Was het een slechte winter?

Was het een slechte winter?

Kom maar op met die verhalen en beelden…

De noordkant van de Alpen beleefde tot nu toe een van de slechtste winters van de afgelopen 25 jaar. Maar was het echt zo slecht? Kom maar op met die verhalen en beelden die het tegendeel beweren… Plaats ze [url=http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,2556.0.html]in dit forumtopic[/url] en voor de mooiste inzendingen hebben we 3 dvd-pakketjes klaarliggen… Exact 1 mei sluiten we dit topic. Dat biedt je nog 1,5 maand de mogelijkheid (mocht je al die 19 alerts tot nu toe gemist hebben) om voor de juiste woorden en beelden te zorgen ;)

Stay stoked!!

meteomorris

Reacties

Toerist
AnoniemAuteur21 maart 2011 · 10:29

Morris, kan je al wat loslaten over de komende week?

Gevorderd
EchoAuteur21 maart 2011 · 10:43

@Morris het hoeft niet veel te zijn, gewoon…“ga donderdagavond rijden, Vorarlberg is the place to be, zondagavond weer terug, 3 dagen POW” …zoiets…?? :-)))

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
skiesterAuteur21 maart 2011 · 10:44

ja want wordt het ene powder of een pap chase? ;-)

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Beginner
DennnnisAuteur21 maart 2011 · 11:22

[quote morris: Dat biedt je nog 1,5 maand de mogelijkheid (mocht je al die 19 alerts tot nu toe gemist hebben) om voor de juiste woorden en beelden te zorgen ;)] haha

@ morris: Dat hangt van de condities en jou voorspellingen af ;)

Hier staan we in de startblokken!

@ Antonis: JAAA update voor dit weekend en erna morris ;) lekker

sneeuw!!!!
Gevorderd
Guy.Auteur21 maart 2011 · 11:35

Haha… Ik zit al de hele dag Wepowder te refreshen om de 10 seconden…

Gevorderd
LunsAuteur21 maart 2011 · 12:20

Tsja ook in ‘slechte winters’ is er vaak voldoende te scoren. Deel van het bestaansrecht van wepowder en alles wat dat aanhangt, denk ik. Als je flexibel bent is vrijwel elke winter wel dik, niet in de laatste plaats geholpen door spot on voorspellingen!
\

@ Morris: Maareh die titel Morris? “Was het…” Ik zou bijna denken dat je zegt dat ie voorbij is?! (Tis weer voorbij die mooie winter… of niet). Kun je daar eens wat meer over zeggen?
\

Ltr W

Elite
kanskiAuteur21 maart 2011 · 12:22

Ik kan nou nie zeggen dat het een goeie winter was hier… snow wise! Maar we skiën nog steeds en er zal ook nog wel iets vallen voor ons voor eind april. Veel vrij nu dus de komende tijd wordt voor ons…

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Expert
meteomorrisAuteur21 maart 2011 · 14:49

Update komt er aan. Ik heb hier alleen geen wifi. Komt dus via iPhone naar Arjen en Bart. Zij plaatsen m dan om mijn kosten onder controle te houden. In t kort. Zaterdag eerste sneeuw. Vanaf zondag goed in de noordalpen. Vanaf maandag ook in de zuidalpen. Beter vertrek je pas zaterdagavond en maak je er n extended weekend van.

powfinder.com
Toerist
AnoniemAuteur21 maart 2011 · 17:45

@Arno, herkenbaar! Weekje met de familie mee naar Laax… ik vond het echt drama maar iedereen (lees: alle skiërs) in heel Laax riep dat het toch wel knap was dat de pistes er zo ontzettend mooi bij lagen (ondanks de omstandigheden).

Daar koop ik toch niks voor? Ik wil kniediep in de poeder staan met m’n plank :P

Gevorderd
VinnieAuteur21 maart 2011 · 18:29

voorzichtig aan het kijken of ik niet dit maar het volgens weekend weg kan, hoe ziet de lange termijn eruit morris? en ik moet zeggen dat ik niet echt mag klagen, scoren begin december en 3 weken USA. maar wil nu nog een toetje

Sharing Secrets, Sharing freedom!
Expert
ollieAuteur25 maart 2011 · 22:27

Slechte winter? Blaaa… zijn er slechte winters dan?
\

Wel een heel leerzame winter, moeilijke sneeuw eist dat je goed skiet en leren beseffen dat er altijd poeder te vinden is. Ik reed de afgelopen dagen diep in backcountry van Cham nog gewoon dikke dikke poeder, dagen na de laatste sneeuwval.
\

En is een winter zonder poeder slecht? Er lag toch sneeuw? We hebben toch kunnen skien? Ik heb minder poeder gereden dan andere jaren, maar wel vettere, mooiere en leukere afdalingen met een hoop leuke mensen. Dat is stoke voor mij! Het enige wat je moet loslaten is de fixatie op poeder.
\

… en dan ga ik nu op weg naar scandinavie voor wat poeder! :)

...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!