Werken met sneeuw?

Werken met sneeuw?

Niet bang voor een uitdaging?

Op zoek naar een endless winter? Wil je in het hart van de freeridescene en -ontwikkeling zitten? Bijdragen aan de ontwikkeling van een merk dat mijn inziens wel eens een hele grote speler kan gaan worden? Aan je taalvaardigheid schaven? Altijd poeder binnen handbereik? Niet bang voor onbetaalde overuurtjes en onregelmatige werktijden? Altijd al voor de poeder willen gaan?

Wat let je? Black Diamond is op zoek naar jou! Wat bieden ze? Er zijn meerdere functies beschikbaar in Basel! Veel onderweg op ski’s! Het bezoeken van grote en kleine events en natuurlijk meters maken in de sneeuw… Zie hier [url=http://www.blackdiamondequipment.com/en-eur/careers/index/index]de functies die vrij zijn[/url]. Zorg dat je je talen kent (F/E/D), maar dat moet voor ons talenwonders uit de lage landen niet het probleem zijn…

Succes!
En als je echt interesse hebt, schroom niet om ons dat te laten weten. Dan brengen we je in contact met de rep in NL en kun je hem het hemd van z’n lijf vragen.

meteomorris

Reacties

Gevorderd
brtAuteur3 februari 2011 · 10:49

Wil de pret verder niet drukken, maar zo te zien hebben de meeste functies wel een hoog kantoor-gehalte. BD is een bedrijf met meer dan 400 medewerkers wereldwijd, dus het lijkt me toch niet dat elke systeembeheerder, marketing manager en HR medewerker daadwerkelijk veel onderweg is op ski’s? :) Misschien heb ik het mis hoor :)

Expert
meteomorrisAuteur3 februari 2011 · 11:16

LOL… helemaal gelijk…

Maar Basel ligt in ieder geval wel iets dichter bij de pow

powfinder.com
Gevorderd
skiesterAuteur3 februari 2011 · 17:37

Ik heb eigenlijk wel interesse, heb al een B-permit (CH) en veel vrije tijd…

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Gevorderd
ValentijnAuteur3 februari 2011 · 17:59

Grappig ik keek gister nog bij BD op de site naar banen. Maar op dit moment hebben ze niks in mijn richting. Veel marketing zo te zien. Maar ooit wil ik die kan zeker op.

valentijn_mees@hotmail.com
Toerist
AnoniemAuteur4 februari 2011 · 12:35

Moet er niet gewoon wat ontworpen worden? Dan ben ik er wel bij! (ze hebben nog nauwelijks een fatsoenlijke board-tas met avalung)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!