RIP: CR Johnson

RIP: CR Johnson

Bedroefd nieuws van over de plas. Zojuist bereikte ons het bericht dat afgelopen woensdag freeskier CR Johnson op 26 jarige leeftijd is overleden na een zware valpartij in Squaw Valley. Na een eerdere zware crash met Kye Peterson in 2005, waarbij hij 10 dagen in coma lag, leek de jonge Amerikaan helemaal weer terug te zijn op zijn oude niveau. Helaas is hij veel te snel overleden.

[i]“It is good to put your energy into what or who you get energy from. That way you will always be filled with good vibes. I feel it’s most important to keep it real and enjoy each moment, you know, take advantage of every opportunity life provides, because who knows what tomorrow may bring…”[/i] - CR Johnson

Meer info

Bart1

Reacties

Gevorderd
DioAuteur25 februari 2010 · 10:51

Dat is heel droevig nieuws. Wat een vechter was dat. Hoe hij terug kwam na zijn ongeluk. De aftiteling van Claim CR “I’m Back” Johnson. Gelukkig stierf hij op de berg en niet in een domme carcrash. He’ll be missed.

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Toerist
FabergeAuteur25 februari 2010 · 11:02

Wow dit is even een flinke schok, heel droevig.

CR had zo’n eigen stijl, die zal ik nooit vergeten.

RIP

www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
Gevorderd
froukski2Auteur25 februari 2010 · 11:24

Wow wat erg!!! Was altijd een simpathieke gast, en verdiende nog meer respect doordat hij weer helemaal teruggekomen was van die enorme crash… RIP CR :-(

Skiën in de verse peuf maakt mij zo blij als een oeuf
Gevorderd
OpaproAuteur25 februari 2010 · 13:46

Sprakeloos

Age is a matter of mind: if you don't mind it doesn't matter!
Elite
kanskiAuteur25 februari 2010 · 14:01

Heavy shit! Ze gaan wel vaak de laatste tijd…

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Expert
neroAuteur25 februari 2010 · 15:16

Wat een drama weer zeg!

Meer info: is gebeurd on the Light towers

Toerist
chiloAuteur25 februari 2010 · 16:53

Ach fuck, nee he? Een van de toppers uit mijn all-time-best-film. Zonde. Hoopp dat ze daarboven ook een beetje goeie hellingen en poeder hebben!

My Life Is Better Than Your Vacation!
Toerist
chiloAuteur25 februari 2010 · 16:53

Ach fuck, nee he? Een van de toppers uit mijn all-time-best-film. Zonde. Hoop dat ze daarboven ook een beetje goeie hellingen en poeder hebben!

My Life Is Better Than Your Vacation!
Gevorderd
KipAuteur25 februari 2010 · 17:55

:( rip

www.instagram.com/powder_lions
Toerist
elchicoAuteur28 februari 2010 · 17:25

droevig, maar ik vind ook dat hij wel erg egoistisch is geweest na zo’n zware crash weer heel veel risico’s genomen. dan dan je alleen maar aan je zelf en totaal niet aan je familie en vrienden, die je keuze mss wel accepteren maar er niet blij mee zijn.
\

RIP.
\

Chase Your Wildest Dreams …???

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!