Surfing on Snow... inspiratie voor het weekend

Surfing on Snow... inspiratie voor het weekend

Winter 2010-2011 komt er aan!

De laatste weken heb ik erg veel in het water gelegen. Lekkere sessies gehad en aardig wat inspiratie opgedaan voor een aantal boards die ik de komende weken wil gaan bouwen in het atelier van BMB. Toevallig werd ik gister nog gebeld door Johan en ja… we gaan in september weer een weSurf organiseren in Noordwijk. Details volgen nog…, maar z’n locatie is een stuk mooier geworden en ik heb 'm gevraagd of hij de hele dag z’n gear en lessen beschikbaar wil stellen. Lekker een dagje surfen, dromen over de winter die komen gaat en werken aan nieuwe moves voor komende winter.

Toen ik daarnet op dit filmpje stuitte was de cirkel rond. De bladeren beginnen langzaam aan te verkleuren, de dagen worden korter en komend weekend valt er een lading verse sneeuw in de Alpen… In de loop van de zaterdag zakt het nulgradenniveau rap en sneeuwt het tussen Zurich en het Dachstein massief boven de 1500-1900 meter!

Het is officieel… de winter 2010-2011 is van start gegaan. Ik heb er zin in…

SURFING ON SNOW*** from www.KORDUROY.tv on Vimeo.

meteomorris

Reacties

Toerist
Steven2Auteur27 augustus 2010 · 16:56

VET VET VET!!! Ik heb de afgelopen weken ook regelmatig in het water gelegen (met name in het water gelegen dus…) en snap dit he-le-maal.

Gevorderd
yannickdbAuteur27 augustus 2010 · 17:37

Idd VET!
\

Herinner me zo een leuke quote over sneeuw van toen iemand de rocker ski uitvond:
\

‘It’s only frozen water’ :-)
\


en oh ja, de titel van die film zal weer helemaal van toepassing zijn voor mij deze winter ;-)

Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
Gevorderd
MarkieAuteur27 augustus 2010 · 17:43

Argh, hoe gaaf is dit!

DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-
Gevorderd
BobvanitersonAuteur27 augustus 2010 · 20:41

Als surfende skier/skiende surfer moet ik zeggen dat dit wel heel vet is!

@ morris, wordt de datum van de wesurf in Noordwijk op de site bekend gemaakt? Dan laat ik me met een beetje mazzel vanuit Katwijk zo naar het noorden drijven…

Gevorderd
TeleaddictAuteur27 augustus 2010 · 22:11

wat een UBER lekkere bochten!!! Holy peep*

laat die winter er maar in knallen!!!

http://verticaldissidents.net
Gevorderd
DutchessAuteur28 augustus 2010 · 11:15

Ik kan niet wachten! Dit jaar met golfsurfen begonnen en stoked!

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Toerist
tempelAuteur28 augustus 2010 · 15:08

lekker!

Gevorderd
telemikeyAuteur28 augustus 2010 · 22:02

KOm net bij Johan vandaan. Ziet er idd lekker uit.
\

Heftig dagje vandaag: veel windgolven en stroming. Paar leuke rides gemaakt maar vooral veel gepeddeld voor weinig… Toch vreselijk lekker

White room,Pillow lines,I rule
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!