wePowder presents: Gear4guides (deel V)

wePowder presents: Gear4guides (deel V)

De grote Logo-show

[b]DE GROTE LOGO SHOW[/b]
De afgelopen weken zijn er twee super mooie logo’s door wePowderaars ingezonden. Het wordt dus tijd om definitief te gaan kiezen welk logo Gear4guides nationaal en internationaal op de kaart gaan zetten.

Logo 1: “Gear4guides All over the World” ingezonden door Teon

[img]http://farm5.static.flickr.com/4084/4971430344\_14379f616e.jpg[/img]

Dit logo combineert de gedachte peace, love & Freeride

Logo 2: “Gear4Guides on top of the Mountains” ingezonden door Rosalie

[img=600x220]http://img833.imageshack.us/img833/6532/g4gs.jpg[/img]

Een eigentijds logo dat staat voor “Freeriding on the 7 mountainous continents in the World” met Gear4guides. Ofwel; De zeven puntvormen staan voor de werelddelen waar we kunnen genieten van de bergsport, samen vormen ze een abstract gelaagde berg. Tussen nu en volgende week en 5 oktober vragen jullie [url=http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,1663.0.html]te stemmen op het logo[/url] wat jullie het beste vinden passen bij het Gear4guides project. Zoals gezegd zal dit logo er voor zorgen dat Gear4guides definitief op de (wereld?)kaart wordt gezet.

[b]DE GROTE PLAATJES KIJKEN SHOW[/b]
Afgelopen donderdag waren Joris Lugtigheid en ik uitgenodigd door Martijn Blanes, een ijsklimmer en freerider in hart en nieren. In eerste plaats maakte Joris mij duidelijk dat we “wat plaatjes moesten komen laten zien van onze trip naar Kirgizië ”. Al snel werd mij duidelijk dat het iets meer was dan alleen plaatjes kijken. Er stond een serieuze beamer opgesteld met daar omheen toch zeker 15 stoelen. Nadat iedereen van het “groepje vrienden” gearriveerd was maakte Martijn duidelijk dat deze avond bedoeld is om een eerste aanzet te geven om een Heli-ski trip naar Kirgizië te organiseren! Mijn eerste gedachte was; jullie zijn in ieder geval lekker op tijd en mijn tweede gedachte was; dan kunnen jullie mooi spullen meenemen voor Hayat namens Gear4guides. Wat dat betreft was mijn avond al geslaagd! Onze trip naar Kirgizië van afgelopen maart was top, het land biedt vele mogelijkheden waaronder Heli-skiën tegen redelijke schappelijke prijzen. Voor dit “groepje vrienden” gaf ons verhaal redenen genoeg om verder te gaan met hun voorbereidingen voor een trip naar dit fantastische Centraal Aziatische land!

Wat ik met dit verhaal wil zeggen is; mocht je deze winter ook plannen hebben om poeder te gaan pakken op een exotische lokatie schroom dan niet om het ons te laten weten! Dan kunnen we materiaal voor een lokale gids regelen om hem zo te ondersteunen.

olafski

Reacties

Gevorderd
yannickdbAuteur29 september 2010 · 17:04

Beste Olaf,
\

Ik ga deze winter eind februari zeker toeren in Marokko (traversee van het atlasgebergte proben) of richting Turkije (Capadocië). Mocht je daar contacten hebben

met gidsen en/of materiaal over hebben om naar daar mee te nemen dan wil ik daar met meer dan veel plezier aan meewerken. Je kan me bereiken via de Wepowsite of via

yannickdb at hotmail punt com
\

Hopelijk tot hoors!

Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
Toerist
AnoniemAuteur29 september 2010 · 17:59

Het tweede logo komt zoals het nu geplaatst is niet goed overeen met het origineel. Hij is smaller dan hoort. Heel graag als mogelijk het juiste formaat plaatsen? Groetjes Rosalie

Toerist
olafski2Auteur29 september 2010 · 20:38

@Yannick, goed om te weten. Mocht toch voor Turkije kiezen dan ken ik nog wel 2 goede gidsen in het palandoken gebergte (Erzurum); supermooie. Ik stuur je een mail!
\

@Rosalie, op het forum staat wel het goede formaat, het heeft op deze pagina denk ik met indeling te maken. Hier weet webmaster Morris meer van, niet waar?

Toerist
olafski2Auteur29 september 2010 · 20:39

Het stemmen blijft alleen nog een beetje achter op het forum… als een schaap over de dam is, dan volgen er vast meerdere!!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!