Erwin Heeres is snowboardführer

Erwin Heeres is snowboardführer

Gister bereikte ons het bericht. Erwin Heeres is geslaagd en mag zich vanaf nu snowboardführer. Ofwel snowboardgids.
@Erwin… Van harte gefeliciteerd. Nu eindelijk maar eens samen rijden. [url=http://www.frozenlines.com/blog/]Meer over Erwin lees je hier.[/url]

meteomorris

Reacties

Beginner
Pazz457Auteur2 april 2011 · 10:45

x2 :)

Go to heaven, ski like hell!
Gevorderd
NickyAuteur2 april 2011 · 13:26

Congrats!

Toerist
AnoniemAuteur2 april 2011 · 17:34

Congratz Herr Ober Sturmbahnführer Herr Heeres! :D

Elite
ErwinAuteur2 april 2011 · 21:36

Thanks iedereen en sorry voor de foto - zijn helaas ook niet veel betere van me. ;)

Elite
White_SessionsAuteur3 april 2011 · 22:29

Hey Erwin, Proficiat!!! Toevallig kwam ik vandaag nederlanders tegen in de gondel van HohSaas. Die hadden allemaal Jones snowboards aan (van volgend seizoen) en toen ik onderweg vertelde dat ik die foto’s van jou in de Nidecker/Jones-fabriek gezien had, wist 1 man te vertellen dat ie jou kent en je sponsor is?

White Sessions
Beginner
HaagjeAuteur4 april 2011 · 11:04

Feli!

Elite
ErwinAuteur4 april 2011 · 11:53

@Vagabond: dankje! Dan ben je vast en zeker Bert tegengekomen? Heb de hele opleiding op een Jones Solution splitboard gereden - rijd echt geniaal - en ondanks volle rugzakken hebben we na (voor boarderbegrippen) talloze hoogtemeters heerlijke afdalingen mogen maken. ;)

Expert
ThijsAGAuteur4 april 2011 · 13:36

@Erwin, van harte Gefeliciteerd! Echte snowboardfamilie zijn jullie ook, heb afgelopen November je broertje ontmoet tijdens de Landes opleiding, ook een super solide rijder :)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!