Vette beelden: Wyoming Triumph

Vette beelden: Wyoming Triumph

Als er een gebied is waar ik al een jaar of 17 een speciale band mee heb dan is het Jackson Hole. Omdat het is wat het is. En omdat we binnenkort een kick-ass Freeride Film Festival organiseren dacht ik dat het wel vet was om alvast deze film met jullie te delen, die ik doorgestuurd kreeg van wat gasten daar. Gewoon een paar gasten die een twee-jarig filmproject zijn gestart om het rijden in hun staat (Wyoming dus) vast te leggen. Vijf delen, pure stoke. Enjoy!

[b]Deel 1[/b]

[b]Deel 2[/b]

[b]Deel 3[/b]

[b]Deel 4[/b]

[b]Deel 5[/b]

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
joepchineesAuteur20 oktober 2011 · 10:48

Mooi! De volgende video kwam ik laatst ook tegen, video van de agressievere rijders van Jackson Hole: http://tinyurl.com/6czkdhp

Wel wat patserig…

Elite
paulskiAuteur20 oktober 2011 · 10:58

Hele vette beelden. Dit stond al op mijn lijstje maar stijgt een paar plaatsen in prioriteit. @ Arjen, Op de home pagina gaat er iets mis met de filmpjes (bij mij althans), check het even op een andere pc misschien. .

Gevorderd
dirksyAuteur20 oktober 2011 · 13:34

Ken een aantal mensen die in Salt Lake City (Utah) wonen. Dus zowat naast Alta en Snowbird maar toch geregeld 4/5 uur rijden om te kunnen skien in Jackson Hole…

Zegt geloof ik genoeg.

THANK GOD SUMMER IS OVER!!!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur20 oktober 2011 · 13:46

@paulski Werkt het weer goed? Hier wordt alles goed weergegeven.
\

@Dirksy: en zo zijn er genoeg rijders in Jackson die hun neus op halen voor Utah (en eigenlijk ook voor de rest van de bergen in de lower 48’s).

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
EchoAuteur20 oktober 2011 · 21:51

Sowwww, even m’n portie broodnodige stoke weer aangevuld… Gaaf!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Beginner
PowdermidgetAuteur20 oktober 2011 · 23:15

@Dirksy @arjen

en ik ben een gezegend man als ik komend jaar in beide gebieden mijn sporen weer kan trekken!

Gevorderd
ArjenproadminAuteur21 oktober 2011 · 00:20

@doronverstraelen En zo is het! Met uiteraard een burger in de Shooting Star!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Beginner
PowdermidgetAuteur21 oktober 2011 · 13:50

@Arjen. Hell yeah! En kletsen met die bardame, die op zich al een bezoek waard is ;-)

Toerist
karst2Auteur21 oktober 2011 · 14:18

‘corbets couloir’ youtube’n voor uren vermaak… Hahaha

Gevorderd
ArjenproadminAuteur21 oktober 2011 · 15:55

@Karst: en ook live erg vermakelijk!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Toerist
powderskifun2Auteur21 oktober 2011 · 21:03

@Arjen:
\

Behalve voor je portemonee dan!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!