Poederlabs in samenwerking met Alp Adventures..

Poederlabs in samenwerking met Alp Adventures..

[url=http://www.alpadventures.com/]AlpAdventures[/url] organiseerde afgelopen winter 2 wePowder weekenden. En ondanks de slechte omstandigheden deze winter was het een succes als we de verhalen van de deelnemers moeten geloven. En dus is er het idee om deze trip(s) ook volgend jaar weer op de kalender te zetten. En dan kunnen er zeker wat zaken beter. Bijvoorbeeld de distributie van het testmateriaal. En dan heb ik ook al tijden die vurige wens om eens een open freeride wedstrijd te organiseren.
Wat is jouw input om deze weekends volgend jaar een nóg beter vervolg te geven? De voorkeursperiode voor Alp Adventures is januari.

[img]http://www.alpadventures.com/images/69/7350klein\_large.jpg[/img]

Zomaar wat vragen:

  • wederom (een) wePowder weekend(s)?
  • onderdak, een avontuurlijke gite? Comfort (hotel l’Aero)? Of juist met z’n allen in een lager (herberg Fermes de Vercland)?
  • welke extra activiteiten: freeriden met gids, clinics, toeren, splitboarden, etc…?
  • educatie, bv omtrent safety (Clinics van het Snowsafety center?), weer (hoe scoor je vaker poeder door Meteo Morris)
  • testmateriaal?
  • Open Benelux freeridewedstrijd?
  • weer 2 weekenden doen, of beter alles in 1?

Hoe het dit jaar was?

meteomorris

Reacties

Toerist
wittelijnenAuteur6 april 2011 · 00:12

Tof. Benelux freeride wedstrijd. Weekenden zijn alleen een no go voor een enkele geinteresseerde deelnemer…

FB.com/koenbakkers.skier
Gevorderd
EchoAuteur7 april 2011 · 12:34
  • wederom (een) wePowder weekend(s)?

    Waarom niet? Ik heb me prima vermaakt. Maar zoals altijd, van te voren geboekt… je moet maar afwachten wat je krijgt.
    \
  • onderdak, een avontuurlijke gite? Comfort (hotel l’Aero)? Of juist met z’n allen in een lager (herberg Fermes de Vercland)?

    Ik pleit voor een gezamelijke acco (saamhorigheidsgevoel). Veel comfort hoef ik niet, als er maar een goede bar is :-) De herberg was OK, maar naar mijn idee te individueel. De splitsing van slapen in het ene gebouw (appartementen) en de gemeenschappelijke ruimte eten/bar ergens anders. Je raakte elkaar na het eten gauw kwijt. En die bar/bediening/eetzaal kon wel wat beter ook…
    \
  • welke extra activiteiten: freeriden met gids, clinics, toeren, splitboarden, etc…?

    freeriden met gids: jazeker
    \
  • educatie, bv omtrent safety (Clinics van het Snowsafety center?), weer (hoe scoor je vaker poeder door Meteo Morris)

    educatie is een heikel punt… er zaten in het 2e weekend al veel gasten met L2 op zak, om die nou weer een avond de basics aan te laten horen… Ik denk wel een (verplichte?) safetybriefing/update/training voor gasten die nog geen SSC of vergelijkbaar hebben gedaan).

    Weer praatje en achtergrond altijd leuk.
    \
  • testmateriaal?

    Testmateriaal ter plaatse kunnen reserveren/uitzoeken en reviewen (formulieren mee), opzet zoiets als tijdens de Dutchweek (maar dan veeeeeeeel kleinschaliger :-) )
    \
  • Open Benelux freeridewedstrijd?

    Altijd leuk, maar dan wel een beginners en veteranen categorie erbij, haha
    \
  • weer 2 weekenden doen, of beter alles in 1

    Geen mening…
Do or do not, there is no try (Yoda)
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!