Roadtriptijd!!! Ga jij rijden?

Roadtriptijd!!! Ga jij rijden?

[flickr-photo:id=3999059618,size=s] De eerste 150 cm vers zijn nu aan het vallen. Komend weekend weer vers en ik zie het zomaar gebeuren dat we in de week van 7 december het 5e poederalert in gaan. Er zijn nu al jongens onderweg richting het Engadin. Komend week gaan er ook alweer wat mensen richting de sneeuw en zelf rijd ik maandag 7 december naar de sneeuw voor het 5e poederalert… (of de restanten van het 4e poederalert, maar ik heb goede hoop). Waarheen? Nog geen idee. Ik weet wel dat m’n bus binnen no-time vol zat. Sterker nog, er sluit alweer een extra auto aan. Wie gaan er nog meer de komende 2 weken achter de sneeuw aan? Ik ben ondertussen druk bezig met de Lines te vullen met freerideroutes, zodat je straks lekkere routes kunt gaan rijden. Ik heb er zin in… Ik heb er zin in… Ga jij ook?

[b]Niet vergeten[/b]
Dan het belangrijkste, de genomineerden voor poeder is een keuzen zijn: Juulski, Marco, Nicky, Robbert, Steef en Steven. [url=http://www.poederiseenkeuze.nl/inzendingen.php]Bekijk hun inzendingen hier[/url]. Bedenk goed op wie je wilt stemmen… en 7 december sluit de stembus… En nu genieten maar!!

En dan natuurlijk nog een groot applaus en bedankt voor de niet-genomineerden. Ook voor jullie R-E-S-P-E-C-T! Ik vind het fantastisch wat jullie gedaan hebben. Schroom niet om me een poederadvies op maat te vragen!

meteomorris

Reacties

Toerist
thesnow-ploughAuteur30 november 2009 · 07:39

Volgend weekend Saas Fee en Andermatt

I live for this shit.
Expert
huibAuteur30 november 2009 · 08:34

Aahhhh ik wordt gek. Had ik maar tijd om naar de Alpen te gaan.
\

En vakantiedagen natuurlijk. Na 7 poedertripjes vorig seizoen zijn de dagen nu echt op.

Gevorderd
doovAuteur30 november 2009 · 08:44

Jaaaaaaaa, ik ga !

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Gevorderd
DioAuteur30 november 2009 · 09:27

Zo rond de 10e… :D

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
harriesandersAuteur30 november 2009 · 09:33

donderdag as naar Andermatt. Auto zit vol. Wordt druk daar?

Expert
meteomorrisAuteur30 november 2009 · 09:37

@Harrie, is Andermatt dan al open? Volgens mij openen ze pas zaterdag. ‘Schneesport auf der Gurschenalp mit Wochenendbetrieb. Offen ist die Sesselbahn Gurschen – Gurschengrat und die Standardpiste. Die Schneehöhe auf der Gurschenalp beträgt 35 cm. Auf dem Gemsstock liegen 70 cm Schnee, dies reicht noch nicht die Sonnenpiste zu öffnen.

Wir setzen alles daran die zweite Sektion Gurschen/Gemsstock am Wochenende vom 05./06. Dezember zu öffnen.’ http://www.andermatt.ch/de/wintersaison-200910-m543/

powfinder.com
Gevorderd
harriesandersAuteur30 november 2009 · 09:47

Heb je suggesties voor een ander gebied waar de liften al draaien.

Beginner
Jaap_WAuteur30 november 2009 · 09:57

Zelfde planning Morris… Of 6 december 's avonds of 7 december 's ochtends! Nog even bekijken.

Expert
ollieAuteur30 november 2009 · 10:06

… Zelf opgelegd skiverbod tot 1-1-2010…
\

Wat voel ik mezelf zielig… :(

...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
Gevorderd
NickyAuteur30 november 2009 · 10:15

Ga zeker proberen om 1 van de poederalerts mee te gaan pakken!

Beginner
AnoukAuteur30 november 2009 · 10:19

Kan pas vanaf de kerstvakantie kunnen vertrekken :-(

maar dan wel de luxe om tot 9 januari te kunnen chasen :-)

Gaat tegen die tijd het appje al klaar zijn om de poederhoogtes te kunnen checken? Ik heb me speciaal zo’n mini Sony-laptopje aangeschaft om m’n Macbook Pro niet mee te hoeven slepen (en te vrezen dat die uit de bus wordt gestolen). Ik hoop eerst richting Vallorcine te kunnen vertrekken en daarna door te rijden naar Arolla, Zinal, Champex…maar alleen als er poeder ligt natuurlijk.

Warren Miller said it best: “If you don’t do it this year, you’ll be one year older when you do”
Toerist
DracoAuteur30 november 2009 · 10:22

We zoeken woensdag te vertrekken, maar hebben nog niet echt een gebied gevonden waar de liften al zouden draaien? Iemand een idee? Thx!

Gevorderd
Pollux2Auteur30 november 2009 · 11:17

Jaaah 4 dec. rijden

Toerist
DracoAuteur30 november 2009 · 11:30

Ischgl heeft blijkbaar al wat pistes open. Dat is misschien een optie!

Toerist
powderskifun2Auteur30 november 2009 · 12:25

In Ischgl sneeuwt het inmiddels in het dorp ook, Dus eindelijk wat freshies!:D 12 december kan ik helaas pas… Maargoed, geduldig zijn dan maar…

Gevorderd
robbertAuteur30 november 2009 · 12:36

Aj, het gaat echt los. Na drie trips in iets meer dan een maand heb ik nu echt geen dagen meer. Aan allen die gaan, Enjoy the pow pow !!! Misschien dat ik 10 december nog even langs kom voor anderhalve dag. Kom maar op met die verhalen en foto’s

Toerist
JaapvRAuteur30 november 2009 · 14:24

Vanmiddag naar de orthopeed, met hem maar eens een stevig potje onderhandelen waneer ik los mag… Had ik gvd toch begin november moeten gaan…

Beginner
DavidSAuteur30 november 2009 · 15:31

In Davos zijn er liften open op de Jakobshorn en Parsenn !

Toerist
michielengelsmanAuteur30 november 2009 · 16:48

Hier voor de deur in Downtown Bern ligt zelfs sneeuw, en het blijft maar doorgaan. Het ziet er super uit voor de komende dagen in Berner Oberland!

Gevorderd
tank24Auteur30 november 2009 · 20:26

precies ons idee ook…gaat druk worden…met mensen die de sint ontlopen;)

High Roller
Beginner
knights2Auteur30 november 2009 · 22:02

Ik en twee vrienden gaan ook (voor het eerst).

Bestemming nog onbekend, hoop op input van jullie : )

Toerist
TezeAuteur30 november 2009 · 22:14

Nice, very nice.
\

Tussen het afwerken van de kinderkamer; andere voorbereidingen voor de geboorte; en héél druk opt werk probeer ik toch nog een dagske of 2 in te plannen.

Toerist
AnoniemAuteur30 november 2009 · 22:56

Looking good ;) Ga richting de Franse Zuidalpen. Gaan er nog meer mensen die kant op?

Gevorderd
DioAuteur30 november 2009 · 23:22

@Teze: Ook Gij Brutus?? Wanneer komt de kleine?

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Toerist
JohnSonAuteur1 december 2009 · 00:10

@Dechelle; check pb

Toerist
TezeAuteur1 december 2009 · 08:51

@Dio: ETA 01/01/2010

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!