[flickr-photo:id=3999059618,size=s] De eerste 150 cm vers zijn nu aan het vallen. Komend weekend weer vers en ik zie het zomaar gebeuren dat we in de week van 7 december het 5e poederalert in gaan. Er zijn nu al jongens onderweg richting het Engadin. Komend week gaan er ook alweer wat mensen richting de sneeuw en zelf rijd ik maandag 7 december naar de sneeuw voor het 5e poederalert.. (of de restanten van het 4e poederalert, maar ik heb goede hoop). Waarheen? Nog geen idee. Ik weet wel dat m'n bus binnen no-time vol zat. Sterker nog, er sluit alweer een extra auto aan. Wie gaan er nog meer de komende 2 weken achter de sneeuw aan? Ik ben ondertussen druk bezig met de Lines te vullen met freerideroutes, zodat je straks lekkere routes kunt gaan rijden. Ik heb er zin in... Ik heb er zin in........ Ga jij ook?
[b]Niet vergeten[/b]
Dan het belangrijkste, de genomineerden voor poeder is een keuzen zijn: Juulski, Marco, Nicky, Robbert, Steef en Steven. [url=http://www.poederiseenkeuze.nl/inzendingen.php]Bekijk hun inzendingen hier[/url]. Bedenk goed op wie je wilt stemmen.. en 7 december sluit de stembus.. En nu genieten maar!!
En dan natuurlijk nog een groot applaus en bedankt voor de niet-genomineerden. Ook voor jullie R-E-S-P-E-C-T! Ik vind het fantastisch wat jullie gedaan hebben. Schroom niet om me een poederadvies op maat te vragen!