Snowcountry Sunday Sale

Snowcountry Sunday Sale

De mannen van Snowcountry hebben op deze winterse zondag een vette actie. Ze zijn erg enthousiast over de softshell hoodies van Armada en hebben besloten om bij iedere hoodie een gratis t-shirt van Armada bij te geven!

Een Armada softshell hoodie?? Thijs (Thijzel) legt het uit: “Ik gebruik mijn trike tech super warme hoodie binnen, als thermische laag onder mijn ski-jas, als zaterdagmiddag-relaxed-naar-de-AH jas én bij niet te koud weer als jas om in te rijden. Het is dat ik een dekbed heb anders had ik er ook lekker in gaan slapen!”

Alle softshell hoodies zijn van Armada zijn dubbel-laags: van binnen met een dun laagje fleece gevoerd en buiten van een waterafstotend materiaal. Geïnteresseerd in een Armada hoodie? [url=http://www.snowcountry.nl/aanbiedingen/armada-softshell-hoodies.html]Klik dan hierrrrr[/url], voeg de softshell én het tshirtje naar keuze toe aan je winkelmandje en vul dan de kortingscode: “ARMSSTEE” in.

Deze actie is geldig tot en met zaterdag 6 februari.

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
woutertichelaarAuteur31 januari 2010 · 17:49

Enig idee hoe de maatvoering is? Ben 1.80 en redelijk slank gebouwd… zal de M dan niet erg ruim vallen?

one way to go down
Toerist
Erik-Jan2Auteur31 januari 2010 · 19:15

Ik zou er ook wel eentje willen, maar dan moet ik wel weten of ie een beetje past! Dus ik sluit me aan bij wouter ;)

Toerist
AnoniemAuteur31 januari 2010 · 19:58

Van de site Snowcountry:

Verkeerde maat of niet tevreden? Je kunt de artikelen tot 8 dagen na bestelling terugsturen of ruilen.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!