De winnaar van de snowpulse is...

De winnaar van de snowpulse is...

Gister aangekondigd, vandaag bekend. [url=http://www.snowpulse.nl/index.php/winnaar-snowpulse.html]De winnaar van de Snowpulse rugzak is…[/url]

meteomorris

Reacties

Gevorderd
MarcoAuteur20 januari 2011 · 12:01

Gefeliciteerd Jan! Mooie prijs!

Gevorderd
EchoAuteur20 januari 2011 · 12:15

kak… maar het is het je van harte gegund, congrats!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Toerist
MarcD2Auteur20 januari 2011 · 12:57

gefeliciteerd :)

Toerist
Greenfield2Auteur20 januari 2011 · 14:31

Hey, super gaaf; hartstikke bedankt.

Ik had 'm al op het Pieperfest gezien maar ja …de prijs hè.

Ik ga 'm uit proberen, als ie binnen is, over 2 weken in Arlberg.

In ieder geval bedankt voor jullie medeleven en felicitaties.

Gevorderd
BohdieAuteur20 januari 2011 · 17:29

Twee jonge Nederlandse snowboarders die in de Franse Alpen in de problemen waren geraakt, zijn gered, nadat zij de reusachtige letters SOS in de sneeuw hadden gestampt.

Personeel van een piste van een nabijgelegen skiplaats ontdekte bij toeval het noodsein, meldde de Franse krant Le Dauphiné Libéré donderdag.

De twee waren woensdag buiten de gemarkeerde piste onderweg, toen zij op een gletsjer in de problemen kwamen. De terugweg bleek door rotsen versperd.

Zij waren vergeten hun mobiele telefoon mee te nemen en besloten daarom de SOS-letters in de sneeuw te stampen.

Gevorderd
koen_djfistelAuteur21 januari 2011 · 08:17

MILJAAAAAR ; kwas zeker dakem ging winnen !!! Miljaardemiljaar!

sbs roelz
Gevorderd
skiesterAuteur21 januari 2011 · 23:37

At Jan, draag je rugzak wel ff in, want de schouderbanden zijn vrij stug (er zit een ballon in). Dat betekent dat de banden naar jouw schouders moeten worden gevormd en dat duurt even: na de eerste dag had ik pijnlijke schouders, daarna niet meer…

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Toerist
Greenfield2Auteur22 januari 2011 · 14:07

Met indragen bedoel je; ff wat kilo’s erin en slouwen maar…?

Oeps; dat ben ik niet gewend. Ik ski altijd met een kleine rugzak waar m’n schep, EHBO-spullen en sonde inzitten. De rest verdeel ik altijd bij de anderen…

Gevorderd
skiesterAuteur23 januari 2011 · 22:27

nee joh!., puur de banden vormen naar je schouders, kun je ook doen door hem over een kleerhanger te hangen. Bij mij was dat probleem na de eerste keer verholpen. Nu merk ik niet eens dat ik hem om heb, ik zit ermee in de stoeltjeslift etc. Ideaal ding voor dagtochten.
\

Ik heb een schep, sonde en vellen erin, daarnaast een 1 1/2 liter camelback en wat repen. Dan is er nog een kleine ruimte voor een windjack o.i.d. Helm kan in los net a.d achterkant.
\

Er zit dus een persluchtflesje in, wat mij wel een fijn idee geeft: als ik in een lawine zit en de airbag loopt leeg, dan stroomt er iig wel zuurstof uit!

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!