Samuel Anthamatten wint in Sochi

Samuel Anthamatten wint in Sochi

Op de BD Zealot!

De FWT stop in het Russische Sochi is gewonnen door Samuel Anthamatten, berggids in Zermatt en rijdend voor Black Diamond. Op de Zealot van het volgende seizoen liet hij Aurélien Ducroz en Stefan Hausl achter zich. De condities waren top in Sochi: blauwe lucht en prima sneeuw. De rijders maken zich nu op voor de volgende stop en die is in het bij veel wePowderaars bekende Fieberbrunn. Ben je nog nooit bij een FWT contest geweest, ga er dan eens kijken. Het is echt de moeite waard en je ogen rollen vaak uit je kassen als je naar de sicke lijnen van de skiers en boarders kijkt!

[b]De run van Samuel Anthamatten[/b]

[b]De editor’s pick van de contest in Sochi[/b]

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
FabergeAuteur10 maart 2011 · 12:47

Eindelijk een keer goede conditisch voor de FWT als ze in Rusland zijn…

Vraagje; vanwaar die nadruk op BD en de Zealots? BD zit niet meer in de Labs toch?

Over 4 dagen begint de Red Bull Cold Rush, echt een toffe wedstrijd… Zijn wedstrijden als Cold Rush en Linecatcher niet ook iets voor WePowder om aandacht aan te besteden?

www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
Gevorderd
ArjenproadminAuteur10 maart 2011 · 20:57

@Faberge BD is een partner van wePowder, vandaar.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Toerist
BelgKoenAuteur10 maart 2011 · 23:13

En dan te bedenken dat je voor deze lijnen niet eens moet hiken. Hop uit lift, zieke lijn skiën, terug de lift in …

It's better to be "off piste" than to be "pissed off"
Toerist
FabergeAuteur11 maart 2011 · 09:10

Nu ik helemaal onder in beeld kijk zie ik idd nog BD staan, nu begrijp ik het… Heb de zealot idd ook een keer getest, helaas was het geen 190…

www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
Expert
costijnAuteur14 maart 2011 · 10:55

En Flo doet het ook niet gek op z’n tanker na een jaar ertussen uit geweest te zijn op een zeilboot…1e plek overall:

http://www.rad-air.ch/site/index.php/2011/03/07/the-bood-vibes-continue-flo-wins-in-sochi-russia/

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!