Sale Saturday: Big Sale @ Ripstar

Sale Saturday: Big Sale @ Ripstar

Crisisprijzen!!

Ripstar is komende winter een van de supporters van wePowder (check hun trips in de Spotslist, waaronder een paar helitrips) en zodoende kregen we dit bericht binnen…

Zondag 31 okober wordt alweer voor het vijfde jaar de Ripstar Sale gehouden. Door samenwerking met zowel importeurs, als met coreshops kunnen we nog meer producten en nog meer merken voor crisisprijzen aanbieden. A nice start of the season!
De Ripstar Sale is een mooie gelegenheid om voor superweinig een nieuwe (of gebruikte) uitrusting te scoren. Daarnaast is het natuurlijk een zeer geschikte dag om onder relaxte tunes met ons en de andere members terug te kijken op het vorige seizoen en nieuwe plannen te maken voor aanstaande winter!

Bovendien werken we dit keer samen met zowel importeurs als enkele skate- en snowboardshops. Hierdoor kunnen we een zeer grote variatie in merken en spullen aanbieden. Het gaat hier dus niet alleen om samples maar vooral om spullen die je zo in de boardshops vindt. Er zijn dan ook vele maten te koop. We hebben dit jaar nog veel meer snowboardpants & jackets, ladygear, helmen, en vooral ook sneakers. Zowel de winter- als de zomerspullen worden voor zeer strakke prijzen van de hand gedaan. (Kortingen tussen 40% en 80%)

Een greep uit het Snow assortiment:

  • Snowboards (twin, freestyle, freeride, lady, kind), bindingen, boots
  • Echt heel veel Snowboardkleding
  • Rugtassen
  • Boardbags
  • Protectie: helmen/backprotectors/impact shorts
  • Goggles, zonnebrillen
  • Handschoenen
  • Twintip ski’s

Een greep uit het Skate assortiment:

  • Enkele skateboards (complete) en longboards
  • Een shitload aan vette sneaks
  • Skate Tees, hoodies, shorts

ER ZIJN VELE NIEUWE MERKEN VERKRIJGBAAR ZOALS:

Hardware – snowboards & bindingen:
Burton, Salomon, Ride, Stepchild, Rome

Clothing – snow, surf, skate & casual:
Bonfire, O’Neill, Volcom, Reef, Burton, Analog, Special Blend, Foursquare, Insight, Fallen, DC, Boxfresh, Fenchurch, Circa, Carhartt, WESC, Private.

Footwear – snowboard boots
Burton, Salomon, Thirtytwo, Forum, Flow

Footwear – sneakers
DC, Fallen, Etnies, Vans, Gravis, Circa, Reef, Emerica, Globe, SUPRA, Es

Bags, sacks & accessories:
Dakine, O’Neill, Burton, Anon Optics, RED, Adidas Eyewear, Electric.


Zondag 31 oktober 2010
vanaf 12.00 tot 15.00 uur

Locatie?
Ripstar Office Amsterdam
Admiraal de Ruijterweg 545
1055 MK Amsterdam
www.ripstar.nl

Ride on and enjoy the Snow & Surf!
Team Ripstar

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
powderskifun2Auteur23 oktober 2010 · 11:30

Zijn er ook piepers e.d. te vinden?

Gevorderd
Willem2kAuteur23 oktober 2010 · 12:00

Vorige keer dat ik er was (al weer 2 jaar geleden geloof ik) hadden ze een aantal gebruikte BCA trackers te koop. Die waren voor camps gebruikt.
\

Geen idee of ze die ieder jaar vervangen, maar volgens mij moesten ze er nog 190 euro ofzo voor hebben… niet echt een goeie deal imo.

Snowboarding without friends is not snowboarding.
Toerist
powderskifun2Auteur23 oktober 2010 · 15:56

Oh okee… Ja n maat van me zocht nog n nieuwe/gebruikte. Nouja ik zoek wel wat op Ebay voor m!

Beginner
HaagjeAuteur29 oktober 2010 · 16:40

En welke merken ski’s?

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!