VerseSneeuw#3 ligt in de schappen

VerseSneeuw#3 ligt in de schappen

top 100 beste skigebieden

Hij is er alweer, nummer 3. De laatste van dit seizoen. We hebben deze het grote wintervakantieboek gedoopt. Tips voor de trip en… de top 100 van skigebieden. Verwacht geen verborgen poederparadijsjes… hoewel… De betere lezer vindt er 2. Nee, een heuse top 100, waar je je als poederrijder misschien niet direct in zult vinden, maar wel degelijk aansluit bij de beleefwereld van je collega, je broer, je clubgenoot, je vader, je buurvrouw, je baas, die goede klant…

Verder gear, tips voor internet onderweg, wat puzzels, tekenplaten en spelletjes voor op de achterbank en een dankwoord. Verse Sneeuw als magazine is off deze winter, maar volgende winter komen we weer terug… Hoe? Dat zie je dan, maar we barsten alweer van de plannen. De komende zomer ga we je nog een keertje lastig vallen met verse sneeuw… Hoe? Dat zie je dan wel…

Geen abonnee en wil je toch nummer 3 bemachtigen? Hij ligt in het land bij boekhandels, ako’s en supermarkten…

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
KingfisherproAuteur7 februari 2010 · 17:12

Nog niet via de post ontvangen.

Trouwens ook nog nooit een rekening van verse sneeuw ontvangen. Is dat vergeten of komt ie nog. Heb een abbo van af het eerste uur?

Gevorderd
EchoAuteur7 februari 2010 · 21:16

Hmmmmm, ik ben ook abbo van het eerste uur. Maar #3 al in de winkel en nog niet bij mij op de deurmat???

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
EchoAuteur7 februari 2010 · 21:31

OK,OK, voordeel van de twijfel…ik was wellicht ietwat voorbarig met mijn reactie, ik begrijp dat TNT de levering over een week uitsmeert. Da moet ik hem dus begin deze week op de mat hebben. Alhoewel, ik heb toch niet voor niets een abbo :-) ?

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
snowboardrulezAuteur7 februari 2010 · 22:46

Hier idem, het 3e nummer nog niet mogen ontvangen.

Gevorderd
skiesterAuteur2 maart 2010 · 23:51

nummer 3 is bij mij heel keurig nagestuurd per post. Lag in de bus toen ik terug kwam uit Zermatt… super service!

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!