Droomreis winnen?

Droomreis winnen?

pssstt… Heliski in Canada…

Dit is misschien wel de vetste prijs die we ooit hebben mogen weggeven. Won Teleaddict tijdens het eerste jaar nog een dagje heliski in Zwitserland. Nu mogen we een volledige verzorgde heliskitrip naar Canada weggeven.

Canada, Cold Smoke Blower Pow, Revelstoke lodge, Heli… jij? Klinkt als een droomreis toch?
En jij kunt die droomreis winnen. Maart 2012 vlieg je misschien dan wel met Morris en ik richting Canada voor een drie daagse volledig verzorgde helikskitrip, aangeboden door CMH Benelux (ja, volledig verzorgd… vlucht van en naar Canada, onderdak, heli etc…) Maar dat doen we niet zomaar. Voor dromen moet je wel wat doen…

Stap 1. Laat even de dingen wat ze zijn, sluit je ogen en bedenk dan dat je in die heli zit…

Stap 2. Tuurlijk mag je on Liken [url=http://www.facebook.com/wepowder]op Facebook[/url] of ons volgen op [url=http://twitter.com/#!/wepowder]twitter[/url], want dat schijnt er tegenwoordig bij te horen bij een beetje prijs. Vinden we leuk, maar hoeft zeker niet. Registreer je daarentegen wel op [url=http://www.wepowder.nl/forum/?action=register]wepowder.nl…[/url], dan blijf je via de nieuwsbrief op de hoogte hoe jij de prijs kunt gaan winnen…

Stap 3. Reserveer ondertussen alvast wat dagen vrij in je agenda. Laat je familie, vrienden, collega’s, baas, klanten etc… weten dat je in maart weg bent om cold smoke blower pow te rijden in de Canadian Rockies. Want in dromen moet je nu eenmaal geloven ;)

Stap 4. Binnenkort krijg je meer aanwijzigingen.

Stap 5. Google op heliskivideo’s en begin maar vast te dromen

Kun je niet wachten, boek dan alvast zelf een reis bij CMH. [url=http://cmhbenelux.com/contact.shtml]Bel of mail[/url] Philippe eens. Hij kent de bestemmingen als geen ander en kan je helpen je trip op maat te maken. Je kunt veel zelf organiseren en dan met je gehuurde 4x4 na een weekje aanbellen bij een van de helilodges waar dan alles voor je klaar staat, of 10 dagen lang volledig verzorgd dag in dag uit met de heli naar boven. De keuze is aan jou (en je budget ;)) Boek je deze winter een trip, dan mag je bij wePowder in de shop tot een bedrag van 40 eur een wePowder goodie uitzoeken. Vermeld dat even bij je boeking en via CMH horen we dan welke goodie we je mogen toesturen…

Maar bij die trip ga je wel zonder mij en Morris… ;)
O ja… en bij heliski… bedoelen we natuurlijk ook heliboarden…

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
lauralexmondAuteur3 november 2011 · 08:25

Dat is nog eens fijn wakker worden met dit bericht:)

Expert
ieismAuteur3 november 2011 · 08:40

Ik ga 'm winnen!

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
Willem2kAuteur3 november 2011 · 08:48

yes please :)

Snowboarding without friends is not snowboarding.
Expert
MurkyAuteur3 november 2011 · 08:49

Stap 1,2,3 en 5 check! Zou toch wat zijn he om zo iets te winnen… pooee wat mooi.

Skier turned Snowboarder turned Skier..
Gevorderd
OrsAuteur3 november 2011 · 08:53

oooooooooooooooooh… Sinterklaas is misschien wel heel vroeg dit jaar

Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
Gevorderd
VinnieAuteur3 november 2011 · 08:58

3-2-1 dropping!
\

komt goed uit dat ik er net doorheen heb dat ik nog een aantal vakantiedagen over de jaarwisseling heen mag tillen!

Sharing Secrets, Sharing freedom!
Gevorderd
doovAuteur3 november 2011 · 09:16

WTF, wie wil dit niet?

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Toerist
powderskifun2Auteur3 november 2011 · 09:21

Goed geregeld dit!!!

Toerist
powderskifun2Auteur3 november 2011 · 09:23

Inderdaad 3,2,1 DROPPINGG!! Ik denk dat ik nog eventjes terug mijn bed in duik en nog even verder droom :D

Toerist
skijcsAuteur3 november 2011 · 09:24

Goeie actie!!!

Gevorderd
TeleaddictAuteur3 november 2011 · 09:26

heb de smaak te pakken dus ga graag nog een keer!!! ;)

http://verticaldissidents.net
Gevorderd
MarcoAuteur3 november 2011 · 10:38

Ogen gesloten en gedroomd: Check

Twitter: Check

Facebook: Check

Vrije dagen: Check

Iedereen alvast op de hoogte brengen: Check (Collega’s worden nu al helemaal gek)
\

Hoe laat vertrekt de vlucht? ;-)

Expert
ieismAuteur3 november 2011 · 11:05

Even een handmatige like omdat ik geen Facebook doe: LIKE!
\

En twitter:

.-.

( (0>

/ )

,///

/"
\

Tweet, Tweet! (of hoe dat ook gaat).

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
coenAuteur3 november 2011 · 11:14

DIBS!

Earn your turns...
Gevorderd
telemikeyAuteur3 november 2011 · 11:50

Mmmm, da’s lekker wegdromen…
\

I’m in!

White room,Pillow lines,I rule
Beginner
HaagjeAuteur3 november 2011 · 12:23

Facebook check, nieuwsbrief check, zin check. Nu alleen die heli nog. :)

Toerist
AnoniemAuteur3 november 2011 · 12:47

Oke dit lijkt me echt een heel goed idee :) Kom maar door!

Gevorderd
EmileHendrixAuteur3 november 2011 · 13:10

Je vraagt je wel eens af: wat is belangrijker? Dromen of doen?

Het dromen wordt zo wel heel verlijdelijk gemaakt!

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Expert
ollieAuteur3 november 2011 · 13:28

@Marco: we split?:)

...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
Gevorderd
NickyAuteur3 november 2011 · 14:54

Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat vet! Cold smoke Canadian blowerpow: I think it’s time to meet :-).

Gevorderd
FlierpAuteur3 november 2011 · 15:06

It’s winter in Canada -

If you're in control, you're going to slow! SFD...
Gevorderd
koen_djfistelAuteur3 november 2011 · 15:37

&dat op de 12e verjaardag van m’n dochter ; ik voel dat dit niet toevallig kan zijn :-) :-) :-) belief in Pow belief in Pow belief in Pow !!!

sbs roelz
Toerist
MarcD2Auteur3 november 2011 · 17:35

Heel cool dit.
\

Ik hoop niet dat het een loterij wordt, waarbij inschrijven genoeg is. Maar dat er echt iets voor gedaan moet worden. Maar dat laat ik aan de wijze heren over :D
\

Super vette prijs in ieder geval.

Toerist
bpomerantz2Auteur3 november 2011 · 18:21

mine, mine, mine, mine…

Expert
martijnmvfAuteur3 november 2011 · 18:37

WOW, wat nog meer te zegge? gewoon WOW!!!

Toerist
SonariousAuteur3 november 2011 · 18:59

Wauw, iets anders kan ik er niet over zeggen!

Surf & Ski, what better things can there be?
Toerist
rstalfoortAuteur3 november 2011 · 19:11

POWWOW

Toerist
Greenfield2Auteur4 november 2011 · 09:40

Mag ik m’n plofzak nou wel of niet meenemen in het vliegtuig. De rest staat al klaar!

Gevorderd
ArjenproadminAuteur4 november 2011 · 10:07

@Greenfield: Officieel wel (alles afgekoppeld etc), maar in de praktijk heb je geen zin in die discussie. Dus ik stop m’n gaspatroon en hendel in de bagage die ik incheck met de documenten erbij. Tot nu toe geen problemen gehad.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
meteomorrisAuteur4 november 2011 · 10:40

@Greenfield…

wat Arjen zegt…
\

  • Cilinder en hendel in je ruimbagage (+ DOCUMENT ERBIJ anders ben je ze alsnog kwijt)
    \
  • Plofzak zelf mee als rugzak voor de handbagage of inpakken in de ruimbagage.
powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!