wePowder LABS, update

wePowder LABS, update

wePowder LABS, hoe staat het ermee? We krijgen de laatste dagen regelmatig de vraag waar het LABS materiaal blijft en wij zelf hebben die vraag ook. Met Black Diamond (efficieny lijn), Jones, Atomic, BMB, Rad-Air en Salomon hebben we afspraken over hun deelname aan wePowder LABS. Inmiddels hebben we het materiaal van Salomon en Rad-Air binnen en wachten we nog op het materiaal van:

  • Black Diamond
  • Jones
  • Atomic
  • BMB

We gaan er alles aan doen om de eerste week van januari al het materiaal op de LABS-locaties te hebben, zodat ze mee kunnen met de testLABS weekenden in Flaine. Daarnaast heeft Salomon de complete freeskilijn voor die 2 weekenden beschikbaar gesteld.

Als we nieuws hebben van de importeurs, dan melden we dat hier direct!
Onze excuses voor de tijd die het kost om eea bij de LABS-locaties te krijgen, maar we zijn hierbij afhankelijk van derden.

meteomorris

Reacties

Toerist
SonariousAuteur28 december 2010 · 15:26

Geen probleem, vind het al super dat dit zo geregeld word. Was alleen wel benieuwd of het wellicht mogelijk is om de lengtematen van de ski’s die bij de LABS liggen ergens te vermelden, dan hoef ik niet achter alle winkels aan te bellen om te vragen welke maat ze hebben liggen!

Surf & Ski, what better things can there be?
Toerist
Steven2Auteur28 december 2010 · 17:03

Ik weet toevallig dat de BMB-swallow reeds een tijdje bij MK beschikbaar is.

Beginner
DennnnisAuteur28 december 2010 · 21:21

vol verwachting klopt ons hart hard

sneeuw!!!!
Gevorderd
AlexSkiAuteur28 december 2010 · 21:56

@dejongarno Als ik je topic mag geloven ben ik de enige wePowderaar die het weekend van 6-9 januari naar Flaine gaat :-)
\

@morris Ik hoop dat de importeurs uit hun winterslaap komen :-)

When life gets too complicated.... SKI
Expert
meteomorrisAuteur29 december 2010 · 00:14

Ik krijg daarnet een mail van Atomic…

dit kan mee naar Flaine:

Atlas 192cm

Coax 192cm

Bent Chetler 183cm (Nieuwe model 2012!!)

Century 166cm

powfinder.com
Gevorderd
AlexSkiAuteur29 december 2010 · 09:46

@ spookjuh; klopt de rest zit in Samoëns, zou gezellig zijn als je daar ook heen komt ;-)

\

Duh :-) Nog goed wakker lees ik :-P

When life gets too complicated.... SKI
Gevorderd
OrsAuteur29 december 2010 · 11:39

vind het wel bijzonder dat de taillering weer meer terug lijkt te komen. Die sentinels van Salomon zijn ook al aanzienlijk smaller onder de voet. Varkencyclus??

Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
Toerist
SonariousAuteur29 december 2010 · 11:57

@ Meteo Morris: blijven er ook nog wat langere ski’s in NL? En zo ja, waar kan ik een paar oppikken om te testen tijdens mijn trip van 14-23 jan.?

Surf & Ski, what better things can there be?
Gevorderd
EchoAuteur29 december 2010 · 17:51

YESSS, ik hoop dat er van 14-16 genoeg pow ligt om die Bent Chetlers te kunnen rijden!!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
snelle_henkieAuteur30 december 2010 · 10:53

weLABS is superrr, vorig jaar met veel plezier Nidecker board getest (jammer dat Nidecker dit jaar niet erbij zit…). Voor mij kan de mogelijkheid een board eerst te testen zeker een reden zijn om het vervolgens te kopen.
\

@ morris: twee suggesties die handig zijn voor de gebruikers, maar wellicht ook om de importeurs/leveranciers nog meer te ‘verleiden’:
\

  • zou het handig zijn om direct een link naar de site van de leverancier/importeur te maken c.q. naar de site met de omschrijving en details (per board/ski)?
    \
  • kunnen we de reviews van eerder geteste boards/ski’s (ook die nu niet meer getest kunnen worden) beschikbaar houden?
Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
Gevorderd
TeleaddictAuteur30 december 2010 · 11:33

@snelle_henkie over de reviews is http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,2029.0.html uitgebreid gesproken en sindsdien is er het http://www.wepowder.nl/forum/index.php/board,7.0.html gedeelte op het forum

http://verticaldissidents.net
Gevorderd
TeleaddictAuteur30 december 2010 · 11:39

@Morris: gaan die Atomics ook de LABS is of zijn die na de test weekenden weer terug? zou m’n vriendin wel op die Century’s willen zetten. dus mogen in de LABS bij MK ;)

http://verticaldissidents.net
Gevorderd
snelle_henkieAuteur30 december 2010 · 12:44

@ Teleaddict: thanks, dat had ik even gemist… Lui als ik ben wil ik natuurlijk gewoon een link vanuit de LABS (reserverings)pagina naar de review ;-)

Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!