wePowder LABS is aan!

wePowder LABS is aan!
wePowder LABS
wePowder LABS

Het heeft even geduurd, maar vanaf vandaag is al het wePowder LABS materiaal online te reserveren. Je hoeft Morris dus niet meer te mailen met verzoeken, maar je kan simpelweg online checken of jouw latten beschikbaar zijn. Twijfel je over de dag van ophalen/terugbrengen, neem dan even contact op met de betreffende shop!

Let op: wePowder LABS kan alleen succesvol bestaan als iedere wePowderaar er verantwoord mee om gaat. Om het materiaal voor zoveel mogelijk wePowderaars beschikbaar te houden, willen we je vragen om de testperiode zo kort mogelijk te houden en spullen zo snel mogelijk na gebruik terug te brengen. Uiteraard is het sowieso de bedoeling dat je je reserveringsperiode niet overschrijdt. Reserveer ook niet meer dan 2 producten tegelijkertijd. En last but not least: heb je een schadegeval, geef dat dan aan, zodat we er samen zo goed mogelijk uit kunnen komen. Happy riding!

De spelregels / voorwaarden

  1. wePowder Labs is alleen toegankelijk voor Proriders
  2. Reserveren kan tot maximaal 2 weken van te voren (datum van vertrek)
  3. Je haalt het materiaal altijd op donderdag/vrijdag op
  4. Je laat een kopie van je identiteitsbewijs achter
  5. Terugbrengen op maandag en/of dinsdag (let op MK is op maandag gesloten)
  6. Je kunt het materiaal maximaal 2 aaneengesloten weekenden meenemen
  7. Na afloop betaal je de kosten voor onderhoud en reparatie
  8. Na afloop vragen we je wat zaken over het ski of board in te vullen
  9. Je kunt maximaal 2 items tegelijkertijd reserveren.
  10. Materiaal breng je altijd terug naar de Labs locatie waar je het gehaald hebt

Meer weten? Je leest het allemaal hierrrrr.

Bart1

Reacties

Gevorderd
DioAuteur29 januari 2010 · 14:05

Ooo Yeah Baby! Sieht gut aus!

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Toerist
Bart1Auteur29 januari 2010 · 14:26

@fam: dan moet je even doorklikken…

You ski? wePowder!
Gevorderd
MarcoAuteur29 januari 2010 · 14:31

nice nice nice!
\

Ziet er super uit… Great work!

Beginner
BuukAuteur29 januari 2010 · 14:53

Nice!

Powdered by BMB Custom made Skis & Boards -- www.bmb-ski.nl
Toerist
gdboogerdAuteur29 januari 2010 · 17:47

Guys, leuk dat jullie dit doen. Ik heb in Disentis gezien dat het werkt! Iedereen testen en dan de meningen delen… waar kunnen we die posten?

Je nieuwe signature
Toerist
Bart1Auteur29 januari 2010 · 19:17

@gdboogerd: we gaan ze verzamelen via een formulier dat binnenkort online komt…

You ski? wePowder!
Toerist
dorusAuteur29 januari 2010 · 20:26

Goed werk! Nogmaals; veel lof voor dit initiatief!!
\

Hoop dat deze professionalisering teleurstellingen voorkomt zoals bij mij toen ik gisteren de door mij gereserveerde salomon burner wilde ophalen bij MK en die er niet was omdat hij waarschijnlijk al door iemand anders was meegenomen (snik…)

Toerist
Bart1Auteur30 januari 2010 · 11:13

@dorus: als het goed is zouden ze moeten kunnen laten weten wie dan die burner heeft meegenomen, omdat ze een kopie van hun ID moeten achterlaten.

You ski? wePowder!
Toerist
AnoniemAuteur30 januari 2010 · 11:59

@Bart: ik belde gister met Menno om nog een en ander na te vragen (onderhoudstarief etc). Hij riep toen dat hij voorlopig geen LABS reserveringen meer aannam omdat ‘het mis ging’ met het reserveringssysteem. Waarschijnlijk was dat voorvalletje van Dorus met de Burner net daarvoor gebeurd ;-) Maar misschien iets om even uit te zoeken. Uiteindelijk neem ik zelf nu niets mee deze week, maar gelukkig krijg ik nog ruim de gelegenheid tijdens SSC in Davos volgende maand. Het zal wel een kinderziektetje zijn. Verder alle lof voor het LABS initiatief!

Toerist
tempelAuteur30 januari 2010 · 13:32

cool, cool! zet gelijk de maat erbij van de betreffende ski of board. dat zoekt wat makkelijker.

Toerist
Bart1Auteur30 januari 2010 · 13:39

@sebasMorel: we gaan het even uitzoeken. thanks voor de heads up.

You ski? wePowder!
Toerist
elchicoAuteur31 januari 2010 · 07:42

nice!!!
\

Hoewel ik nog steeds een "freerider"ben, ( iets met tan codes @ morris)

lijkt me de BD @ de labs wel heul gaaf.
\

Ik ben m’n eigen labs een beetje aant bouwen, mag deze week op splinter nieuwe shogun’s 17cm skiën, ga nieuwe Käslte MX testen, costum made skie uit duitsland van Mountainwave en nog een costum ski ergens uit Oostenrijk cursor ofzo, alleen nog ff paar goeie K2 Obsethed op de kop tikken van vorig jaar ofzo.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!