Beelden voor het weekend: All I Can!

Beelden voor het weekend: All I Can!

Lekkere opwarmer voor [url=http://www.wepowder.nl/nieuws/19-november-wp-freeride-film-festival-te-amsterdam]het wePowder Freeride Film Festival in Amsterdam[/url] van volgende week vrijdag. Ben jij erbij? Nee, helaas All I Can is er niet te zien. Deze week verscheen pas de eerste trailer van de Sherpas (je weet wel van de de film ‘The Fine Line’ die we lange tijd in de wePowder shop hebben gehad). Wel kregen we gister een telefoontje van een filmmaker Thibaud Duchosal of zijn film ook nog mee kan. Tuurlijk zei ik. Nu kijken of dat ons ook gaat lukken voor die tijd…

Tot die tijd… Geniet… All I Can

Voor meer poeder DVD’s, check [url=http://www.wepowder.nl/nieuws/beelden-voor-de-zondag-way-i-see-it-en-hello-world]onze collectie in de wePowder shop[/url]

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
brtAuteur12 november 2010 · 09:23

Langdradige intro, daarna erg lekkere beelden :)

Expert
meteomorrisAuteur12 november 2010 · 09:31

Ja… die intro is ook wel een beetje typisch voor de Sherpas… in de vorige film hadden ze ook van dergelijke (ietwat) lange momenten.

powfinder.com
Toerist
AnoniemAuteur12 november 2010 · 10:41

Mooie beelden.
\

Wel superfout dat bij de intro die letterlijke vertalingen van de tekst van de muziek zitten (the storm is coming, the “rain” is falling, the circus of people met bijbehorende beelden).

Gevorderd
yannickdbAuteur12 november 2010 · 11:50

Bwaa, toch mooi gedaan als je het mij vraagt, en wat een topcast!

Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
Beginner
misteriksAuteur12 november 2010 · 22:21

Vimeo linkkie kapot, deze?

Gevorderd
SjefSAuteur14 november 2010 · 13:54

Wederom Pendulum ftw :)
\

Fijne teaser, thanq

Gevorderd
DioAuteur15 november 2010 · 08:25

Oeoehoeoeoe, en wat een dreamcast aan rijders! Abma, Hjorleifson, Auclair, Petersen, Dyer (Rrrrr) etc. Deze ga ik zien!

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!