Wat voor een rijder ben jij??

Door meteomorris op 13 februari 2011 路 12

Komende week veel beelden van de ISPO, maar voor we beginnen eerst maar eens de vraag aan jou... Wat voor een rijder ben jij?

Reacties

• op 13 februari 2011 路 09:04
    Het uitstervende ras. Freerider. Ik mis de hardbooter of is die al zo zeldzaam dat ze daar geen beelden van konden maken?
  • Spider
    Tourist
    Spider op 13 februari 2011 路 10:21
    wel opvallend en jammer dat de freestyler een Nederlands nummerbord heeft en zich als een vervuilende asociale hufter gedraagt...maar er zal wel en kern van waarheid in zitten 馃槈

(hij kan wel boarden ...dat dan weer wel)
    Better to burn out, then to fade away.
  • Teon2
    Tourist
    Teon2 op 13 februari 2011 路 11:39
    Ik ben een die-hard offpiste hardbooter met in het dal de freestylende trekjes. Mijn jas is zo lang dattie over m'n knie毛n valt en zeur daar niet over want dat is stoer!
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 13 februari 2011 路 12:21
    @spider: jammer dat die freestyler steeds vaker een freerider wordt...
    Verstand komt met de jaren...
    Me= een verse sneeuw verslaafde zoveel mogelijk de piste missende boarder.
    Kom enkel op de piste op zoek naar bier en vertier, bij geen keuze en om over de rugjes langs de piste te springen
    sneeuw, pffff
  • KevinHoogendam
    Beginner
    KevinHoogendam op 13 februari 2011 路 12:23
    Ik vind dat Nederlandse kenteken niet zo raar. Bij de "aftiteling" zien we Bas Elhorst verschijnen.
    It's always snowing somewhere
  • KevinHoogendam
    Beginner
    KevinHoogendam op 13 februari 2011 路 12:31
    Als is het de manier waarop de freestyler laten zien wel een beetje over the top. Ik denk eerder dat qua omgaan met de natuur de freeriders er nog het best opletten, maar de freestylers mikken ook niet hun afval op straat.

I'm a: 's Ochtends vroeg opstaan en zoveel mogelijk van de dag in de poeder of in het park doorbrengen.
    It's always snowing somewhere
  • op 13 februari 2011 路 13:01
    Wees jezelf en plaats jezelf niet in een hokje: Geniet van poeder als het er ligt, zoek het park op als de zon de kickers zacht maakt en de poeder op is en geef beginners tips over techniek en stance ipv op ze neer te kijken; ooit heb jij ook aan lopen klooien! Respect the mountains; neem je rommel mee naar huis, zet je motor af als je niet rijdt en gooi geen peuken uit de lift. Vind jij het lekker om een zonnebril te dragen als de zon schijnt, dan doe jij dat toch!? Deel met elkaar de passie voor sneeuw, de bergen en de natuur en maak je niet druk om wat anderen van je vinden...Amen
  • op 13 februari 2011 路 15:20
    Die laatse 5 seconden....oeps...
  • Spider
    Tourist
    Spider op 13 februari 2011 路 20:52
    aha, had de atiteling niet gezien.

overigens denken mensen dat ik snorbaarder ben als ze me in mijn outfit zien lopen. Maar dat verschil is er nauwlijks meer bij freeskiers en boarders. Ik gebruik 2 wat langere en iets smallere boards met skibindingen en hardboots 馃槂

Kan het prima vinden met boarders, telemarkers en carvin marvis (hell yeah, ik heb ook plezier op mijn slalom skis en not ashamed to say it), en vind mensen die zeuren hierover of perse een "de andere groep" willen zijn en daarmee lacherig over de "andere"doen zooo flauw en 2002. 馃槈
    Better to burn out, then to fade away.
  • semmel
    Expert
    semmel op 13 februari 2011 路 23:39
    Ik ben een FREERIDER in de vrije zin van het woord..

Knal op de piste, in de poeder en op het park... Zolang ik maar kan doen waar ik zin in heb en FREE kan zijn... 馃榾
    Respect the Mountains..!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 14 februari 2011 路 10:26
    Wat semmel zegt.
  • PatrickOoms
    Tourist
    PatrickOoms op 14 februari 2011 路 13:23
    Ik ben een FREErider in hart en nieren maar helaas zover mijn financiele situatie dat toelaat haha.. Oftewel elk jaar een beetje meer freerider 馃槈

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro