Einde winter BBQ: 20 mei!

Door meteomorris op 13 mei 2011 · 32

Bij Koen (DJ_Fistel) in de tuin..

Het wordt een traditie.. De einde winter BBQ. En wie anders dan Koen (DJ_Fistel) heeft er voldoende autoriteit opgebouwd om de winter de winter te laten? Wie de PIEK-verhalen van Koen heeft gevolgd op het forum weet dat Koen alles, maar dan ook alles uit deze toch wel miserabele winter heeft gehaald. Waarbij zijn uitstapje naar Roemenie legendarisch is.. 'Koen is goink. Koen is cryink. Cryink from to be happy'..

[youtube]-Z9dWEIdXz0[/youtube]

En als je alle verhalen terugleest dan is meteen duidelijk 'slechte winters bestaan niet'. Koen is hiermee de absolute winnaar geworden van het DVD-pakket. [url=http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,2556.25.html]Meer bewijs vind je hier.[/url] Er waren er heel veel die geen slechte winter hadden. Volgende week maken we de nummers 2 tot en met 5 bekend en dat doen we tijdens de BBQ!

Want 20 mei vieren we het einde van winter 2010-2011.
Waar: de tuin van DJ_Fistel ([url=http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s\_q&hl=nl&geocode=&q=67+Van+Daelstraat,+Borgerhout,+Antwerpen,+Vlaams+Gewest,+Belgi%C3%AB&aq=0&sll=51.212549,4.432591&sspn=0.006707,0.019054&gl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Van+Daelstraat+67,+Borgerhout+2140+Antwerpen,+Vlaams+Gewest,+Belgi%C3%AB&z=16]Van Daelstraat 67 ; 2140 Antwerpen/Borgerhout[/url])
Wanneer: vrijdag 20 mei
Vanaf: 19 uur

Hoe werkt het?
Koen zorgt voor 'kolen ; 2 vuren ; bbqtangen en sardienekes. Bordjes, bestek, bekers en een frigo'…
Breng kortom je eigen eten en/of drank mee ?!!

[img]http://farm6.static.flickr.com/5051/5404026693\_f9f15081b1.jpg[/img]

Reacties

• Aryen
    Advanced
    Aryen op 13 mei 2011 · 08:32
    Gaaf! Ik ga proberen erbij te zijn. 😃
  • op 13 mei 2011 · 09:32
    goed concept. en helemaal tof en ik denk dat ik er gewoon bij kan zijn...! wie gaat er vanuit of over tilburg rond een uur of 1930?

ik neem (als ik kom) neem gambas mee!! 😀
  • Floris
    Beginner
    Floris op 13 mei 2011 · 11:11
    Nice! BBQ altijd +veel 😉
    Mag ik als überrookie, ook komen? O-)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 13 mei 2011 · 12:27
    Ben er zeker bij. 19.00 ga ik niet redden, maar het zou top zijn als de bbq's na 21.00-21.30 ook nog draaien. 😃
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • op 13 mei 2011 · 12:42
    Strak! ik ben er weer bij!
  • Echo
    Advanced
    Echo op 13 mei 2011 · 14:39
    Dat moet lukken!
    @ Trllian samen rijden? Kom ik naar Breda en van daaruit verder...?
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 13 mei 2011 · 15:10
    Gaan er mensen vanuit de hoofdstad (en dan bedoel ik niet die van Europa...)?
  • op 13 mei 2011 · 15:12
    Tilburg kom ik (nog) niet, maar Breda is niet ver weg... 😉 dus als je geen vervoer hebt? Gamba's zijn lekker! (hint hint hint)
  • op 13 mei 2011 · 15:14
    ohh ik moet wel lezen in de juist volgorde
    @echo; zeker goed idee! ik stuur je wel mijn gegevens via FB
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 13 mei 2011 · 15:21
    Hmmm, eens kijken wat ik met mijn agenda kan doen
  • op 13 mei 2011 · 15:48
    heerlijke foto ook die eerste!
  • Simon
    Tourist
    Simon op 13 mei 2011 · 16:19
    worden de LAB-spullen dan weer verkocht? of gaat dat op een ander moment door?
    Talk less, ride more
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 mei 2011 · 16:40
    @Simon, dat doen we pas bij de seizoenstartsBBQ/feestje.. in oktober
    May the powder be with you.
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 13 mei 2011 · 18:13
    @ JaapvR: Ik probeer ook te gaan, we houden wel ff contact.
    Go to heaven, ski like hell!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 13 mei 2011 · 19:50
    @Echo: kan ik in Gorinchem bij je instappen?
  • Echo
    Advanced
    Echo op 13 mei 2011 · 20:22
    @emmer wat mij betreft wel, PB...
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • sjonnie
    Advanced
    sjonnie op 14 mei 2011 · 12:21
    Topidee! Balen alleen dat ik al geboekt ben😉 en dus niet kan.. weet zeker dat t weer een succes wordt 😃
  • Tim1
    Advanced
    Tim1 op 14 mei 2011 · 16:21
    Als ik met iemand uit de omgeving Den Haag kan meerijden ben ik erbij 😉
  • skiester
    Advanced
    skiester op 15 mei 2011 · 21:09
    jammer, te ver weg... zit weekend erop al in NL dus kan dat weekend niet weg.. 😞
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • op 15 mei 2011 · 21:17
    Staat op de Kalender. Tot vrijdag.
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 15 mei 2011 · 21:22
    @JaapvR: Ik ga het niet redden vrijdag
    Go to heaven, ski like hell!
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 15 mei 2011 · 22:19
    Ik ga het helaas ook niet redden.
    No risk, no fun...No limit, no life
  • Dio
    Advanced
    Dio op 18 mei 2011 · 00:44
    Ik ben er bij. Check in om en nabij ± rond half 10 of zo. Mooi weer, om nooit geziene vrienden te mogen begroeten.

Vrijdag!
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 18 mei 2011 · 10:14
    Helaas, maar ik hou me wel aanbevolen voor de BBQ aan het begin van het nieuwe seizoen.
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 18 mei 2011 · 21:42
    Tof ! Te gek ! Bedankt wePowder !!! Tis btw juist mede door wePowder en z'n "Poeder Is Een Keuze " -slogan dak er zo'n winter van gemaakt heb !!
    BBQ ! Plezant ! Kben toevallig in de buurt dus kspring zekers binnen ! 😃
    Nee ; efkes praktisch :
    1. mijn tuin ziet er spijtig genoeg niet zo uit als op bovenstaande foto én morris' suggestie ; dus met boards én brede latten kan je enkel hardcore m'n dak mee afschuiven ; voor eventuele kandidaten (roelaano?) wil ik zelfs m'n dak met groene zeep insmeren ; laat maar weten dan sta ik vrijdag vroeger op "om dat klusje te klaren" zoals jullie plachten te zeggen 😃
    2. om te parkeren in de straat is er 'soms' geen plaats ; ook de omliggende straten zijn soms 'volzet! 😞 . De dichtsbijzijnde-betalende-wél-altijd-plaats-garage is op drie straten wandelafstand. Onthoud Van Immerseelstraat http://maps.google.be/maps?hl=nl&tab=wl Om vandaaruit naar de Van Daelstraat 67 te wandelen : Lange Kievitstraat ; schuin over Milistraat ; eerste kruispunt rechts ; eerste straat links ; Van Daelstraat ; einde straat = 67
    U r welcome !
    Maakt ni uit waduur.
    Ik houd de bbq warm. De sardienekes zijn besteld. De frigo staat op 'ontvankelijk'. Den hof vraagt volk en zon én winterse verhalen. En hunkert al winter12-plannen. Tgaat plezant worden ; denk...
    Vragen? SHOOT !
    sbs roelz
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 18 mei 2011 · 23:11
    mss ter voorbereiding :
    sbs roelz
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 19 mei 2011 · 13:53
    Ik kom eventueel ook even langs wippen, s even kijken hoe het met de files gaat die kant op......
    Never a last run..
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 20 mei 2011 · 12:27
    Voor iedereen die vanavond richting Antwerpen gaat. Op de weg tussen Breda en Antwerpen is er veel vertraging door werkzaamheden. Ik rijd via Roosendaal, is een stuk sneller.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 20 mei 2011 · 13:24
    @Arjen.. thanks.. ga ik ook doen!
    May the powder be with you.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro