9x9 magazine is gereed

9x9 magazine is gereed

En op weg naar je toe!

Vandaag kwamen ze dan eindelijk binnen. De langverwachte 9x9 magazines. Na een lange weg van idee naar papier is het er dan. Het was ff wennen, want een magazine heeft zo z’n eigen dynamiek en spelregels. Heel anders dan het samenstellen van het wePowder boek en ook weer zoveel anders dan de online wereld. Maar we hebben ervan geleerd en het resultaat is zo verdomd mooi. Als is het maar omdat het eerste keer is.

Binnen nu en een paar dagen (ietsje langer voor de lezers in het buitenland) valt dan namelijk voor het allereerst een uniek magazine op je deurmat. Het allereerste blad over poeder voor de Lage landen. Met enkel woorden en beelden van laaglandbewoners. Geen ingekochte beelden, zeker geen verhalen van de ‘overkant van de oceaan’. Alles puur laagland. Alles poeder! Heb je nog geen 9x9 besteld? Dat kan nog:

Al wat foto’s zien? [url=http://www.facebook.com/album.php?aid=2030762&id=1509645903&saved#!/album.php?aid=2030762&id=1509645903&ref=mf]Klik-klik[/url]

Onze dank gaat uit naar:

[b]Woord[/b]
Costijn Zwart
Folkert-Jan Haanstra
Gideon Cramwinckel
Gilean Nolst Trinite
Hans Berkenbosch
Hans Luijendijk
Niels van de Vorst
Roel van der Laan

[b]Beeld[/b]
Donald Harting
Folkert-Jan Haanstra
Gilean Nolst Trinite
Marije Bijl
Martijn Schell
Rogier van Rijn
Yannick De Bievre

[b]Met dank aan[/b]
Frits en Arjen @ Salomon
Floris @ Black Diamond Equipment
Frits en Arjen @ Conform’able
Floris @ Smith Optics
Mark en Jack @ Bever Eindhoven
Menno @ MKskiservice
Christel en Francois @ Republik
Dennis en Thijs @ Snowcountry.nl
Harry @ Rad-Air
Christian Bollen
Rolf Westerhof
Steven van Veen

[b]Vormgeving en realisatie[/b]
Totenmetontwerpen / info@totenmetontwerpen.nl (Martijn, Jeroen & Femke)
wePowder / info@wepowder.nl
Frismedia / info@frismedia.nl

[b]Druk[/b]
Drukkerij Kempers BV
info@kempers.nl

En natuurlijk iedereen die aanwezig was om mee te denken, ons te inspireren en aan te moedigen. En natuurlijk naar jou, de lezer thuis! Dus…Als je 'm nog niet besteld hebt ga je nu naar de shop en bestel je het enige poedermagazine van Nederland voor freeriders, van freeriders.

meteomorris

Reacties

Gevorderd
ArjenproadminAuteur27 mei 2010 · 17:09

En ik moet zeggen: 9x9 is heeel vet geworden! Een echt freeride blad, waarmee je de zomer meer dan door gaat komen!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
DutchessAuteur27 mei 2010 · 18:52

springerdespringerdespringerdespring!!

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Beginner
DennnnisAuteur29 mei 2010 · 10:36

ff de brievenbus checken!

sneeuw!!!!
Gevorderd
EchoAuteur29 mei 2010 · 16:54

BINNEN!!! maar is zo mooi ingesealed, die blijft dicht tot 3 juli in Bidart…als ik het red tenminste…:-(

Do or do not, there is no try (Yoda)
Expert
felipeAuteur30 mei 2010 · 11:59

Mooi blad weer. Veel herkenbaars in de verhalen, en mooi om dat allemaal zo op een rijtje te hebben. Leuk om te lezen!

Expert
meteomorrisAuteur30 mei 2010 · 21:52

@felipe… Thanks!

powfinder.com
Gevorderd
DutchessAuteur30 mei 2010 · 22:11

Gaaf! Gaaf boekje! En mijn pet af voor oppie, hands down het verhaal dat me het meest deed grijnzen (tweede plaats: Steven’s kettingen en de wonderen van niets aan de ene kant van de pas, dikke pof aan de andere…)

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Gevorderd
telemikeyAuteur1 juni 2010 · 08:52

Graag gedaan hoor…

White room,Pillow lines,I rule
Toerist
psychopotAuteur1 juni 2010 · 22:06

Hmm … brievenbus is nog verdacht leeg. Meen toch een 9x9 besteld te hebben …

Expert
meteomorrisAuteur1 juni 2010 · 22:23

@psychopot… wat is je bestelnummer? Dan check ik het even…

powfinder.com
Toerist
PK2Auteur1 juni 2010 · 23:23

@Morris, check mijn levering svp ook ff.

Hier ook nog geen 9x9

Heb overigens geen bestelnummer (eerst pro-rider verlengd en later €’s overgeboekt voor 9x9 (toen nog niet los in de shop).

Grtzzzz

Toerist
JaapvRAuteur2 juni 2010 · 01:17

De zomer mee doorkomen? Komt ie wekelijks dan? Het duurt niet lang meer of ik ken de verhalen uit m’n hoofd en kan die foto’s natekenen! Thanks guys!

Expert
meteomorrisAuteur2 juni 2010 · 09:19

@40pk… ik ga het ff checken

powfinder.com
Expert
meteomorrisAuteur2 juni 2010 · 17:48

@40 pk… je 9x9 is onderweg…

powfinder.com
Toerist
PK2Auteur2 juni 2010 · 18:13

@Morris Super, bedankt!

Gevorderd
AlexSkiAuteur5 juni 2010 · 19:15

Vandaag viel ie in de bus. Gelijk open getrokken en gelezen. Mooi blad.

When life gets too complicated.... SKI
Toerist
psychopotAuteur6 juni 2010 · 15:08

@morris, ik heb ook geen bestelnummer. Ik heb je de mail geforward van mijn bestelling. Hopelijk heb je daar voldoende aan.

Toerist
VordaAuteur7 juni 2010 · 02:55

Hmm, nog niet binnen hier (belgië wel). Kijk je ff na hoe het zit bij mij Morris?

Expert
meteomorrisAuteur7 juni 2010 · 10:24

@psychopot… die van jou is donderdag door Arjen verstuurd. Zou er een dezer dagen moeten zijn. @Vorda, mail me ff je echte naam (morris [at] wepowder.nl) dan check ik het even.

powfinder.com
Toerist
AnoniemAuteur7 juni 2010 · 11:24

Zo, uit! Van voor naar achter en weer terug uitgelezen. Wanneer komt de volgende, anders wordt het een lange zomer vrees ik ;-p

En als jullie de ontwerpen van Gsus & co kunnen ombouwen tot nieuwe shirts dan ben ik de eerste klant!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!