Sneeuw voor regio 2 en 3

Sneeuw voor regio 2 en 3

13e poederalert

Ik zit hier in Disentis en m’n batterij is bijna leeg. Morgen nog en dag zon en tijd voor een tourtje en daarna… Zoals ik al zei m’n batterij is bijna leeg, dus houd ik ht kort. Vanaf donderdag is het Nordstau tijd. Minimaal een week lang en wie weet langer. Reken tot en met zondag op 20-60 cm vers, in de echte nordstaugebieden nog meer.

Het gaat dik worden, maar… de basis is op veel plaatsen nog erg dun. Houd daar rekening mee. Morgen een uitgebreider bericht. Nu ff wat slaap pakken en de wepowderaars hier in Disentis een advies op maat aanbieden. Voor jou geldt; wax up en gra vrij regelen. Het 13e POEDERALERT is ON!

Stay stoked
Uw weerzegger

meteomorris

Reacties

Gevorderd
brtAuteur26 januari 2010 · 22:39

Wroom. Zit nu bij karlsruhe. Zo een hotel opzoeken. Waarschijnlijk eerst naar regio 7 en dan do. avond naar het noorden.
\

@morris: welke regio heeft straks de beste kaarten?

Beginner
DavidSAuteur26 januari 2010 · 23:13

Yesssss ! Ik vertrek zaterdag naar Davos voor een week poederen met Martijn Schell. Dat wordt VET …

Toerist
powderskifun2Auteur27 januari 2010 · 07:35

En Ischgl valt weer nét buiten de boot… Hier word 20 cm verwacht, hoewel dat ook niet verkeerd is! Niet dat het echt uit maakt want er is nogsteeds ongereden pow te vinden op de Noordzeide, maar ik zit toch echt met smart te wachten op een dump van 50cm+.
\

Volgens de locals word week 7 epic. Citaatje van een ouwe skirot: “alles wat we tot nu toe gemist hebben krijgen we vaak dubbel en dwars terug in 1 grote dump, en die komt waarschijnlijk tijdens het hoogseizoen rond week 7.”
\

Tja wat er nou van waar is of niet. Als het gaat dumpen in Ischgl geef je me maar een PM’etje! I’ll show you around!

Gevorderd
brtAuteur27 januari 2010 · 20:42

Vandaag nog poeder kunnen scoren in la thuile. Morgenavond naar disentis :)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!