wePowder zoekt kundig jurist!!

• dorus
    Tourist
    dorus op 9 januari 2010 路 15:39
    Ik meld me bij deze aan voor de bardienst & bbqmeister...
  • op 9 januari 2010 路 16:44
    GENIAAL!!! Ik zet vanaf nu mn stufie op maximaal lenen om een potje op te bouwen. Dit is nog eens investeren in je toekomst馃榾
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 10 januari 2010 路 12:50
    Het ontwerp van het clubhuis + de nodige vergunning kan ik voor mijn rekening nemen..
    Geen ervaring met de vergunning in AU maar bijna Arch in NL!
    sneeuw, pffff
  • op 10 januari 2010 路 13:00
    Rofl wat een idee, ik zeg ga ervoor !
  • XSki
    Beginner
    XSki op 10 januari 2010 路 14:50
    Geweldig. Eigen gebied, waarom niet?

Heb ook groot rijbewijs dus sneeuwruimen kunnen we al afwisselen. Btw tappen kan ik ook maar niet tegelijk 馃槂
  • skiester
    Advanced
    skiester op 10 januari 2010 路 16:01
    goed plan: overigens stond Winterhorn (Hospental, naast Andermatt) een half jaar geleden te koop vanwege dreigend faillissement. Dat was nog eens een schneeloch geweest! Dan had ik van dienst kunnen zijn gezien mijn permanente verhuizing naar Zwitserland a.s. zomer....
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Juulski
    Advanced
    Juulski op 10 januari 2010 路 16:59
    goeie shizzle, topplan! I'm in!! En speel natuurlijk graag de beheerder!
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 10 januari 2010 路 18:07
    Ik heb inmiddels mijn zusje even aan de mail gehad, zij zegt:

**Land kopen in het buitenland moet je altijd doen met een lokale jurist/advocaat omdat er addertjes onder het gras kunnen zitten, maar vooral ook, omdat de meeste Europese landen andere regels hebben met betrekking tot wanneer je eigenaar word.
    In Nederland word je dat op het moment dat je het gekocht hebt en de akte is geregistreerd. Dat doet de notaris voor je, dus dat is verder geen probleem. Maar in sommige andere landen heb je naast een koopovereenkomst ook een aparte overdrachtsovereenkomst nodig. Als je die niet hebt, ben je geen eigenaar.**

Mochten jullie ter plekke iemand gevonden hebben wil ze eventueel nog wel eens helpen wat dingen uit te zoeken of vragen beantwoorden ofzo.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • thesnow-plough
    Tourist
    thesnow-plough op 11 januari 2010 路 07:55
    Bij dat andere niet nader te benoemen gebied zijn de eigenaren van huizen appartementen etc. verplicht gesteld om te investeren in het skigebied. Gebeurt dit niet ook in Oostenrijk. Verder een geweldig concept.
    I live for this shit.
  • Simone
    Tourist
    Simone op 11 januari 2010 路 12:01
    maar eh, is dit failliete liftbedrijf eigenlijk wel eigenaar van de grond? Of is het alleen eigenaar van de liften en wat materiaal en pacht het de grond waar de liften en de pistes overheen lopen?
  • op 11 januari 2010 路 14:47
    Wat een bruut idee!!
  • barries2
    Tourist
    barries2 op 11 januari 2010 路 15:24
    helemaal de bom.

op mijn steun kan je rekenen

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro