Einde winter BBQ: 20 mei!

Einde winter BBQ: 20 mei!

Bij Koen (DJ_Fistel) in de tuin…

Het wordt een traditie… De einde winter BBQ. En wie anders dan Koen (DJ_Fistel) heeft er voldoende autoriteit opgebouwd om de winter de winter te laten? Wie de PIEK-verhalen van Koen heeft gevolgd op het forum weet dat Koen alles, maar dan ook alles uit deze toch wel miserabele winter heeft gehaald. Waarbij zijn uitstapje naar Roemenie legendarisch is… ‘Koen is goink. Koen is cryink. Cryink from to be happy’…

[youtube]-Z9dWEIdXz0[/youtube]

En als je alle verhalen terugleest dan is meteen duidelijk ‘slechte winters bestaan niet’. Koen is hiermee de absolute winnaar geworden van het DVD-pakket. [url=http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,2556.25.html]Meer bewijs vind je hier.[/url] Er waren er heel veel die geen slechte winter hadden. Volgende week maken we de nummers 2 tot en met 5 bekend en dat doen we tijdens de BBQ!

Want 20 mei vieren we het einde van winter 2010-2011.
Waar: de tuin van DJ_Fistel ([url=http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s\_q&hl=nl&geocode=&q=67+Van+Daelstraat,+Borgerhout,+Antwerpen,+Vlaams+Gewest,+België&aq=0&sll=51.212549,4.432591&sspn=0.006707,0.019054&gl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Van+Daelstraat+67,+Borgerhout+2140+Antwerpen,+Vlaams+Gewest,+België&z=16]Van Daelstraat 67 ; 2140 Antwerpen/Borgerhout[/url])
Wanneer: vrijdag 20 mei
Vanaf: 19 uur

Hoe werkt het?
Koen zorgt voor ‘kolen ; 2 vuren ; bbqtangen en sardienekes. Bordjes, bestek, bekers en een frigo’…
Breng kortom je eigen eten en/of drank mee ?!!

[img]http://farm6.static.flickr.com/5051/5404026693\_f9f15081b1.jpg[/img]

meteomorris

Reacties

Gevorderd
AryenAuteur13 mei 2011 · 08:32

Gaaf! Ik ga proberen erbij te zijn. :-)

Toerist
AnoniemAuteur13 mei 2011 · 11:11

Nice! BBQ altijd +veel ;)

Mag ik als überrookie, ook komen? O-)

Gevorderd
ArjenproadminAuteur13 mei 2011 · 12:27

Ben er zeker bij. 19.00 ga ik niet redden, maar het zou top zijn als de bbq’s na 21.00-21.30 ook nog draaien. :)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
EchoAuteur13 mei 2011 · 14:39

Dat moet lukken!

@ Trllian samen rijden? Kom ik naar Breda en van daaruit verder…?

Do or do not, there is no try (Yoda)
Toerist
JaapvRAuteur13 mei 2011 · 15:10

Gaan er mensen vanuit de hoofdstad (en dan bedoel ik niet die van Europa…)?

Beginner
HaagjeAuteur13 mei 2011 · 15:21

Hmmm, eens kijken wat ik met mijn agenda kan doen

Toerist
SimonAuteur13 mei 2011 · 16:19

worden de LAB-spullen dan weer verkocht? of gaat dat op een ander moment door?

Talk less, ride more
Expert
meteomorrisAuteur13 mei 2011 · 16:40

@Simon, dat doen we pas bij de seizoenstartsBBQ/feestje… in oktober

powfinder.com
Beginner
Pazz457Auteur13 mei 2011 · 18:13

@ JaapvR: Ik probeer ook te gaan, we houden wel ff contact.

Go to heaven, ski like hell!
Gevorderd
AryenAuteur13 mei 2011 · 19:50

@Echo: kan ik in Gorinchem bij je instappen?

Gevorderd
EchoAuteur13 mei 2011 · 20:22

@emmer wat mij betreft wel, PB…

Do or do not, there is no try (Yoda)
Toerist
AnoniemAuteur14 mei 2011 · 12:21

Topidee! Balen alleen dat ik al geboekt ben;) en dus niet kan… weet zeker dat t weer een succes wordt :)

Gevorderd
Tim1Auteur14 mei 2011 · 16:21

Als ik met iemand uit de omgeving Den Haag kan meerijden ben ik erbij ;)

Gevorderd
skiesterAuteur15 mei 2011 · 21:09

jammer, te ver weg… zit weekend erop al in NL dus kan dat weekend niet weg… :-(

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Beginner
Pazz457Auteur15 mei 2011 · 21:22

@JaapvR: Ik ga het niet redden vrijdag

Go to heaven, ski like hell!
Toerist
AnoniemAuteur15 mei 2011 · 22:19

Ik ga het helaas ook niet redden.

Gevorderd
DioAuteur18 mei 2011 · 00:44

Ik ben er bij. Check in om en nabij ± rond half 10 of zo. Mooi weer, om nooit geziene vrienden te mogen begroeten.
\

Vrijdag!

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
AlexSkiAuteur18 mei 2011 · 10:14

Helaas, maar ik hou me wel aanbevolen voor de BBQ aan het begin van het nieuwe seizoen.

When life gets too complicated.... SKI
Gevorderd
koen_djfistelAuteur18 mei 2011 · 21:42

Tof ! Te gek ! Bedankt wePowder !!! Tis btw juist mede door wePowder en z’n "Poeder Is Een Keuze " -slogan dak er zo’n winter van gemaakt heb !!

BBQ ! Plezant ! Kben toevallig in de buurt dus kspring zekers binnen ! :-)

Nee ; efkes praktisch :
\

  1. mijn tuin ziet er spijtig genoeg niet zo uit als op bovenstaande foto én morris’ suggestie ; dus met boards én brede latten kan je enkel hardcore m’n dak mee afschuiven ; voor eventuele kandidaten (roelaano?) wil ik zelfs m’n dak met groene zeep insmeren ; laat maar weten dan sta ik vrijdag vroeger op “om dat klusje te klaren” zoals jullie plachten te zeggen :-)
    \
  2. om te parkeren in de straat is er ‘soms’ geen plaats ; ook de omliggende straten zijn soms 'volzet! :-( . De dichtsbijzijnde-betalende-wél-altijd-plaats-garage is op drie straten wandelafstand. Onthoud Van Immerseelstraat http://maps.google.be/maps?hl=nl&tab=wl Om vandaaruit naar de Van Daelstraat 67 te wandelen : Lange Kievitstraat ; schuin over Milistraat ; eerste kruispunt rechts ; eerste straat links ; Van Daelstraat ; einde straat = 67

    U r welcome !

    Maakt ni uit waduur.

    Ik houd de bbq warm. De sardienekes zijn besteld. De frigo staat op ‘ontvankelijk’. Den hof vraagt volk en zon én winterse verhalen. En hunkert al winter12-plannen. Tgaat plezant worden ; denk…

    Vragen? SHOOT !
sbs roelz
Gevorderd
koen_djfistelAuteur18 mei 2011 · 23:11

mss ter voorbereiding :

sbs roelz
Gevorderd
FonzieAuteur19 mei 2011 · 13:53

Ik kom eventueel ook even langs wippen, s even kijken hoe het met de files gaat die kant op…

Never a last run..
Gevorderd
ArjenproadminAuteur20 mei 2011 · 12:27

Voor iedereen die vanavond richting Antwerpen gaat. Op de weg tussen Breda en Antwerpen is er veel vertraging door werkzaamheden. Ik rijd via Roosendaal, is een stuk sneller.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
meteomorrisAuteur20 mei 2011 · 13:24

@Arjen… thanks… ga ik ook doen!

powfinder.com
Gevorderd
EchoAuteur21 mei 2011 · 02:44

Koen en Ilse…'t was supertof! Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en goede zorgen!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Expert
meteomorrisAuteur21 mei 2011 · 13:13

@Koen en Ilse… Ik waande me even in mediterane sferen. Goede bbq, mooie woorden, fantastische avonturen en bovenal een fantastisch huis.
\

@all… Mooi om al die gezichten weer eens te zien, stoke te delen en plannen te smeden voor volgend seizoen. Ik heb twee doelen toegevoegd aan m’n lijstje voor volgend jaar. Japan en roadtrippen in Oost-europa. En de bus van roel is daar al bijna ready voor. Pluk de zomer en tot in oktober.

powfinder.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur22 mei 2011 · 14:56

Koen en Ilse, bedankt voor jullie gastvrijheid en gezelligheid! Het was top.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!