Follow me down: full version

Follow me down: full version

Voor het geval je niet op het pieperfest bent…

Ben je niet op het Pieperfest, ga er dan maar eens lekker voor zitten.
Xavier de le Rue en Jeremy Jones zetten de standaard voor het begrip ‘backcountry’ weer wat hoger.
Ondertussen lekkere muziek van Uncle…

De volledige versie is nu online… waar? [url=http://dorphin.com/video/lives-of-the-artists/]klik-klik[/url]

meteomorris

Reacties

Gevorderd
SPAMAuteur26 september 2010 · 16:17

Voor de fans van interviews over hoe lang ze dit al willen, boottocht shots, concertopnamen, wandelingetjes door de stad, etc kunnen het beste bij 0:00 beginnen. Degene die van sneeuw houden starten best vanaf 37:00. De sneeuw voor die tijd stelt niet veel voor en is voor een deel grafisch bewerkt. Om 37:00 start de beklimming die best heftig is als je ziet over welke spleten ze heen moeten en hoe zacht de sneeuw is.

Wie niet chased moet veel weken boeken!
Gevorderd
Willem2kAuteur27 september 2010 · 08:53

Heftig spul hoor, alleen die unkle meuk hadden ze er uit mogen laten van mij. Best leuke muziek, maar wat een zeurpiet die kerel. Maar vette actie met de heren Jones en La rue!
\

Ik hoop alleen dat ze geen nare PR overhouden aan dat incidentje met die zeehondjes…

Snowboarding without friends is not snowboarding.
Toerist
JaapvRAuteur27 september 2010 · 21:11

Sweet sweet memories… Alles is daar een plaatje…

Toerist
AnoniemAuteur29 september 2010 · 08:25

Gisteravond zitten kijken, in 1 woord: wow!!! Wat een gasten zijn dat zeg en wat een beelden! Ik hoop echter dat niemand ze dat na gaat doen, en idd al helemaal niet mbv heli’s… Laat Antarctica maar lekker Antarctica zijn.
\

Verder ontging mij de combi tussen die JJ/Xavier en Uncle… maar wel lekkere muziek (interviews van Uncle maar ff vooruitgespoeld :0)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!