VerseSneeuw... GAME ON! 3e poederalert is ON!

VerseSneeuw... GAME ON! 3e poederalert is ON!

Steven, Yannick en Niels zijn op weg. Ik had ze net nog aan de lijn. [i]Bis Montag Abend werden folgende Neuschneemengen erwartet: Alpenhauptkamm vom Simplon- über das Gotthardgebiet bis ins Oberengadin und südlich davon: 50 bis 80 cm, lokal bis 100 cm;[/i]. Zo luidt de voorspelling van SLF. Tel daar de 30 cm die vandaag al vielen en de 20-30 cm die dinsdag nog vallen bij op en de 100-180 cm die ik eerder voorspelde voor delen van de zuidalpen zijn binnen handbereik. En de sneeuwgrens? Die zakt morgen rap richting de 800 meter. I love it als een voorspelling blijft staan als een huis.

[b]4e Poederalert?[/b]
Is ook een GO. Vanaf donderdag weer sneeuw in de west en zuidalpen. Ik ga voor het 4e alert… En jij?

meteomorris

Reacties

Toerist
WvD2Auteur29 november 2009 · 18:39

@MM @Dechelle Same here! Same spam adres ;)

Toerist
AnoniemAuteur29 november 2009 · 18:41

nice, maar nog niet veel gebieden geopend tijdens de week, ben nog een aantal keuzes aan het afwegen (do t/m zo)

Toerist
AnoniemAuteur29 november 2009 · 18:58

Ja ik ook voor 4e poederalert!

Toerist
AnoniemAuteur29 november 2009 · 19:59

Yeazzz, volgend weekend richting de Franse Zuidalpen (les deux en omgeving). Gaan er nog meer mensen die kant op?

Toerist
powderskifun2Auteur29 november 2009 · 20:11

Heh… Ik kan helaas niet meegenieten van deze dump, en ik moet geduldig afwachten tot 12 December… Gelukkig vertrekken we om 1 uur 's nachts, dus als het goed is zijn we er dan ergens in de middag!:D

Toerist
thesnow-ploughAuteur30 november 2009 · 07:36

Vrijdag rijden in Saas Fee of omgeving en zaterdag naar Andermatt. Dat wordt rijden tot ik erbij neerval

I live for this shit.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!