Wat voor een rijder ben jij??

Wat voor een rijder ben jij??

Komende week veel beelden van de ISPO, maar voor we beginnen eerst maar eens de vraag aan jou… Wat voor een rijder ben jij?

meteomorris

Reacties

Gevorderd
SpiderAuteur13 februari 2011 · 10:21

wel opvallend en jammer dat de freestyler een Nederlands nummerbord heeft en zich als een vervuilende asociale hufter gedraagt…maar er zal wel en kern van waarheid in zitten ;-)
\

(hij kan wel boarden …dat dan weer wel)

We doen wat rustiger tegenwoordig
Toerist
Teon2Auteur13 februari 2011 · 11:39

Ik ben een die-hard offpiste hardbooter met in het dal de freestylende trekjes. Mijn jas is zo lang dattie over m’n knieën valt en zeur daar niet over want dat is stoer!

Beginner
DennnnisAuteur13 februari 2011 · 12:21

@spider: jammer dat die freestyler steeds vaker een freerider wordt…

Verstand komt met de jaren…

Me= een verse sneeuw verslaafde zoveel mogelijk de piste missende boarder.

Kom enkel op de piste op zoek naar bier en vertier, bij geen keuze en om over de rugjes langs de piste te springen

sneeuw!!!!
Toerist
AnoniemAuteur13 februari 2011 · 12:23

Ik vind dat Nederlandse kenteken niet zo raar. Bij de “aftiteling” zien we Bas Elhorst verschijnen.

Toerist
AnoniemAuteur13 februari 2011 · 12:31

Als is het de manier waarop de freestyler laten zien wel een beetje over the top. Ik denk eerder dat qua omgaan met de natuur de freeriders er nog het best opletten, maar de freestylers mikken ook niet hun afval op straat.
\

I’m a: 's Ochtends vroeg opstaan en zoveel mogelijk van de dag in de poeder of in het park doorbrengen.

Gevorderd
SpiderAuteur13 februari 2011 · 20:52

aha, had de atiteling niet gezien.
\

overigens denken mensen dat ik snorbaarder ben als ze me in mijn outfit zien lopen. Maar dat verschil is er nauwlijks meer bij freeskiers en boarders. Ik gebruik 2 wat langere en iets smallere boards met skibindingen en hardboots :-)
\

Kan het prima vinden met boarders, telemarkers en carvin marvis (hell yeah, ik heb ook plezier op mijn slalom skis en not ashamed to say it), en vind mensen die zeuren hierover of perse een “de andere groep” willen zijn en daarmee lacherig over de "andere"doen zooo flauw en 2002. ;-)

We doen wat rustiger tegenwoordig
Expert
semmelAuteur13 februari 2011 · 23:39

Ik ben een FREERIDER in de vrije zin van het woord…
\

Knal op de piste, in de poeder en op het park… Zolang ik maar kan doen waar ik zin in heb en FREE kan zijn… :D

Respect the Mountains..!
Beginner
HaagjeAuteur14 februari 2011 · 10:26

Wat semmel zegt.

Toerist
PatrickOomsAuteur14 februari 2011 · 13:23

Ik ben een FREErider in hart en nieren maar helaas zover mijn financiele situatie dat toelaat haha… Oftewel elk jaar een beetje meer freerider ;)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!