De grote “skies die niet in de gondel passen” aktie!!!

De grote “skies die niet in de gondel passen” aktie!!!

Alle ski’s breder dan 110 mm voor 299 euro!!

[url=http://www.mkskiservice.nl/nieuw/]MK skiservice[/url] beseft heel goed dat al die brede twintips niet zo goed in de gondelbakjes passen, en dan gebeurt het helaas wel eens dat iemand er 1 verliest… we noemen geen namen hoor Bob. Blijkbaar horen skies niet breder dan 65mm te zijn.
Vandaar dat we iedereen tegemoed willen komen met een kortings aktie. Alle skies breeder dan 110mm voor maar 299 euro, dan hou je behoorlijk wat euro’s over voor evt een nieuwe outfit, apres ski of die doos bonbons voor de thuis blijvers. Deze aktie geldt van nu tot 1 mei, en als je je bindingen erop gemonteerd wilt hebben neem dan een lekkere versnapering of hapje mee!

See you in Beverly Bilthoven!
Mike

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
dessertstrikeAuteur12 maart 2011 · 09:42

HahaHA, damm nu meb ik dubbel het slachtoffer!

Maar ik kom zeker buurten binnen kort hoor!Iemand goede suggesties voor me?

Gr de 1 ski, gaan de bob!

De Groeten Bob
Beginner
DennnnisAuteur12 maart 2011 · 11:06
sneeuw!!!!
Gevorderd
FriscoAuteur12 maart 2011 · 13:07

Zie nog de ski’s van Maarten met de Schifer mee naar beneden gaan in Klosters met SSC 1. Die kreeg ze er wel in, maar er niet meer uit! :-)

Never eat yellow snow!
Gevorderd
SPAMAuteur12 maart 2011 · 18:06

Sinds vorig jaar heb ik ontdekt dat als je de ski’s met de binding naar de gondel plaatst in de skibak of desnoods de snowboard bak dat ze dan mooi klemvast zitten tegen de deur. Zeker als je een flinke rocker hebt:-) Vindt de lift bediende niet leuk maar ik wel.

Wie niet chased moet veel weken boeken!
Gevorderd
skiesterAuteur12 maart 2011 · 18:26

Idd de Schifer! Ik kreeg ze er ook in, maar met moeite weer uit. Man die tegenover mij zat was NIET blij (en had blauwe knieen van het gesjor… bij deze excuses…)

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Toerist
KopolskiAuteur13 maart 2011 · 13:29

Correct, Hippy Stinx konden maar 1 voor 1 in de gondelbak…en zo geschiedde.
\

Vergeet niet om Goed (de Stinx blijven) met Kwaad (ijzige pistes) te combineren, Adriaan.

Gevorderd
dirksyAuteur13 maart 2011 · 18:41

@ SPAM; Thanks! Handig om te weten. Ga ik proberen!

THANK GOD SUMMER IS OVER!!!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!