Snowboard Saturday... Bas Elhorst

Snowboard Saturday... Bas Elhorst

en Chris Schnabel…

[url=http://www.baselhorst.nl/]Bas Elhorst[/url] (Obibas op wePowder) stuurde me onlangs dit filmpje toe. Poederrijden met Chris Schnabel (gesponsord door [url=http://www.ltb-snowboards.de/de/100410/100416/100439/i-team.html]LTB snowboards[/url]), gefilmd met de Gopro.

meteomorris

Reacties

Toerist
powderskifun2Auteur10 april 2010 · 10:36

Wat een heerlijke video!
\

Hoe heet t eerste nummer in het filmpje? Goede muziek!:D

Gevorderd
SportGillieproAuteur10 april 2010 · 10:46

pretty little thing van Fink… mooie beelden… zucht…

Live to ride, ride to live
Gevorderd
jelmerAuteur10 april 2010 · 11:22

Supervette shots! Met name als hij de camera in zijn achterste hand houdt… Zo had ik het zelden gezien maar geeft zulke vette beelden!!

Toerist
powderskifun2Auteur10 april 2010 · 11:25

Tnx gillie-o! Gelukkig heb ik nog 1 week om mijn seizoen af te sluiten, maar pow verwacht ik niet! Wel spring hardpack, en dat is ook niet verkeerd:D

Expert
felipeAuteur11 april 2010 · 11:03

die smile ;-)

Toerist
AnoniemAuteur11 april 2010 · 20:18

Er is hier volgens mij al vaker discussie over geweest maar ik vraag me nog steeds af hoe deze camera werkt, oftewel hoe het beeld zo stabiel wordt gehouden. Er zijn nog genoeg andere filmpjes te vinden waar ook op deze manier wordt gefilmd en het beeld zelfs nog stabieler is. Een google sessie heeft me nog niet verder geholpen dus ik hoop dat er hier mensen zijn die me er meer over kunnen vertellen.

Toerist
AnoniemAuteur12 april 2010 · 01:17

Ik heb al vaker een dergelijke beugel gezien, vaak ook beugels die wat langer zijn. Ook te zien in de promo filmpjes van de Gopro. Dit verklaart naar mijn idee nog niet hoe het beeld zo stabiel blijft. Het is ongetwijfeld een heel gemakkelijk mechanisch systeem maar ben er nog niet 123 achter hoe het dan precies werkt.

Toerist
AnoniemAuteur12 april 2010 · 01:19

Aan de schaduw in bovenstaand filmpje kan je trouwens zien dat hij geen beugel in zijn handen heeft.

Gevorderd
micheldommelAuteur12 april 2010 · 12:19

Dit soort beelden kun je eigenlijk het beste gewoon NIET kijken… Jesus wat scheuren zij hard die hellingen af

Elite
ErwinAuteur13 april 2010 · 09:01

Denk dat de demping vooral in z’n lichaam zit, Bas rijdt super steady en hard! Goed bezig Obi. :D

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!