wePowder Labs winter 2010-2011, Jones snowboards doet mee!

wePowder Labs winter 2010-2011, Jones snowboards doet mee!

Welke merken? Wat kan er beter?

Afgelopen winter beleefden we de start van [url=http://www.wepowder.nl/labs]wePowder Labs[/url]. Merken als Black Diamond, Salomon, Bataleon, BMB, Elan, Nidecker en Rad-Air staken hun nek uit en stopten de Labs vol met materiaal dat er toe doet. Materiaal dat je kon ophalen bij Bever in Eindhoven, MK skiservice in Bilthoven en de Republik in Antwerpen.

We hebben veel ingevulde testformulieren ontvangen welke we nu aan het verwerken zijn. De resultaten komen later deze maand online. De reacties zijn allemaal erg positief op het concept, maar we geloven dat het nog beter kan. Daarnaast zijn we ook benieuwd wat je nog aan materiaal in de Labs mist. We gaan komende zomer gebruiken om meer locaties en merken te verleiden om mee te doen. Laat weten wie je er graag bij zou willen hebben en wij gaan het ze vragen. Laat daarnaast weten wat er beter kan. Dan gaan we daar ook mee aan de slag.

[b]Jones Snowboards[/b]
En om maar meteen los te gaan. Jones snowboards doet volgend seizoen mee. Ze beginnen klein in Nederland en dus is het onmogelijk om alle types in de Labs te hebben, maar welk board zou jij het liefste in de Labs zien?

meteomorris

Reacties

Toerist
Steven2Auteur8 mei 2010 · 09:11

Ik zeg (als niet-boarder): flagship. Het is zijn ultieme board, dus die wil je proberen, kijken wat je er zelf mee kan.

Waarom heeft hij geen swallow-tail?

Beginner
AnoukAuteur8 mei 2010 · 16:38

Voor mij graag de Hovercraft…ben benieuwd hoe anders hij zal boarden t.o.v. de B. Fish en de S. Sick Stick. Hoe lang nog tot de volgende winter? ;-)

Warren Miller said it best: “If you don’t do it this year, you’ll be one year older when you do”
Gevorderd
NickyAuteur9 mei 2010 · 20:40

Armada! Hoor zoveel positieve verhalen over Armada (JJ’s): staat voor mij bovenaan m’n wishlist!

Toerist
thijzel2Auteur6 juli 2010 · 16:38

Vanaf komend seizoen zijn http://www.snowcountry.nl/merken/jones-snowboards/ ook verkrijgbaar bij snowcountry.nl! Heb ze in m’n handen gehad, vette plankies!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!