemmen… en 7 december sluit de stembus… En nu genieten maar!!
En dan natuurlijk nog een groot applaus en bedankt voor de niet-genomineerden. Ook voor jullie R-E-S-P-E-C-T! Ik vind het fantastisch wat jullie gedaan hebben. Schroom niet om me een poederadvies op maat te vragen!

meteomorris

Reacties

Gevorderd
MarcoAuteur27 november 2009 · 09:18

Waaaaaaaah!!! Genomineerd! Stoked! Vannacht niet geslapen. Zal tot 7 december lastig blijven.

(Owjah Maarten moet natuurlijk Marco zijn, maar dat zal wel door de prosecco komen ;-))

Gevorderd
SteefAuteur27 november 2009 · 09:32

Whoeeeeehaaaaaaa…IK WORD GEK!

Staat mijn naam daar echt???

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Gevorderd
SteefAuteur27 november 2009 · 09:37

Oh ja, overigen genomineerden: erg toffe filmpjes! Congrats! Het zal spannend worden komende tijd…;)

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Expert
meteomorrisAuteur27 november 2009 · 09:48

@steef… dat heb je goed gelezen ja!

powfinder.com
Expert
meteomorrisAuteur27 november 2009 · 09:49

@marco… klopt als een bus… aangepast!

powfinder.com
Toerist
powderskifun2Auteur27 november 2009 · 09:50

Gefeliciteerd iedereen:D Welk van deze filmpjes ook: Het is een terrechte winnaar! En nu lobby’en jullie, want met alleen met je ski’s in bed gaan liggen kom je er niet!:D

Expert
meteomorrisAuteur27 november 2009 · 09:55

@powderskifun… LOL… Ja, wie van de genomineerden kan ons vertellen waar we de komende weken moeten zijn voor poeder ;)

powfinder.com
Toerist
chiloAuteur27 november 2009 · 10:09

Tjemig, dit wordt moeilijk… Ga ik voor degene die ik het het meest gun en/of het leukste filmpje en/of… Waaaaaaaa! Snel ff een paar extra usernames aanmaken! (Geintje MM!)
\

Als we gisteravond gewoon gelijk hadden gestemd had ik het -met nog een glaasje prosecco erbij- allang geweten! ;)

My Life Is Better Than Your Vacation!
Gevorderd
NickyAuteur27 november 2009 · 10:17

Mijn Verse Sneeuwbericht?

Op de lange termijn nestelt zich een actief sneeuwfront in de alpen. Het sneeuwfront gaat gepaard met heftige sneeuwval. Opmerkelijk is dat het sneeuwfront steeds opduikt in de regio’s waar een skiester helemaal los gaat in de pow op een paar K2 Seth’s met oranje technica schoenen. Opvallend is de eeuwige smile op haar gezicht die zelfs tussen de dikke vlokken door kan worden waargenomen. Het is de verwachting dat het sneeuwfront zich tot zeker begin maart door de alpen zal bewegen: aanvankelijk in het Salzburgerland, maar eind janauri zal Disentis een goede dump gaan pakken. Februari wordt er weer een Nordstau verwacht, en omdat ik m’n maatjes Snah, Teleaddict, Markie en Daan ook genoeg vers gun zal er begin maart een lading vers richting Davos gaan…aldus m’n glazen bol ;)

Gevorderd
SteefAuteur27 november 2009 · 10:17

@meteo morris: ik zeg: west- en zuidalpen (en dan zou ik graag naar nr 64 willen!)

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Gevorderd
Pollux2Auteur27 november 2009 · 10:22

Waar is het filmpje van Steef dan? Ik zie alleen maar golven.

Expert
meteomorrisAuteur27 november 2009 · 10:36

@pollux… ff goed kijken, dan zie je dat hij een complete wePowder pagina heeft gejat… en zelf de reacties heeft opgesteld… de pagina draait ook op z’n eigen server en niet de onze…

powfinder.com
Gevorderd
SteefAuteur27 november 2009 · 10:37

@ MM…geleend…niet gejat…;)

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Expert
meteomorrisAuteur27 november 2009 · 10:52

@steef… hoe we het ook noemen…geniaal. Een aantal juryleden stond volledig op t verkeerde been.

powfinder.com
Toerist
AnoniemAuteur27 november 2009 · 10:59

Na alles gelezen/bekeken te hebben heb ik mijn keuze gemaakt. Zaten mooie dingen bij maar het was uiteindelijk duidelijk welke voor mij de winnaar was.

Iedereen super veel succes!!

Toerist
bjtukkerAuteur27 november 2009 · 11:07

Alle genomineerden veel succes gewenst: helemaal verdiend. Ik snap toen Morris zei dat de keuze heel moeilijk was… Anyway, die DVD is top! Vooral het stukje geschiedenis is erg leuk.

Moet nog wel even denken wie m’n stem krijgt…

Groet,<br />BartT
Expert
ollieAuteur27 november 2009 · 11:09

De koning van het lobbyen is nu al Steven…
\

(naast keizer van het neerlands skibouwen is dat een hele eretitel… toch?)

...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
Toerist
fanneigeAuteur27 november 2009 · 11:50

en ik mag er echt maar 1 nomineren? niet eentje extra? lastig.

er zijn er 2 die voor mij ex aequo mogen eindigen.

Knowledge is limited. Imagination encircles the world
Toerist
PK2Auteur27 november 2009 · 13:03

@Marco: Keizersstraat te H ?

Toerist
MamavanjuulskiAuteur27 november 2009 · 13:57

Het mag geen verassing zijn, maar ik heb natuurlijk op mijn dochter gestemd! Tja, wij Fransen zijn nogal een chauvinistisch volk…

Maar mooie inzendingen allemaal, het wordt nog spannend! Veel succes!

Gevorderd
koen_djfistelAuteur27 november 2009 · 14:12

mama van, zuster van, nonkel pater van, nicht van, babybroertje van, …

sbs roelz
Gevorderd
MarcoAuteur27 november 2009 · 14:17

@40PK: Yep. Goed gezien! :-)

Gevorderd
JuulskiAuteur27 november 2009 · 14:59

haha, die moeder van mij!

@fam wil inderdaad erg graag winnen… maar dat willen we allemaal denk ik! dus iedereen moet gewoon stemmen op de inzending die ze het meeste aanspreekt… en als dat toevallig mijn filmpje is: THANKS!

Toerist
powderskifun2Auteur27 november 2009 · 15:05

Ik mis tot nog toe de topics met extra info van elke geselecteerde! Ik had verwacht dat het reclame maken van start zou gaan!

Gevorderd
telemikeyAuteur27 november 2009 · 16:06

Ik werd wreed op mn vingers getikt door MM: je mag ECHT NIET twee stemmen uitbrengen (dat lukte overigens wel). Jammer hoor, anders wist ik het wel… :)
\

Ik voel me net zo’n jurylid van weet-ik-welk-reality-afvalrace programma: 'Het was erg moeilijk voor de jury. Jullie zijn stuk voor stuk geweeeldige deelnemers maar er kan er maar een de beste zijn. En wie dat is, zie je zo na dit reclame blok… ’
\

(Ja, doei, je denkt toch niet dat ik ga zeggen op wie ik gestemd heb…)

White room,Pillow lines,I rule
Toerist
PK2Auteur27 november 2009 · 17:05

@Marco Toevallig, ik heb 12 jaar lang, (t/m jan 2007) om de hoek gewoond (Nonnenstraat 18). Woon nog steeds in H. Ik wil die vette BMB’s wel eens van dichtbij zien.

Gevorderd
koen_djfistelAuteur27 november 2009 · 19:27

Hoeveel inzendingen waren er eigenlijk ? Suck6aan allen :-)

sbs roelz
Toerist
elchicoAuteur27 november 2009 · 20:05

Ook al had ik al een voorgevoel dat ik veel te weinig mijn passie en keuzes had laten blijken in de uitzending, toch een kleine domper,
\

Nu ik dus helemaal ZELF mijn keuzes moet gaan maken deze winter, vanmiddag de Beversport ingewandeld en samen met Werner Munter naar buiten:D
\

Congrats aan alle genomineerden en het kiezen gaat moeilijk worden. kies je voor de enthousiaste?, de beste rijd(s)ter, de eenzaamste:D???

Gevorderd
SpiderAuteur27 november 2009 · 20:46

Zo, net even gestemd…nu wachten op die appeltaart.

We doen wat rustiger tegenwoordig
Toerist
Steven2Auteur27 november 2009 · 21:59

Hmmm, ik heb in ieder geval geen appeltaart beloofd. Dat is een kostbare stem die verloren is gegaan.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!