6 maanden freeriden, het ultieme traineeship?..

6 maanden freeriden, het ultieme traineeship?..

Jouw droombaan?

Op zoek naar een endless winter? Wil je in het hart van de freeridescene en -ontwikkeling zitten? Bijdragen aan de ontwikkeling van een merk dat mijn inziens wel eens een hele grote speler kan gaan worden? Aan je taalvaardigheid schaven? Altijd poeder binnen handbereik? Niet bang voor onbetaalde overuurtjes en onregelmatige werktijden? Altijd al voor de poeder willen gaan?

Wat let je? Black Diamond is op zoek naar jou! Wat bieden ze? Een traineeship in Basel! Veel onderweg op ski’s! Het bezoeken van grote en kleine events en natuurlijk meters maken in de sneeuw… Zie hieronder hun brief. Zorg dat je je talen kent (F/E/D), maar dat moet voor ons talenwonders uit de lage landen niet het probleem zijn…

traineeship
traineeship

Wat zou dan wel een probleem kunnen zijn bij je sollicatie? Dat je uit Nederland komt? Nee, zeg dat je lid bent van wePowder… Ze kennen ons daar ;) En natuurlijk ben ik bereid een referentie voor je af te geven…

En hop… nu schrijven maar, want voor je het weet is het winter…
Je sollicitatie richt je aan Thomas Hodel, chief marketing aldaar (jobs@blackdiamond.eu).
Overweeg je om echt te gaan… Schroom dan niet om me te contacten. Ik zorg dan dat je een gesprek hebt met de BD-rep in Nederland, zodat je meer te weten kunt krijgen over Black Diamond… en we je komende winter in de sneeuw kunnen opzoeken…

Poeder is een keuze ;) (Lastig he…)

meteomorris

Reacties

Gevorderd
DioAuteur11 augustus 2010 · 22:15

HOLY H00T!!! Was ik nu maar 27 jaar jonger… ;) Schitterende opportunity

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Toerist
elchicoAuteur11 augustus 2010 · 22:18

Holy COW, had ik mijn studie plannen nog maar even uitgesteld…

Gevorderd
DutchessAuteur11 augustus 2010 · 22:22

GVD waarom maakt BD geen snowboards???

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Expert
ollieAuteur12 augustus 2010 · 09:25

Hmmm…

...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
Toerist
powderskifun2Auteur12 augustus 2010 · 11:39

Yes Yes Yes! Dit ga ik proberen. Ik spreek dan wel (haast) geen frans, maar de rest sluit aardig op me aan. Of ben ik, met 19 jaar, nog wat te jong? Ach, niet geschoten is altijd mis!!!

Toerist
powderskifun2Auteur13 augustus 2010 · 00:03

Mijn sollicitatie is de deur uit!

Beginner
Pazz457Auteur13 augustus 2010 · 07:14

@powder: Succes!

enne als je het wordt… vergeet ons niet he ;)

Go to heaven, ski like hell!
Expert
semmelAuteur13 augustus 2010 · 08:12

succes Thijs!! :D

Respect the Mountains..!
Expert
meteomorrisAuteur13 augustus 2010 · 08:28

@Thijsie… Succes!!! Zou cool zijn

powfinder.com
Toerist
powderskifun2Auteur13 augustus 2010 · 10:13

Tnx iedereen! I’ll keep u updated!

Toerist
JaapvRAuteur13 augustus 2010 · 10:54

Tegen die tijd is het hoog tijd voor de trials van mijn nieuwe kruisbandje! Tijd voor wat talencursus!

Toerist
FlorisEAuteur14 augustus 2010 · 08:58

@powderskifun en alle andere mogelijke geïnteresseerden: als jullie meer info willen over deze droombaan, mail me even (floris@cjagencies.nl) en ik probeer jullie vragen te beantwoorden.

Gevorderd
AlexSkiAuteur15 augustus 2010 · 21:50

@Dio idd, was ik maar jonger (geen 27 jaar dan :-P). Maar wel kickende opportunity.

When life gets too complicated.... SKI
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!