Blik in de toekomst

Door meteomorris op 17 januari 2010 路 20

27e januari omslag?

Wat doe je als je weet dat er komende week alleen sneeuw op het menu staat voor regio 3 en 4? Als je weet dat de westalpen het komend weekend wat warmer krijgen met een nulgradenniveau richting de 2000 meter? Dan kijk je in je glazen bol en dan zie je een hoopvolle verschijning rond de 26e januari. Meer volgt. Nu alleen het plaatje.. Maar als dit plaatje klopt.... oeiiiiii!!

Recm2401
Recm2401

Reacties

• brt
    Advanced
    brt op 17 januari 2010 路 22:54
    Laat ik nou net de 27ste op poedertrip gaan 馃槈
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 17 januari 2010 路 23:42
    Heh, laat ik nou net verplichtingen die ik had staan voor over 2 weken omgegooid hebben voor a.s. weekeind... Dus aanstaand weekeind zit ik in NL, daarna wil ik o zo graag weer in de sneeuw staan.
    White room,Pillow lines,I rule
  • Fons
    Tourist
    Fons op 17 januari 2010 路 23:51
    Aiaiaia, is dat even goed nieuws 馃槈 Heb net voor die periode vrij geregeld op werk.
  • op 18 januari 2010 路 05:58
    Ik sta al 2 weken elke avond ritueel te poederdansen, zou het dan toch?! De 26e SSC 1 Disentis met 1 meter verse dump?
  • Steven2
    Tourist
    Steven2 op 18 januari 2010 路 07:15
    Oei oei oei, dit is bijna te mooi om waar te zijn. Ik heb na lang dubben die workshop vastgelegd, en daarna ben ik zo vrij als een vogeltje! En Odie ook!
    Ik ga die swallowtail nodig hebben!!!
  • dolfbroekveldt
    Tourist
    dolfbroekveldt op 18 januari 2010 路 09:10
    Ik zit dan in S枚lden met mijn werk dus fingers crossed dat het daar ook gaat dumpen. Nu hopen dat het ook de komende dagen ergens gaat knallen voor de powderchase..
    Je nieuwe signature
  • op 18 januari 2010 路 09:13
    Ik vertrek de 29e 馃榾 woeeeei!!
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 18 januari 2010 路 09:16
    Ook ik zit dan zeker in de sneeuw, Sefaus-Fiss-Ladis. Duimendraaien samen met dolfbroekveldt!
    sneeuw, pffff
  • Floris
    Beginner
    Floris op 18 januari 2010 路 09:53
    ... dan hoop ik op een hele dikke Nordstau want de 29e of de 30e vertrek ik richting St. Anton am Arlberg 馃榾 en daar kunnen ze wel een meter vers gebruiken geloof ik! 馃槂
  • op 18 januari 2010 路 09:55
    laat ik nou op powderchase gan voor die 26ste.... come on MM meer info omtrent deze week!!!
  • Floris
    Beginner
    Floris op 18 januari 2010 路 10:08
    Weerbericht St. Anton hint ook op een omslag na het volgende weekend...

Die neue Woche beschert uns mit einer anhaltend lebhaften Nordweststr枚mung zwar wiederholt etwas wechselhaftes, aber weitgehend gut brauchbares Winterwetter. Die Wintersportbedingungen pr盲sentieren sich dazu durchgehend positiv, es bleibt m盲脽ig winterlich kalt. Tauwetter ist keines in Sicht, aber auch st盲rkere Neuschneef盲lle sind kein Thema. Fr眉hestens hin zum n盲chsten Wochenende k枚nnte es zu einer grundlegenden Wetterumstellung kommen.
  • ollie
    Expert
    ollie op 18 januari 2010 路 12:14
    Hmm, dat sluit mooi aan bij mijn after-SSC2 plannen...

Als de heli maar kan vliegen dan.. :|
    ...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
  • Simon
    Tourist
    Simon op 18 januari 2010 路 13:37
    prachtig, ik vertrek juist op 29 januari richting L2A ^^ verse poeier vanaf ik 's ochtends uit de bus stap? 馃槂
    Talk less, ride more
  • MarvinS.
    Tourist
    MarvinS. op 18 januari 2010 路 14:50
    Mmmm intresting, vanaf de 29e staat er een weekje in de planning. Ben niet zo'n plaatjes man dus kom maar op met dat mooie verhaal.
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 18 januari 2010 路 15:28
    Ik ga misschien toch nog met vrienden mee die alleen in de krokus kunnen.. Mag het allemaal net iets later? Of is het dan ook nog ok?
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • op 18 januari 2010 路 17:44
    mannen, nu snap ik niet zo heel veel van al die weerkaartjes, maar kan ik hieruit afleiden dat ik komende week in Riederalp/Betteralp (CH) wat poeder kan verwachten...????
  • Ors
    Advanced
    Ors op 18 januari 2010 路 20:02
    Holy sh*t... Vanaf de 30ste ben ik ook in St. Anton. Kom maar, kom maar, kom maar, kom maar 馃榾
    Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
  • miniboard
    Tourist
    miniboard op 18 januari 2010 路 21:54
    ook ik ben vanaf de 30e in St Anton 馃槈
  • Fons
    Tourist
    Fons op 18 januari 2010 路 22:44
    馃槂 wordt druk in de Alpen. SSC 1, 2, WP'ers die langer blijven, powderchasen .... Is er nog iemand in Nederland de week van de 29e?
  • nielznotten
    Tourist
    nielznotten op 19 januari 2010 路 14:48
    Maar of we er in oostenrijk wat aan hebben is de vraag... Waar kan je dat bestellen 馃槂

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro